Spring naar bijdragen

Snelheid sinds overschakeling Internet + telefonie heel laag


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Snap er dus nu hele maal geen F7&8(0_ meer van, heb sinds kort internet + telefonie van @ home, maar nu is mijn snelheid heel laag, terwijl ik wel de zelfde snelheid heb gehouden in mijn pakket, haal nu maar 500 kb/s terwijl ik vroeger met gemak 1 mbit haalde... ( newsbin ) hoe kan dit ??

P.S. wist niet of dit het goede topic was, maar daarvoor zijn jullie weer  ;) Eagles, Michiel, Wesleyy, Duken... Bla... bla... :P

Greetzz [move]B()B()[/move]

*** EDIT *** Ene die andere vraag is ook nog niet opgelost, :P Heb maar een nieuwe kabel besteld kijken wat die doet, als dat het probleem is geweest dan geen probleem, ^^ Ben ik meteen Nvidia PC to TV expert kan ik daar eens een handleiding over schrijven  :police: Whehehehehhe  *** EDIT ***

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...