Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Orange - Wat een bende!


Duken
 Delen


Aanbevolen reactie

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Tja, Ik moet het nu toch echt even kwijt. Na 4 maanden in de weer te liggen met mijn oude favoriete provider Orange ben ik nu in staat om mijn auto in de winkel te parkeren.


orange klantenservice

tav correspondentie

postbus 5127

6802 ec arhen

Geachte heer/ mevrouw,

Na één maand heen en weer bellen, gesprekken van gemiddeld 30 minuten tussen Orange en Pro Assist kreeg ik van jullie medewerkers te horen dat ik een email met mijn probleem naar jullie moest toesturen omdat dit telefonisch niet meer opgelost kan worden.

Vorige maand is mijn toestel, een SPV M2000 in de achtertuin in de plas gevallen. Het toestel is hierdoor defect. Ik ben al 3 jaar lid van jullie telefoondienst en heb op 24/03/2005 mijn contract verlengd met 2 jaar en daarbij het SPV M2000 toestel en een Orange ProAssist Verzekering Extra.

Helaas heeft het toestel al diversen malen problemen gehad en is dus diversen malen bij jullie ter reparatie geweest. Blijkbaar is bij één van de reparaties het toestel vervangen voor een nieuw toestel. Hier wist ik niets van.

Bij het aanmelden van mijn defecte toestel bij Pro Assist bleek mijn imei nummer niet goed te zijn. Pro Assist vertelde dat ik moest bellen met Orange om het imei nummer te laten omzetten. Dit is gedaan en het zou 2 werkdagen duren voordat dit in het systeem van Pro Assist zou zijn aangepast. Helaas is het vanaf dit moment mis gegaan. Het imei nummer was na een week nog niet aangepast en na belletjes met Orange is er een fax verstuurd door Froukje Hendriks naar Pro Assist. Ik heb naar Froukje mijn bon en contract vernieuwing gemaild en het nieuwe imei nummer. Froukje heeft deze gefaxed naar Pro Assist en na enkele dagen moest ik weer terug bellen.

De fax bleek nooit te zijn aangekomen bij Pro Assist maar het nieuwe imei nummer was wel bekend bij Pro Assist. Het vreemde was alleen dat op het nieuwe imei nummer wel een contact stond dat per vandaag starten en per vandaag eindigde. Mijn oude imei nummer was nog actief onder mijn naam. Hierna heb ik gesproken met de teamleider van Pro Assist. mevrouw Visser. Dit werd een akelig gesprek met de uiteindelijke mededeling dat Orange niet binnen 30 dagen na reparatie mijn imei nummer had doorgegeven en hierdoor het incident niet kan worden aangenomen.

Hierna heb ik weer met de Orange gebeld. De dame vond het inderdaad een vervelende situatie en vond het een stomme fout van Orange. Gelukkig zou ze er direct achteraan gaan. Ik kreeg een Compensatie van 1 maandbundel en deze dame zou zorgen dat de teamleider van Orange en de teamleider van Pro Assist met elkaar zouden praten over dit incident zodat het kon worden opgepakt. Ze zou incident in de gaten houden en mij 2 dagen later terug bellen.

Ik heb 2 dagen later een voicemail bericht gehad van de dame dat ik weer contact moest opnemen met Orange. Hierna weer gebeld met de Orange, verhaal weer vertelt en Orange zou mij doorverbinden met de Pro Assist. Verhaal vertelt tegen de Pro Assist en Pro Assist vermelde dat het incident niet kan worden opgepakt. Orange heeft het imei nummer na reparatie niet op tijd doorgegeven en Pro Assist kan dit niet meer oppakken. “Pro Assist doet hier simpelweg niks meer aan”.

Voor de veranderding weer met Orange gebeld en Pietje rade mij echt aan om de brief te sturen. Orange had namelijk deze fout gemaakt maar dit kon telefonisch niet meer worden opgepakt. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen heeft dit veel ergernis en tijd gekost. Ik wil ook dat dit met spoed word opgepakt en hoor graag wat er nu gaat gebeuren.

Mijn oude imei nummer was ( volgens contract ) 1234 Mijn huidige imei nummer is 2345.

