audiobommel Geplaatst September 2, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/07 Status: Offline Actief: December 24, 2011 Delen Geplaatst September 2, 2007 Hoi, vandaag aangemeld als nieuw lid, omdat ik iets zocht over bestandsoorten. ik download regelmatig van newsleech muziek. geen programmas en zeker ook geen films. Soms vind ik het lastig om er achter te komen hoe het werkt bv met rar en par ik begrijp er vaak niets van en stoei net zo lang totdat het werkt. maar begrijpen ho maar. misschien dat ik via deze site zo af en toe mijn vraagjes over de technische kant kan stellen. ik speel mijn bestanden af met Jetaudio en heb als mp3 speler de iAudio X5 60Gb. een geweldig mooi muziekdrager. Waar ik ook opzoek naar ben is een goede muziek catalogus. ik heb nu alles in mappen single op de computer staan. Via een aparte laptop speel ik mijn muziek af via de audioinstallatie, hier maak ik gebruik van Winamp. Al mijn muziek heb ik op een thuisserver staan. met muzikale groet Peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 3, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 3, 2007 Welkom audiobommel :welkom: Het ziet er naar uit dat je al goed bekend bent in de download wereld. Veel plezier op t forum! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie