Spring naar bijdragen

Hoe doe ik dit


Gast jantiz

Aanbevolen reactie

Als je dus een mpg file wilt branden op dvd die je op je dvd speler (gekoppeld aan tv) wilt afspelen kun je dus branden met Nero en eventueel Alcohol. Nu heb ik een film die te groot is en niet op de dvd past. Ik heb met Win Avi hier een wmv bestand van kunnen maken en dit kan ik dus wel afspelen op een andere computer maar niet op mijn dvd speler. Hebben jullie een tip zodat ik het bestandje kleiner kan maken zonder dataverlies?

DVD shrink ondersteunt mpg en wmv niet.

Dank voor de moeite

Doei

Annette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

nou nee... wat je zou kunnen doen is een doublelayer dvd kopen, die heeft 2 x zoveel ruimte als een gewone dvd en er bestaan nog grotere dvd\'s als ie dan nog niet past

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...