Met vriendelijke groet,

( Namen en nummers gewijzigd)


Goed, Deze brief was in oktober verstuurd en na 1 week kreeg ik het bericht terug dat ik zelf verantwoordelijk was voor het bijhouden van mij imei nummer. Met andere worden, ik kan nergens meer op staan en heb de moed opgegeven en wil er gewoon niet meer tijd in steken.

Dus, Brief naar orange dat ik per direct mijn abbo wil opzetten en deze wil laten omzetten naar Orange Prepaid met behoud van beltegoed ( a 200 euro )

Netjes een brief terug gehad met accoord dat de boel zou worden ingezet. Na 3 maanden ( OLE! ) is het gelukt. Het bleek dat na het omzetten je nog 3 maanden aan je abbo vast zit. ( Opzich wel logisch) maar goed. Beltegoed? Is nog niet mee. Al diversen malen overgebeld en ook vandaag weer, morgen moet het erop staan....

Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou?

1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro )

1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht.

99x boos boos boos en vooral teleurgesteld.  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

alle lede verzamelen en het orange kantoor slopen  ??? lijkt mij op zich wel leuk om te doen. is wel kut voor je maar wat zegen ze dan als je naar de winkel gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Winkel zegt dat ik moet bellen... je kent t wel. Maar ik geef me gewonnen. Ik wacht morgen nog af voor me tegoed.  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Nou mijn moeder had dit laatst ook met Tele2. Ineens, uit het niks werd haar simkaart geblokkeerd.

Zomaar..

Zij bellen naar klantenservice, kon niet meer geactiveerd worden. Zou twaalf dagen duren voordat ze nieuwe krijg. Moet niet gekker worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dacht dat je de orange box bedoelde :P

Kan Kassa niet helpen :P??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Haha nee die Halflife orange box werkt toppie ;)

Maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik laat het dus hierbij en heb ook geen zin om nog een kassa in te schakelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  54

hoho, DukeN!!! niet opgeven. ik heb een vergelijkbare situatie met hetnet gehad. van het kastje naar de muur gestuurd.

het is gewoon zo dat ze je aan het lijntje houden en ervan uitgaan dat je het opgeeft.

volhouden.

desnoods dezelfde brief/ mail versturen en geen genoegen nemen met het besluit van een teamleider (wtf is een teamleider nu helemaal).

vraag naar de beslissing van een afdelingshoofd, zeker gezien het feit dat je al een tijdje een gewaardeerde klant bent die netjes zijn rekeningen betaalt. (en zelfs zijn abbo verlengd).

maw je stelt vertrouwen in een bedrijf als orange en daarvoor mag je wat etrugverwachten.

laat orange maar met een voorstel komen.

alles wat er speelt is niet direct jouw fout. het is wel heel erg kort door de bocht om te roepen dat jezelf verantwoordelijk zou zijn voor het bijhouden van je imei nummer en waar staat dat dan????

uiteindelijk zal het lukken (ook al wordt je er moe van, maar we praten hier niet over 25 euro) daar bn ik van overtuigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

  Citaat
Ik moest het even kwijt, wat moet ik nou?

1x defect M2000 ( Winkel waarde nieuw 980 euro )

1x 200 euro beltegoed nog zwevend in de lucht.

99x boos boos boos en vooral teleurgesteld.  15.000 euro

je auto in het orange pand parkeren........... onbetaalbaar :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

ooo echt wel!

THE_ORANGE_SHOP.JPG Finaal naar binnen rammen!

Oeps... ik wist niet dat men hier niet kon phonedriven :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Heb je misschien een rechts-bijstands verzekering.

Dan kun je vragen of zij een auto in het pand parkeren.

Ook al heb je al bumperschade, het blijft toch zonde van je leuke Seat.

Sterkte,

      Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Hahaah bedankt, ik zal even kijken of het in mijn polis staat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

misschien kan de politie je helpen

die weten hoe dat moet hahahaha :police:

politiegevel1_448.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

politieauto%20ramt%20woonhuis%20(6).JPG

zonde van je leon  --> beter een politie-golf in de pui(n)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

die gasten kunnen echt niet rijden  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-12-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goddamn.. wat een losers.. je moet gewoon zeggen dat je webmaster bent van een formum :P en dat je orange voor altijd zwart zult maken als ze het probleem niet oplossen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.875
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

hahah ik heb het al opgegeven. Ik doe er niks meer aan.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief


  • Aanbevolen nieuws

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Hoe Arne Slot en Virgil van Dijk meehielpen aan eerste boek van Rijnmond-presentator Gebruiker: FanaticFan88 Hey allemaal! Ik heb gehoord dat Arne Slot en Virgil van Dijk een rol hebben gespeeld in het eerste boek van die Rijnmond-presentator. Wat is daar precies aan de hand? Kan iemand me dat uitleggen? Expert: VoetbalWijs Hoi FanaticFan88! Goede vraag! Het boek waar je het over hebt is geschreven door de Rijnmond-presentator en heeft een groot deel van zijn succes te danken aan Arne Slot en Virgil van Dijk. Wie zijn ze? Arne Slot is de coach van Feyenoord, en Virgil van Dijk is een internationale ster, die nu bij Liverpool speelt. Beide hebben een enorme invloed op het voetbal in Nederland. Wat is hun rol in het boek? In het boek deelt de presentator verhalen en ervaringen over zijn leven in de voetbalwereld. Hij heeft veel interviews gedaan met verschillende spelers en coaches, waaronder Slot en Van Dijk. Hun verhalen zijn heel inspirerend en geven een eerlijk kijkje in de topsport. Waarom zijn hun bijdragen belangrijk? Slot heeft een vernieuwende manier van coachen en denkt veel na over tactiek. Je leest in het boek hoe hij zijn visie op het spel met de presentator heeft gedeeld. Van Dijk, aan de andere kant, heeft een sterke mentale benadering en vertelt over zijn weg naar de top, wat veel jonge sporters aanspreekt. Voorbeeld: Stel je voor dat je naar een training van Feyenoord gaat. Slot vertelt over zijn aanpak, hoe hij met een team werkt en wat hem drijft. Van Dijk vertelt hoe hij omgaat met druk en verwachtingen. Dit soort verhalen maken het echt levendig en interessant voor de lezer. Het boek is dus een combinatie van praktijkervaringen en inspirerende verhalen. Dit maakt het voor voetbalfans en geïnteresseerden heel toegankelijk en leerzaam. Gebruiker: VoetbalNerd Super interessant! Ik wist niet dat spelers en coaches zo’n grote rol speelden in boeken. Heb je zelf het boek al gelezen? Wat vond je ervan? Expert: VoetbalWijs Ja, ik heb het gelezen! Het is echt een aanrader. De verhalen zijn eerlijk en soms ook persoonlijke dingen komen aan bod. Het geeft je een goed gevoel van wat er achter de schermen gebeurt. Gebruiker: FeyenoordFan123 Ik ben zo’n fan van Arne Slot! Hij heeft Feyenoord echt weer op de kaart gezet. Ik vind het leuk om te horen dat hij ook bij het boek betrokken is. Gebruiker: SportMomente Is het boek ook leuk voor niet-voetbalfans? Ik ben geen grote voetbalfan, maar ik vind inspirerende verhalen altijd tof. Expert: VoetbalWijs Ja, absoluut! Ook als je niet zoveel van voetbal weet, zijn de lessen over doorzettingsvermogen en omgaan met druk heel waardevol. Het is niet alleen voor voetbalfans! Gebruiker: TimmyD Ik heb het boek ook gekocht, maar ik ben nog niet begonnen. Heeft iemand een tip waar ik met lezen moet beginnen, of is