Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!

Robin
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Volgensmij is dit topic nog nooit zoveel gebruikt als nu  ;D

Party people, ik ga slapen. Nogmaals fijn 2009 toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

welterusten :slaap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Net nog even film gekeken bij iemand, kiddle hood. Iemand gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb echt een leuke avond gehad  :slaap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb de hele nacht broodjes gesneden op het werk. Die mensen gingen maar niet weg :P Ik ga nog ff niet slapen, het is weekend en ben nog niet moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Actief:  

Alweer een bikkel! Kom net van mijn werk af. Morgen (vandaag eigenlijk) is mijn verjaardagsfeest dus dat zal ook wel weer laat worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

über bikkel.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

het was koud op de fiets  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Vanavond met 3 vrienden de hele tijd guitar hero gespeeld. Ik krijg die herrie niet uit mijn hoofd :geheim: ga voorlopig dus nog niet slapen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

moe, ik ga slapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Net terug van feestje & Stad, haha paar masterlijke dingen mee gemaakt.

We hebben een nieuw woord bedacht. BVO! Bier Voor Onderweg. We kamen dus van een feestje af en ineens zei iemand JAA we hebben bier voor onderweg nodig. Dus toen kwam ineens iemand met bier aanlopen en toen was het een BVO'tje.

Leuke avond dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

HEUJ!

De vakantie goed ingeluid, nu naar bed. De ballen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Half zat opje ipod typen is moeilijk, ben te vroeg thuis :o

trusten fzo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Actief:  

Wij hebben volgend week pas vakantie :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Net terug van feestje & Stad, haha paar masterlijke dingen mee gemaakt.

We hebben een nieuw woord bedacht. BVO! Bier Voor Onderweg. We kamen dus van een feestje af en ineens zei iemand JAA we hebben bier voor onderweg nodig. Dus toen kwam ineens iemand met bier aanlopen en toen was het een BVO'tje.

Leuke avond dus!!

BVO is niet  echt nieuw  :P

welterusten  :slaap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.532
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  54

Ga zo ook maar eens slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wel veel bikkels de laatste tijd, mensen!!    :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kan niet slapen, zwaar iritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Net terug van carneval! was echt gaaf maar nu is allus dicht... morgen is weer een dag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euhmmm, vandaag is weer een nieuwe dag toch?  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Euhmmm, vandaag is weer een nieuwe dag toch?  :)

ja, eigenlijk wel he? Ik ga slapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

echt een vette avond gehad maar heb 1 ding geleerd als je nooit heb gerookt probeer dan geen joint, dat is echt zo ranzig  :ziek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Even Voorstellen – Nieuw Lid Hier! Gebruikersnaam: MacLover1985 Hey allemaal! Ik ben dus nieuw hier op het forum en ik vond het hoog tijd om me even voor te stellen. Ik ben 38 jaar en kom uit een klein dorpje in Nederland. Sinds een tijdje denk ik erover na om mijn Windows-pc te verruilen voor een Mac. Ik ben vooral erg benieuwd naar de voordelen! Mijn hobbies zijn gamen, muziek maken en af en toe wat programmeren. Ik zit vaak met vrienden samen en dan bespreken we dit soort dingen. Daarom dacht ik: laten we de community inschakelen! Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag ervaringen hoor van anderen die misschien al overstap hebben gemaakt naar een Mac. Hoe werkt dat in de praktijk? Wat zijn de grootste voordelen in jouw dagelijks gebruik? Eerlijk gezegd zit ik een beetje vast in mijn gedachten en een beetje handige info zou me echt helpen! Dus… waarom zou ik kiezen voor een Mac in plaats van een Windows-pc? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en tips! Groetjes, MacLover1985 Antwoord van de Expert: TechGuru99 Hey MacLover1985! Welkom op het forum! Dat is een goede vraag! Het kiezen voor een Mac of een Windows-pc hangt echt af van je behoeften, maar ik kan je een paar redenen geven waarom veel mensen kiezen voor een Mac: Gebruiksvriendelijkheid: MacOS is super intuïtief. De interface is strak en is gemakkelijker te navigeren, vooral voor newbies. Integratie met Apple-producten: Als je al een iPhone of iPad hebt, werkt een Mac geweldig samen met die apparaten. Je kunt bijvoorbeeld eenvoudig bestanden delen via AirDrop en je kunt makkelijk je foto’s, tekstberichten en meer synchroniseren. Veiligheid: Macs zijn over het algemeen minder kwetsbaar voor virussen en malware dan Windows-pc’s. Dit komt omdat de meeste cybercriminelen zich richten op het grotere Windows-besturingssysteem. Kwaliteit en design: Apple staat bekend om zijn kwaliteit en design. De hardware is duurzaam en de screens zijn van hoge kwaliteit, wat fijn is voor het bekijken van films of het bewerken van foto’s. Betere prestaties bij creatieve software: Als je van plan bent om te gaan muziek maken of videobewerking te doen, zijn veel van deze programma’s geoptimaliseerd voor Mac, wat een soepele ervaring biedt. Natuurlijk zijn Windows-pc’s ook geweldig en bieden ze meer aanpassingsmogelijkheden. Dus kijk vooral naar waar je zelf het meest gelukkig mee bent! Hopelijk helpt dit je een beetje verder. Als je nog meer vragen hebt, laat het gerust weten! Groetjes, TechGuru99 Reacties van andere leden GamerGirl92: Welkom, MacLover1985! Ik ben ook een gamer en ik heb zelf een Mac gebruikt voor muziek maken. Het gaat echt super soepel! Kun je specifieke games spelen die je aanspreken? TechGuy83: Hee, goed om je hier te zien! Ik vind Macs ook fijn, vooral voor grafisch werk. Maar het is wel zo dat je soms naar alternatieven moet kijken voor bepaalde software. Marie_Schrijft: Welkom! Ik heb de overstap enkele maanden geleden gemaakt en ik moet zeggen… geen spijt! Het is echt anders, maar in positieve zin! Vergeet niet dat je even moet wennen aan de nieuwe toetsencombinaties en zo. MacLover1985: Dank voor de reacties! GamerGirl92, ik hou er vooral van om shooters en RPG’s te spelen, maar ook wat indie games. TechGuy83, heb je een voorbeeld van software waar je naar verhaalt? TechGuy83: Haha, ja zeker! Denk aan dingen zoals bepaalde software voor 3D-modellering, zoals Blender. Het draait prima op Mac, maar soms zijn er extra plugins nodig die korting zijn voor Windows. Jimbo_the_Builder: Hey! Ik ben ook een Windows gebruiker, maar Mac klinkt interessant. Waar ik zou willen overstappen is voornamelijk voor foto’s en video’s. De projecten worden altijd zo slordig op Windows. MacLover1985: Jimbo_the_Builder, dat is precies wat ik ook voel! Benieuwd naar de creativiteit op Mac. En zou het makkelijker zijn om foto’s te bewerken met bijvoorbeeld Photoshop of Lightroom? Marie_Schrijft: Ja hoor! Photoshop is top op Mac. De prestaties zijn geweldig. En met de juiste instellingen en plugins kun je net zo goed werken als op Windows! GamerGirl92: Ik heb gehoord dat sommige games moeilijker te draaien zijn op Mac, dat je moet kijken naar de compatibiliteit… Maar voor muziek en creatief werk is het echt een aanrader! Dat was het dan! Blij om je hier te zien, MacLover1985! Laat ons weten wat je besluit! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kies ik de beste filters voor Spotnet? Gebruiker123: Heey iedereen! Ik ben nog een beetje nieuw met Spotnet en ik vroeg me af: hoe kies ik de beste filters? Zijn er speciale instellingen die ik moet hebben? Bedankt alvast! Expert001: Hey Gebruiker123! Leuk dat je aan de slag wilt met Spotnet! Het kiezen van de juiste filters is inderdaad heel belangrijk, want het kan je zoekervaring echt verbeteren. Hier zijn een paar tips: Basisfilters: Begin met de standaardfilters zoals ‘Audioboek’, ‘Film’, of ‘Serie’. Deze helpen je om snel de juiste categorie te vinden. Bestandsgrootte: Stel een minimum- en maximumgrootte in. Dit helpt om downloads die te klein of te groot zijn te vermijden. Een film zou bijvoorbeeld meestal tussen de 700 MB en 2 GB moeten zijn, afhankelijk van de kwaliteit. Levensduur: Kijk naar de ‘leeftijd’ van de bestanden. Oudere bestanden kunnen minder betrouwbaar zijn, dus het is slim om bestanden van recentere data te prioriteren. Keywords: Gebruik specifieke zoektermen. In plaats van alleen ‘actie’, probeer ‘actiefilm 2022’ of de naam van de acteur, dat kan je zoekresultaten beperken en relevanter maken. Spamfilters: Zorg ervoor dat je de spamfilters aanzet. Soms zijn er veel onbetrouwbare bestanden, en die wil je echt niet binnenhalen. Als je hiermee start, zou je al een stuk beter moeten kunnen zoeken! Succes en laat gerust weten als je meer vragen hebt! WillemK: Cool, bedankt voor de info! Ik wist niet dat je zo veel kon aanpassen. Ik heb ook een paar keer last gehad van spam, dat was echt te irritant. Jasmin98: Hee, ik ben het eens met WillemK! Die spam is echt vervelend. Heb je ook tips om goede bestanden te herkennen? Soms lijkt alles wel op elkaar. Expert001: Ja, Jasmin98, herkenning is ook een kunst! Kijk naar de uploader. Bekende uploaders zijn doorgaans betrouwbaarder. Daarnaast, als je geregeld naar bepaalde bestandstypes zoekt, let dan op de reacties van andere gebruikers. Vaak geven zij al een goede indicatie of een bestand waard is om te downloaden of niet! Marcel1975: Oké, fijne tips! Heb zelf ook een vraagje. Hoe zit het met die VPN’s? Is dat echt nodig in combinatie met Spotnet? Expert001: Goede vraag, Marcel1975! Een VPN is zeker aan te raden. Het beschermt je privacy en voorkomt dat je internetprovider je activiteiten kan zien. Zeker bij het downloaden is dat een extra laag beveiliging. Er zijn verschillende betaalbare opties, maar kies er een met goede recensies! NatasjaB: Ik gebruik altijd NordVPN met Spotnet, werkt prima! Geen problemen tot nu toe, en het geeft me een goed gevoel. Om maar even door te gaan op Marcellus zijn vraag… wat zijn goede gratis alternatieven? Expert001: Er zijn zeker enkele gratis VPNs, zoals ProtonVPN of Windscribe. Maar mijn advies is om voorzichtig te zijn: vaak zijn gratis opties niet zo veilig of snel. Maar ze kunnen een goede start zijn als je niet meteen wilt betalen. Milan22: Top! Zo leer ik weer wat nieuws. Ik ga binnenkort weer wat zoeken. Inmiddels al een paar keer een filmpje gedownload dat niet echt was wat ik zocht, dus deze filters gaan me vast helpen! Boerke88: Hah, ja dat is frustrerend, Milan22! Ik begon eerst ook met zoeken zonder filters. Mannetje, dat was echt een chaos. Nu gebruik ik die filters en het is zoveel beter. Bedankt allemaal! DaisyP: Het is zo fijn om zo’n community hier te hebben. Al die tips zijn eigenlijk goud waard! Dank aan Expert001 voor de uitleg. Ik zit soms ook met die spam… dat is echt een downer. Gebruiker123: Dankjewel iedereen! Dit heeft me echt geholpen. Ik ga dus maar aan de slag met filteren en hopelijk minder spammen. Tot volgende keer! Einde Topic Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is er aan de hand met Roblox? Gebruiker: GamerGirl23 Hey allemaal, ik heb gehoord dat er problemen zijn met Roblox. Klopt dat? Waarom kunnen we niet inloggen? Expert: TechLeraar Hoi GamerGirl23! Ja, je hebt gelijk, er waren echt problemen met Roblox. Gisteravond rond 11:30 p.m. kregen veel mensen een foutmelding toen ze wilden inloggen. Het zijn er zelfs meer dan 16.000 volgens DownDetector! Roblox is een superpopulaire game met ongeveer 83 miljoen actieve gebruikers per dag, dus als er iets misgaat, krijgen veel mensen dat snel in de gaten. Het lijkt erop dat de server tijdelijk overbelast was, wat kan gebeuren als er veel mensen tegelijk willen spelen. Dit kan te maken hebben met onderhoud of gewoon een technische glitch. Een voorbeeld: stel je voor dat je met een groep vrienden naar een concert gaat. Als iedereen tegelijk naar binnen wil, kan het lang duren voordat iedereen binnen is. Dat is wat er met Roblox gebeurde, alleen is het nu een digitale concertzaal! Ik hoop dat ze het snel opgelost hebben. Gewoon even geduld hebben en later nog eens proberen! Reacties: Gebruiker: NoobMaster99 Wow, dat is echt balen! Had geen idee dat zoveel mensen tegelijk willen spelen. Ik dacht dat ik alleen was. Gebruiker: JufLia Ja, ik zat ook te stressen! My kids willen altijd samen met hun vriendjes spelen. Hopelijk komt het snel goed, anders krijg ik heel wat gezeur aan mijn hoofd! Gebruiker: GameFanatic Dit is niet de eerste keer dat Roblox crasht. Ik kan niet wachten op een permanente oplossing. Gebruiker: CoolGuy123 Technische problemen zijn zo frustrerend. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die dit heeft meegemaakt. Laten we hopen dat ze het snel fixen, ik wil weer bouwen! Gebruiker: GamerGirl23 Dankjewel voor het duidelijke antwoord, TechLeraar! Hopelijk is het allemaal snel opgelost. Weet iemand of ze aan het onderhoud werken of zo? Gebruiker: TechLeraar Ik heb geen officiële update gezien over onderhoud, maar meestal doen ze dat ’s nachts als er minder spelers online zijn. Gewoon even de sociale media in de gaten houden voor nieuws, dan weet je snel wat er aan de hand is! Gebruiker: LuckyLuke Ik denk dat het ook belangrijk is om voorzichtig te zijn. Je hoort altijd verhalen over online predatoren. Ik laat mijn kinderen nooit alleen spelen zonder toezicht! Gebruiker: JufLia Helemaal mee eens, LuckyLuke! Een goed gesprek over wat veilig is en wat niet, helpt heel veel. Gebruiker: RainbowSparkle Precies! En een paar tips voor ouders: stel spelregels op en speel soms samen. Zo heb je een beter zicht op wat ze doen. Dit ook met Roblox! Gebruiker: NoobMaster99 Haha, ik ben blij dat ik geen kinderen heb. Maar hey, ik voel je! Het blijft altijd spannend in die online wereld! En daar blijft het voorlopig bij! Blijf ons volgen voor meer updates of gewoon om je frustraties te delen! Tot later! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• pierre27 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...