Spring naar bijdragen

ondertiteling met video TS bestand branden


Gast ernst920

Aanbevolen reactie

Gast thefleeceman

hallo

Mijn [probleem is dat ik graag een ondertiteling in een bestaand Video TS bestand wil branden :silly:

Ik heb hiervoor alle verscheidende keren een AVI file met ondertiteling gemaakt dankzij de jip en janneke handleidingen op deze site.

Maar nu heb ik dus een echt dvd bestand en geen avi en ik heb de beide handleidingen (die op deze site staan al bekeken) en daar kun je niet een dvd bestand met ondertiteling mee branden,omdat dat volgens mij alleen maar vanuit een avi gaat :S

Is er een programma waar dat wel mee mogelijk is en is daar ook zo\'n goeie handleiding(als op deze site ) van???

hoor het graag van jullie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

jah met dit probleem zit ik ook iemand zij dat je het med dvd-shrink kon doen maar dat is echt super moeilijk dus als iemand het weet zeg het ons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...