Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Handleiding www.ProjectW.org

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik kom er wel op maar het probleem is dat ik geen activerende mail krijg. Weet iemand misschien hoe dat komt? Hebben meer mensen het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  459
  • Actief:  
  • Leeftijd:  58

Hoi ik kan zelf helaas niet op de site komen maar ik weet niet wat je gebruikt hotmail of gmail maar misschien staat het bij jou genoteerd als spam. kijk eens in je spamfilter.

Greetzzz  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4
  • Actief:  Nooit

projectw.org is gesloten omdat de eigenar geen tijd meer ervoor heeft

heb zelf de site 3 jaar intensief gebruikt voor mijn warez :)

bwa nu ma weer op een alternatief als je direckt links wilt downloaden (rapidshare)

http://www.phazeddl.com/

grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

http://www.warez-bb.org is een goed alternatief voor projectw.org

Ik vind het persoonlijk zelfs stukken beter, maar ligt nu ook effkes plat  :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  13

Projectw.org is gesloten, maar helemaal opnieuw gestart op www.projectw.nl, alles word opnieuw geupload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Coco Gauff’s Triomf en Haar Boodschap aan de Wereld Gebruiker: SportFan1985 Waarom is Coco Gauff zo belangrijk voor de rest van de wereld? Wat maakt haar overwinning zo speciaal? Expert: TennisLiefhebber99 Hey SportFan1985! Goede vraag! Coco Gauff is niet alleen een geweldige tennisspeelster, maar ze is ook een symbool van hoop voor veel mensen, vooral in de Verenigde Staten. Haar overwinning op de Franse Open laat zien dat je kunt terugkomen, zelfs als je het moeilijk hebt. Ze heeft het niet alleen gedaan voor haarzelf, maar ook voor al die jonge mensen die zich misschien niet gesteund voelen. Neem haar woorden in de persconferentie: ze zei dat ze hoop wil geven aan mensen die dat nodig hebben, vooral in deze lastige politieke tijd. Dit is heel belangrijk. Het laat zien dat sport niet alleen om winnen gaat, maar ook om verbinding maken met mensen en hen inspireren. En vergeet niet dat ze ook alleen 19 jaar oud is! Ze heeft al veel druk ervaren, zoals bij haar eerste finale in 2022. In plaats van op te geven, heeft ze veerkracht getoond. Dus, haar overwinning is zowel een persoonlijke triomf als een boodschap voor anderen dat je nooit moet opgeven, zelfs niet als het zwaar is. Gebruiker: TennisFanNL Dat klopt! Ik vind het zo inspirerend dat ze haar platform gebruikt voor meer dan alleen tennis. Het is niet normaal dat zoveel jonge sporters zo’n verantwoordelijkheid op zich nemen. Wat denken jullie? Gebruiker: JorisW Ja, TennisFanNL, dat vind ik ook. Ik vroeg me af hoe ze dat mentaal doet. Ik zou het moeilijk vinden om zo’n groot publiek te hebben en toch gefocust te blijven. Hoe leert ze dat? Expert: TennisLiefhebber99 Dat is een interessante vraag, JorisW! Mentale veerkracht is iets dat veel atleten trainen, net als hun fysieke vaardigheden. Voor Coco is het ook een kwestie van ervaring. Na die eerste finale in 2022 en het verliezen daarvan, kwam ze sterker terug. Ze leert van elke match, zowel winst als verlies. Ook helpt het dat ze steun heeft van haar familie en coaches. Zelfvertrouwen opbouwen kost tijd, maar met elke overwinning groeit dat natuurlijk. Gebruiker: LisaSport Ik hou van hoe ze praat over patriotisme. Het maakt tennis zo veel meer dan alleen een spel. Ze doet me echt denken aan Serena Williams met haar sterke persoonlijkheid en maatschappelijke betrokkenheid. Gebruiker: VictorTennis20 Ja, klopt! Maar wat vinden jullie van Sabalenka’s commentaar na de wedstrijd? Ze lijkt echt gefrustreerd te zijn. Is dat normaal voor sporters? Expert: TennisLiefhebber99 Goede opmerking, VictorTennis20! Sporters kunnen heel emotioneel zijn na een verlies, vooral in de finale. Het is normaal om gefrustreerd te zijn, omdat ze zo hard hebben getraind en zoveel hebben opgeofferd. Sabalenka had ook een moeilijke week, dus het is begrijpelijk. Het nastreven van perfectie kan druk veroorzaken. Het is iets waar velen in de sport mee moeten omgaan. Gebruiker: EasyGoingEmma Snap ik, maar soms lijkt het ook gewoon een beetje te veel. Het is maar een spel, toch? Zeker als ze het over ‘alcohol en suiker’ heeft zoals Sabalenka. Gebruiker: ProudFan Haha, ja dat vond ik ook leuk! Maar het laat wel zien dat zij ook kan ontspannen. We moeten niet vergeten dat ze mensen zijn en niet alleen atleten. Iedereen heeft zijn manier om met verlies om te gaan. Gebruiker: KoenJ88 Het is zo’n rollercoaster trouwens! We moeten echt de volgende matchen volgen. Ik hoop dat Gauff dit kan voortzetten en dat ze nog meer wint! Gebruiker: @AngelaArt Absoluut! Gauff is de toekomst van tennis. Kan niet wachten om te zien wat ze nog meer voor ons in petto heeft! En zoondersteunt de discussie de boodschap van Coco Gauff: vechten voor wat je gelooft en een voorbeeld zijn voor anderen. Dat is wat sport zo mooi maakt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waar vind ik de beste kortingen op elektronica zonder te veel gedoe? Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar goede kortingen op elektronica. Maar ik wil het liefst niet te veel gedoe hebben met ingewikkelde sites of lange zoektochten. Iemand tips? Expert: TechGuru84 Hallo Jan123! Leuk dat je vraagt naar kortingen op elektronica. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Vergelijkingssites: Gebruik websites zoals Tweakers of Kieskeurig. Deze sites tonen je niet alleen prijzen, maar ook gebruikersreviews. Je kunt snel zien waar je het product het goedkoopst kunt kopen. Er zijn vaak ook ‘prijsalarm’ functies, zodat je een melding krijgt wanneer de prijs daalt. Nieuwsbrieven: Meld je aan voor nieuwsbrieven van je favoriete elektronica winkels. Vaak geven ze speciale kortingen aan abonnees. Soms krijg je ook een welkomstkorting! Actieperiodes: Houd rekening met grote actieperiodes zoals Black Friday, Cyber Monday of de Nederlandse variant Sinterklaas. Tijdens deze periodes geven winkels vaak flinke kortingen weg. Outlet en Refurbished: Kijk eens naar de outlet secties van grote winkels of duik in refurbished producten. Deze zijn vaak als nieuw, maar stukken goedkoper. Sociale Media: Volg merken op sociale media. Ze delen soms exclusieve kortingen of flash sales. Denk eraan om altijd te kijken naar verzendkosten, want die kunnen de uiteindelijke prijs flink verhogen. Succes met je zoektocht! Gebruiker: LisaB Handige tips! Ik wist niet dat refurbished zo goed kon zijn. Heb zelf laatst een refurbished laptop gekocht en hij werkt als een zonnetje! Gebruiker: MarkieMark Wacht, wat zijn die prijsalerts precies? Vraag voor een vriend. Is dat echt de moeite waard? Expert: TechGuru84 Ja, MarkieMark! Prijsalerts zijn superhandig. Je stelt een prijs in voor een bepaald product en als de prijs daalt tot dat niveau, krijg je een melding. Het gaat heel simpel. Zo hoef je niet constant de site te checken! Gebruiker: AnnaK Ook ooit een goeie deal kunnen scoren bij een outlet. Had een nieuwe tv gekocht die normaal €800 kostte, voor maar €550! Echt geweldig. Je moet wel snel zijn, want het gaat vaak hard. Gebruiker: Maxx Wow, dat is echt een goede deal, AnnaK! Heb je daar een specifieke outlet winkel voor? Of was dat gewoon geluk? Gebruiker: LisaB Ja, AnnaK, dat soort deals zijn geweldig! En bij sommige outlets kan je ook online shoppen, dus dat scheelt weer. Eerst even goed zoeken voor je een beslissing maakt. Gebruiker: Joris79 Ik vond het ook altijd gedoe om kortingen te vinden. Maar sinds ik elke maand een check doe met die vergelijkingssites, scheelt het echt veel! Gewoon even tijd investeren om te leren. Gebruiker: Jan123 Thanks iedereen! Het lijkt me een goed idee om die outlets en prijsalerts te proberen. En ik ga ook maar eens die nieuwsbrieven bekijken. Super handig! Gebruiker: TechGuru84 Graag gedaan, Jan123! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt met iets, gewoon vragen hoor! We helpen je graag. Gebruiker: Maxx En vergeet niet om je producten goed te vergelijken! Soms zie je dat er net iets meer voor nodig is om de beste deal te vinden. Happy shopping! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben een enorme invloed op het voetbal in Nederland. Wat is hun rol in het boek? In het boek deelt de presentator verhalen en ervaringen over zijn leven in de voetbalwereld. Hij heeft veel interviews gedaan met verschillende spelers en coaches, waaronder Slot en Van Dijk. Hun verhalen zijn heel inspirerend en geven een eerlijk kijkje in de topsport. Waarom zijn hun bijdragen belangrijk? Slot heeft een vernieuwende manier van coachen en denkt veel na over tactiek. Je leest in het boek hoe hij zijn visie op het spel met de presentator heeft gedeeld. Van Dijk, aan de andere kant, heeft een sterke mentale benadering en vertelt over zijn weg naar de top, wat veel jonge sporters aanspreekt. Voorbeeld: Stel je voor dat je naar een training van Feyenoord gaat. Slot vertelt over zijn aanpak, hoe hij met een team werkt en wat hem drijft. Van Dijk vertelt hoe hij omgaat met druk en verwachtingen. Dit soort verhalen maken het echt levendig en interessant voor de lezer. Het boek is dus een combinatie van praktijkervaringen en inspirerende verhalen. Dit maakt het voor voetbalfans en geïnteresseerden heel toegankelijk en leerzaam. Gebruiker: VoetbalNerd Super interessant! Ik wist niet dat spelers en coaches zo’n grote rol speelden in boeken. Heb je zelf het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Expert: VoetbalWijs Ja, ik heb het gelezen! Het is echt een aanrader. De verhalen zijn eerlijk en soms ook persoonlijke dingen komen aan bod. Het geeft je een goed gevoel van wat er achter de schermen gebeurt. Gebruiker: FeyenoordFan123 Ik ben zo’n fan van Arne Slot! Hij heeft Feyenoord echt weer op de kaart gezet. Ik vind het leuk om te horen dat hij ook bij het boek betrokken is. Gebruiker: SportMomente Is het boek ook leuk voor niet-voetbalfans? Ik ben geen grote voetbalfan, maar ik vind inspirerende verhalen altijd tof. Expert: VoetbalWijs Ja, absoluut! Ook als je niet zoveel van voetbal weet, zijn de lessen over doorzettingsvermogen en omgaan met druk heel waardevol. Het is niet alleen voor voetbalfans! Gebruiker: TimmyD Ik heb het boek ook gekocht, maar ik ben nog niet begonnen. Heeft iemand een tip waar ik met lezen moet beginnen, of is het gewoon van begin tot eind leuk? Gebruiker: JeroenAanDeBal Begin gewoon bij het begin, maar als je benieuwd bent naar een specifiek verhaal over Van Dijk of Slot, kun je die hoofdstukken ook apart lezen. Elk verhaal is op zich staand en interessant! Gebruiker: KikiVrouw Waarom vertelt hij niet meer over andere spelers? Ik ben benieuwd naar hun verhalen. Wat denken jullie? Gebruiker: ScoutFan Dat is een goeie vraag, KikiVrouw! Ik denk dat hij focust op de verhalen die hem persoonlijk hebben geraakt en geïnspireerd. Misschien komen er in de toekomst meer boeken met andere spelers? Gebruiker: FanaticFan88 Dank voor de uitleg iedereen! Nu kan ik niet wachten om het boek te lezen. Gebruiker: VoetbalWijs Veel leesplezier, FanaticFan88! Laat ons weten wat je ervan vindt! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• wonderboy heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...