Spring naar bijdragen

no cd key


Gast f.haaken

Aanbevolen reactie

hallo.

ik heb 3 dagen geleden black & white 2 gedownload en geistaleerd.ik ben al 3 dagen aant zoeken naar een no cd crack.

ik heb alchohol 120 % en deamon tools ook maar weet niet wat te doen

als iemand me kan helpen dan zou ik erg dankbaar zijn

gelieven van het begin wat te downloaden en wat te doen

cya an i hope you can help me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

oja ik zal nog even uitleggen hoe je een spel crackt.

als je nou een crack heb voor je spel dan zie je dat die \"| crack\" een icoontje is.

((dat kan van alles zijn))

die crack staat bv op je buroblad.

okee je gaat naar \"start\" \"deze computer\" en \"verken\" je \"C\" schijf

nu zie je links \"program file,s\" staan..klik die aan....nu ga je het spel opzoeken wat

je heb geinstaleerd...in jou zaak zoek je black and white 2..dat is een geel envelope...doe open je en je ziet weer allemaal gele mappen staan...ergens in die

mappen zit zo,n zelfde icoontje wat je gaat vervangen door die crack.

dus die crack die op je buroblad staat((een icoontje))

ga je door middel van copieren en plakken of slepen in een map gooien

waar dus zo,n zelfde icoontje staat (er staat meestal \"exe\" voor of achter)

als je hem in die map heb gegooid dan zal hij vragen of je die wilt vervangen of overschrijven...dan ben je klaar.

mischien dat je dit al wist..maar mischien dat een ander hier dan nog wat aan heeft :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

bedankt voor de vele reacties

maar het probleem is dat ik geen no cd key vind alleen maar een zip met mdf en mds file in ik heb gehoord dat ik dat moest mounten of zo iets en dat wil maar niet lukken. ps: als iemand een no cd icoontje weet te vinden is dat ook goed want dat weet ik hoe dat werkt

wat ik gedownload is deze zip: Black & White 2 [MULTI] No-DVD/Fixed Image #1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb al ge-mount en ik kan de bestanden zien maar zonder icoon heeft het iets te maken dat ik 4 iso cd heb gebrand en geinstaleerd heb

want ik heb alles al geprobeerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...