Spring naar bijdragen

E-mail geeft iedere keer foutmelding


Gast h.vanlieshout

Aanbevolen reactie

Gast h.vanlieshout

Ik gebruik al lang microsoft outlook 2003. Nooit problemen mee gehad. De laatste weken krijg ik alsmaar  foutberichten. Kijk ik in de account dan zie ik meestal dat de inkomende en uitgaande e-mailserver niet herkend worden. Als ik dan wat speel met de knop: instellingen testen dan komt het meestal weer goed. Ik moet dan ook mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen. De volgende dag is het weer mis. Ik doe dan weer hetzelfde , enz, Ik heb de indruk dat ik mijn mail toch wel wegzenden kan (niet altijd), en ook e-mail ontvang. Bij het wegsturen van mail ben ik soms lang met de knop verzenden,ontvangen bezig. Op een bepaald moment kan  de mail wel verzonden worden en is de foutmelding weg. Wat kan dit nu betekenen? Ik heb zelf geen idee!!

Ook heb ik problemen met internet. Dikwijls kan ik een site niet zien. De verbinding is er niet. Als ik de aanwijzijngen opvolg op het scherm dan kom ik er wel uit. Ofwel er wordt gezegd dat er geen verbindingsproblemen zijn, ofwel verbinding met http(s) is mogelijk maar niet met ftp. Dit wijt men aan de firewall. Dat is Sygate personal firewall, die tot nu toe goed heeft gefunktioneerd. Ik zou ook niet weten hoe ik hem anders moet afstellen. Misschien weet iemand anders het beter.

Ik ga per 10 juli naar een ander provider (van Hetnet naar Versatel van Tele2),waarvoor ik al de nodige stappen heb ondernomen, maar ik kan mij niet voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft.

Wie kan mij uit de brand helpen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • 2 weken later...
Gast h.vanlieshout

Nee hoor dat is het niet.(firewall sluiten) Pas als ik mijn downloadprogramma's stop dan werkt alles normaal (azureus en mu-torrent.)

Weet nu echt niemand wat er aan de hand kan zijn???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.931
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt erop dat 1 van je download programmas de poorten pikt van je email.

Wat je zou moeten nakijken is, bij welk programma speelt dit probleem?

Bijvoorbeeld als je outlook open hebt en azureus. Of outlook en mu-torrent.  Misschien een andere combie van 2 pakketen.

Welke programmas staan open met dit probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast h.vanlieshout

Het speelt alleen maar wanneer een of twee torrent-downloadprogramma's openstaan. In alle andere gevallen niet. (zover ik weet dan)

De firewall is niet veranderd. (sygate personal firewall)

Mozilla zegt dat er  geen verbinding met de proxyserver is. Internet explorer heeft het over de afstellingen van http, https en stp in de firewall( poorten). Alleen weet ik niet hoe dat gaat. De firewall geeft daar volgens mij geen mogelijkheid toe

Voor een goed begrip: Als een van de downloadprogramma's openstaat dan is microsoft outlook van slag, evenals mijn twee browsers (I.E. en mozilla firefox)

Nu is de prognose voor mozilla beter dan voor I.E. Dikwils krijg ik mozilla weer aan de praat door op opnieuw proberen te drukken. Met I.E. gaat dat moeilijker. Die probeert de verbinding te herstellen (je ziet een bewegend plaatje), maar dat lukt  op een enkele keer na,niet.

Ik zou wel normaal kunnen werken, maar dan moet ik elke keer mijn downloadprogramma stoppen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn!

(ik neem veel films en muziek op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi.

Heb je mischien laats voordat je problemen hebt gekregen nog wat gedownload?

Bv een torrent site , nieuwsgroepen of ga zo maar door.

Want volgens mij komen er problemen doormiddel van iets dat je email inslikt zeg maar.

Je zou een herstel punt kunnen maken naar de datum dat het allemaal nog wel werkte.

U zegt ik download veel films muziek enz en dan open je dus de poorten, en als er een bepaald programma iets kan verstoren zou het je email programma zijn.

En 2 torrent programma open staan, waarom als ik vragen mag het hoeft er maar één te zijn want de download gaat daar echt niet harder door.

Dit hangt dus af van je provider hoeveel je mag en de snelheid die je mag doen dat bepalen zeg maar de providers waar je bij zit en wat voor een pakket je hebt genomen.

IK zou wel een willen weten heb je laats nog iets gedownload voor dat je problemen kreeg als je dit nog weet tenminsten,

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
Gast h.vanlieshout

Dat weet ik helaas niet, Yvon.

Dat van die twee downloaders begrijp ik, je hoeft er maar een open te hebben.(Ik wissel ze wel eens af))

Ik zal  goed opletten, maar dit is nog een  raadsel voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...