het gewoon van begin tot eind leuk? Gebruiker: JeroenAanDeBal Begin gewoon bij het begin, maar als je benieuwd bent naar een specifiek verhaal over Van Dijk of Slot, kun je die hoofdstukken ook apart lezen. Elk verhaal is op zich staand en interessant! Gebruiker: KikiVrouw Waarom vertelt hij niet meer over andere spelers? Ik ben benieuwd naar hun verhalen. Wat denken jullie? Gebruiker: ScoutFan Dat is een goeie vraag, KikiVrouw! Ik denk dat hij focust op de verhalen die hem persoonlijk hebben geraakt en geïnspireerd. Misschien komen er in de toekomst meer boeken met andere spelers? Gebruiker: FanaticFan88 Dank voor de uitleg iedereen! Nu kan ik niet wachten om het boek te lezen. Gebruiker: VoetbalWijs Veel leesplezier, FanaticFan88! Laat ons weten wat je ervan vindt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe werkt achteraf betalen met Klarna eigenlijk? Gebruiker: Jeroen23 Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord van Klarna en dat je daar achteraf kunt betalen. Maar hoe werkt dat precies? Is het veilig? En kan ik dan echt pas betalen als ik het product heb ontvangen? Alvast bedankt voor de uitleg! Expert: Marieke, Financieel Consultant Hoi Jeroen! Goed dat je het vraagt, het is een beetje verwarrend als je het voor het eerst tegenkomt. Achteraf betalen met Klarna is eigenlijk heel simpel en kan heel handig zijn. Hier is hoe het werkt: Kies Klarna bij je bestelling: Wanneer je online winkelt en je komt op de betaalpagina terecht, kies je voor Klarna als betaalmethode. Je ziet vaak de optie "Betaal later" staan. Producten ontvangen: Na je bestelling hoef je niets te betalen totdat je het product ontvangt. Dat betekent dat je het eerst kunt bekijken en beslissen of je het wilt houden. Dit is handig omdat je zo niet voor verrassingen komt te staan! Betalen: Zodra je het product hebt ontvangen, krijg je een e-mail met een betaalverzoek van Klarna. Je hebt meestal 14 tot 30 dagen de tijd om te betalen. Dit hangt af van de winkel en de voorwaarden van Klarna. Veiligheid: Klarna is veilig! Je hoeft je geen zorgen te maken over je gegevens. Ze hebben goede beveiliging, en als er iets misgaat met je bestelling, kun je altijd contact opnemen met Klarna. Voorbeeld: Stel, je koopt een paar sneakers voor €100. Je ontvangt ze, kijkt of ze goed passen en je vindt ze heel leuk. Binnen 14 dagen ontvang je de rekening van Klarna. Als je besluit dat je ze terug wilt sturen, hoef je niks te betalen. Maar als je ze houdt, maak je het bedrag simpelweg over van je bankrekening. Hoop dat dit het meer duidelijk maakt! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt. Reacties: Gebruiker: Lisa88 Wow, dat klinkt echt super handig! Maar wat als je vergeet te betalen binnen die 14 dagen? Gebruiker: Marloes78 Dan krijg je meestal een herinnering van Klarna. Maar het is wel slim om op tijd te betalen, anders kunnen er extra kosten bij komen. Gebruiker: Tim_met_haar Ik heb dit eerder gedaan en het werkt echt fijn. Ben wel eens vergeten te betalen, maar ze sturen een sms als reminder. Echt chill! Gebruiker: Jeroen23 Bedankt voor het uitleggen! Maar zijn er winkels die het niet aanbieden? Expert: Marieke, Financieel Consultant Ja, Jeroen! Niet elke webshop biedt Klarna aan. Je ziet het vooral bij grotere merken en online warenhuizen. Maar als je het ziet staan, kun je het meestal proberen. Gebruiker: Sophie10 Ik vind het ook nog wel eens spannend, vooral met duurdere aankopen. Wat als je het product terugstuurt? Verlies je dan geld of zo? Gebruiker: Marloes78 Nee, als je het product terugstuurt, vervalt je verplichting om te betalen. Maar zorg ervoor dat je dit binnen de retourtermijn doet! Gebruiker: Tim_met_haar En als je het product kwijtraakt tijdens de verzending? Dat is iets waar ik me soms druk om maak. Expert: Marieke, Financieel Consultant Goede vraag, Tim! In dat geval is het aan de winkel om het probleem op te lossen. Klarna kan je