TukkerFC Geplaatst December 6, 2007 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/07 Status: Offline Actief: Augustus 15, 2013 Delen Geplaatst December 6, 2007 Mensen, Ik heb de gehele collectie Sims 2 gedownload. Ook geprobeert te installeren, maar kom niet verder dan DVD 1 van 3. De dvd 1 is sims 2 + studentenleven, dus die zou je zonder alle uitbreidingen ook moeten kunnen spelen. Maar hij blijft om een cd vragen. Nu ben ik er wel achter dat er op het einde van DVD 3 een patch(?) zit, waardoor alles opgelost moet zijn, maar zoals gezegd krijg ik DVD 2 (zijn 5 uitbreidingspakketten ongeveer ) al niet op de computer. Iemand hetzelfde gehad? Of een oplossing? Ik heb deze recent van de nieuwsgroepen gehaald. Mijn dank zou groot zijn. Gr. :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Gast sebasjuh Geplaatst December 7, 2007 Delen Geplaatst December 7, 2007 Je zal sowieso eerst die Sims2 moeten installeren wil je uberhaupt uitbreidingen kunnen installeren. En krijg je nog foutmeldingen als je die dvd2 wilt installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie