Spring naar bijdragen

[Grabit] Zoek avi's, en searchlimit probleem.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, sinds kort ben ik ook aan het proberen om met Grabit te werken. De handleiding helemaal gevolgd en download nu perfect een DVD.

Maar, ik wil alleen avi's etc binnenhalen. Hoe weet ik welke groep avi's heeft? Provider: XS4ALL. Weet iemand een goede groep? want er zijn er zoveel. Ik wil namelijk geen oude rotzooi maar echt alleen avi files downloaden. Soms vind ik het allemaal onoverzichtelijk.  ::)

En iets anders, ik kan nu niet meer gebruik maken van de search. kan ik dat kraken of kan dat met dit niet?

Alvast bedankt allemaal, Een goede site en perfect forum.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

heel goed. downloaden van nieuwsgroepen is alleen maar downloaden en niet uploaden.

niet illegaal bezig dus, en geen MPAA.

je kunt het beste FTD downloaden en installeren.

hier vind je heel veel posts in diverse catergorien zoals:

- dvd

- divx

- hdtv

- music

- windows

- etc

het downloaden doe je dan bv mbv een nzb link naar een binairies site waar het bestand gepost is.

met name films zijn aantrekkelijk omdat dit allemaal (behalve cams maar dat staat erbij) dvd kwaliteit zijn.meestal (eigenlijk altijd) zijn de films voorzien van nl ondertiteling.

kijk hier eens: http://www.duken.nl/content/view/22/4/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok, ik heb het programma. Maar je kan er niks mee downloaden maar wel de nieuwste post etc zien.

Wat moet ik met FTD?, hoe kan ik daar de juiste film mee zoeken en downloaden met de client als Grabit? ik heb alles al doorgelezen maar snap er nu niks van.

Ik vond wel een ander manier: Via binsearch een NZB bestand maken en importeren in grabit.

Kan je gelijk downloaden. ;)

heb je wat meer informatie over FTD, tips, hoe ik bijvoorbeeld de bestanden van de auteur kan downloaden via Grabit en waar ik kan zien wat de nieuwste films zijn.  :)

Bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

wanneer je een film ziet die je bv graag wilt op FTD dan staan er aantal reacties onder.

bij deze reacties zie je meestal de nzb link staan naar de site waar de film staat (bv binsearch).

of in de 1e post, daar kan de link ook staan.

FTD is eigenlijk niets anders dan een programma waar je in categorien de nieuwste posts kunt vinden. super gemakkelijk dus.

je kunt ook de naam (te vinden bovenaan de post, nadat je op de naam van de film hebt geklikt) kopieren en dan plakken in de zoekbalk van www.yabse.com

er is ook een handige tool die je kunt downloaden zodat je in de post van je voorkeur op een

knop klikt en de nzb wordt automatisch gevonden.

http://www.koalabear.nl/software.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Goedemiddag, Ik heb bij Usetnet en bij XS News een account, echter probeer ik bij Spotnet en Spotlite NZB te vinden en te downloaden, Echter zie ik niet veel nieuwe bestanden en als ik iets wil downloaden dan is de NZB niet te vinden. Kunnen jullie me misschien helpen en wat tips geven
  • Recente prestatie

    • Marcel1962 ging een rang omhoog
      Groentje
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...