Spring naar bijdragen

football manager 2006 downloaden


GHIPHOP

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallow ik heb een vraag ik weet echt niet hoe ik football manager 2006 moet downloaden ik gebruik emule maar ik weet niet echt welke bestanden die ik moet downloaden help me aub en ik zal jullie voor altijd dankbaar zjn alvast bedankt ;)of weet toevallig iemand waar ik hem helemaal kan downloaden dat ik hem gelijk heb bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo isac daar staat football manager 2006 niet bij jammer genoeg wie geef er mijn aub de link om football manager 2006 te downloaden alvast heel erg bedankt groetje ricardo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

Je kunt hem het beste downloaden via Bittorent e.d.

m.b.v een torrent bestand dus.

De FM 2006 torrent is te vinden op o.a. www.torrentz.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo trapani het lukt mijn niet kan juh het aub uitleggen alvast heel erg bedankt groetjes ricardo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

Je moet gewoon eventjes een proggie downloaden waarmee je weer Torrents kan downloaden.

Zon proggie is bijvoorbeeld BitComet, deze download en installeer je dus eerst.

Wanneer je dat gedaan hebt ga je naar een torrent site, een voorbeeld: www.torrentz.com en typ je Football Manager 2006 in de search-balk. Hierop krijg je een aantal results te zien en degene die bovenaan staat (de beste), daar klik je dus op en die download je dan.

Als je dit kleine bestandje hebt gedownload, open je BitComet en klik je op OPEN. Nu selecteer je het zojuist gedownloade bestandje en nu begint hij met downloaden.

Let wel; het downloaden van FM 2006 zal best lang duren, denk aan zon 4-8 uur, afhankelijk van je downloadsnelheid uiteraard.

Ik denk wel dat ik je hiermee voldoende heb geholpen :) Nu zou ik graag willen dat ik nog geholpen werd haha, ik heb de No-CD Crack nodig van FM 2006!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

heey trapani hardstikke bedankt nu ga ik effe jouw proberen te helpen met die nocd crack

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 19

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...