Spring naar bijdragen

xp lite of xp 2 x installeren


Gast thebing

Aanbevolen reactie

hoi

misschien iemand die ervaring heeft met xplite?

ik ben bezig bij een kennis zijn comp werkend te krijgen, ik heb 'm xplite gegeven, deze doet't tot zover prima, alleen kan hij geen verbinding met internet krijgen. heeft dit met xplite te maken, en dat we alle drivers apart moeten installeren zowel zijn moederbord als zijn netwerk kaart?

wanneer hij de netwerk kaart in de comp zet, geeft hij niet aan dat er nieuwe hardware is gevonden.

alhoewel xplite met deze kaart is geïnstalleerd dus zal misschien niet herkennen als nieuwe hardware(?)

mijn andere voorstel is om mijn eigen legale xp op zijn comp te zetten, maar wat moet ik met de key en activatie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je een illegale windows gebruikt is de kans groot dat je een aantal drivers zelf moet installeren oa internet tenminste dat had ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...