daar ook bij helpen. Betalen hoeft niet zolang jij je aan de regels houdt. Gebruiker: Jeroen23 Super bedankt, iedereen! Dit heeft enorm geholpen. Ik ga het eens uitproberen! Gebruiker: Lisa88 Have fun met shoppen! Gebruiker: Marloes78 Zorg dat je niet te veel koopt, ik heb daar wel ervaring mee! Gebruiker: Sophie10 Haha, herkenbaar Marloes! Gewoon productjes kopen die je echt nodig hebt. Succes, Jeroen! Zo zie je maar, achteraf betalen met Klarna is een handige manier van online shoppen. Zorg ervoor dat je het goed snapt en dan kan je het slim gebruiken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Vrienden van Suriname en de Rugzakkenactie Gebruiker: Timo123 Hey iedereen! Ik hoorde over die actie van de Stichting Vrienden van Suriname die 3.000 rugzakken gaat geven aan schoolkinderen. Kan iemand uitleggen waarom dit zo belangrijk is? Expert: Anna van der Meer Hoi Timo! Goede vraag. De actie van de Stichting Vrienden van Suriname is super belangrijk om een paar redenen. Ten eerste, Suriname viert dit jaar zijn vijftig jaar onafhankelijkheid. Het is dus een grote mijlpaal voor het land. Door kinderen een rugzak te geven, willen ze ervoor zorgen dat deze nieuwe generatie goed voorbereid is om naar school te gaan. En dan, die rugzakken zijn niet zomaar leeg. Ze zijn gevuld met schoolspullen zoals pennen, schriften, en linialen. Veel kinderen in Suriname hebben niet de middelen om zulke spullen te kopen, dus dit cadeau kan echt het verschil maken. Stel je voor dat je zonder deze basisbenodigdheden naar school gaat, dat is echt een grote hindernis. Bovendien is het werk van de stichting heel breed. Ze verzamelen en verzenden ook andere hulpgoederen zoals rolstoelen en medicijnen. Het helpt niet alleen de kinderen, maar ook andere kwetsbare groepen in de samenleving. Dus het is niet alleen een rugzak, maar een hele stap richting een betere toekomst voor veel kinderen in Suriname! Reacties van verschillende gebruikers: Gebruiker: Maritje Super goed initiatief! Echt fijn om te zien dat er hulp is voor kinderen die dat nodig hebben! Gebruiker: Jeroen89 Ik vind dit zo’n mooi gebaar! Maar hoe gaan ze al die rugzakken verdelen? Lijkt me een flinke klus! Expert: Anna van der Meer Die verdeling gebeurt door lokale scholen en vrijwilligers in Suriname. Ze starten eigenlijk al in augustus en september om alles op tijd klaar te hebben voor het nieuwe schooljaar. Gebruiker: SamJ Ah oké, dat klinkt logisch. Gewoon hopen dat alles op tijd aankomt met die container! Gebruiker: LisaB Ja inderdaad, ik vraag me wel af hoe ze dat logistiek doen. En krijgt elk kind echt een rugzak? Dat zou super gaaf zijn! Gebruiker: Timo123 Dank voor het uitleggen, Anna! Ik vind het fijn om te zien dat er zoveel mensen betrokken zijn. Het maakt echt uit. Gebruiker: Rick_82 En ik vind het mooi dat het allemaal door vrijwilligers wordt gedaan. Die mensen verdienen echt een pluim! Gebruiker: Nadja Zeker weten, Rick! Maar ik hoop dat ze ook aandacht hebben voor oudere kinderen. Een rugzak voor alle leeftijden zou super zijn! Expert: Anna van der Meer Goede punt, Nadja! Dit jaar richt de actie zich vooral op de allerkleinsten, maar er zijn zeker ook andere initiatieven voor oudere kinderen. De stichting blijft zich inzetten voor alle leeftijdsgroepen, dus wie weet wat er in de toekomst nog komt! Gebruiker: Maritje Dat zou fantastisch zijn! Ik ga binnenkort ook een donatie doen. Kleine beetjes helpen, toch? Gebruiker: Jeroen89 Helemaal mee eens, Maritje! Laten we dit verspreiden, hoe meer mensen ervan weten, hoe meer hulp er kan komen! Zo zie je maar, de actie van de Stichting Vrienden van Suriname heeft veel mensen verbonden en leidt tot een mooie discussie over hulp, solidariteit en de toekomst van kinderen. Samen kunnen we bijdragen aan een betere wereld! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Kleine Donder heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...