Spring naar bijdragen

Dvd maken met film en bloopers


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb met wat vrienden een film gemaakt voor de lol. Nu een paar maanden later is alles gemonteerd met Adobe Premiere. Nu willen we een mooi menu op een dvd hebben, met de keuze uit: Play movie, Bloopers, Subtitles. Alleen hoe doe je dit precies, de bloopers zijn een apart filmbestand en de film is ook een apart filmbestand, allebei in avi vorm. En ik wil onder de hoofdfilm ook ondertiteling zetten we hebben al een srt file met de ondertiteling dat goed loopt onder de avi.

Graag wat uitleg en help hoe ik 2 verschillende avi's op een dvd kan zetten met menu en dat je dan kan kiezen tussen die 2 verschillende films(play movie en bloopers). Als iemand een goed programma weet meldt het aub;)

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk dat dit wel een heel project is:

Zet met Virtural dub de ondertiteling onder je Avi('s).

Laad ze in Adobe Premiere of Pinnacle studios (iets dat er op lijkt)

En daarin moet je vast ergens menu's in kunnen maken.

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Menu´s kan je maken met Nero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Misschien hoort het hier niet thuis, maar dat is juist het probleem wat ik heb met deze site, hoe en waar kan of moet ik iets neerzetten?? ik hoor het nog wel waar ik het beste deze vraag alsnog kan stellen, mijn vraag is ik heb nero, pinnacle, ook windows movie maker ik maak daar van foto die ik gemaakt heb dan een leuk dvd met muziek van als het klaar is wil ik het gaan branden op dvd dit is in het verleden altijd gelukt, maar sinds kort niet meer als ik nero wil gaan gebruiken geeft ie aan dat het niet geopend kan worden omdat er misschien een virus op me pc is, ik krijg het advies alles er af te halen en nero opnieuw er op te zetten dit het ik inmiddels wel 10x geprobeerd ook heb ik me pc geheeld op virus gescand, bij pinnacle blijft de dvd hangen tijdens het branden dit heb ik geprobeerd in  avi bestand,mpeg,cd/dvd maar kom niet verder wel zet hij het bij sommige op het dvd maar dan is die niet open ik hoop dat ik het probleem goed uit leg ben ook niet goed in engels, ik heb overal al zitten kijken site nero en site pinnacles en probeer alles te lezen met  een vertaling programma  wie kan mij helpen. :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...