Spring naar bijdragen

onduidelijk (Image?) bestand branden op dvd: help?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-12-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi

Met alle lof en dank aan deze site is het mij gelukt een film te downloaden. Het eerste probleem was dat deze ingepakt was in een svf bestand en allerlei bestandjes eindigend op rar01, rar02 etc. met deze website is het mij nu gelukt om met winrar dit tot 1 bestand te krijgen. volgens het bestand is het een image bestand en het opent het automatisch ook met jasc paint shop pro. als ik hem nu open met de bs player kom ik alleen tot het menu en niet verder. nu heb ik de vlc media player gedownload via deze site en n u kan ik dingen in het menu selecteren en de film gewoon afspelen. ben erg blij dat ik al zover gekomen ben. maar nu wil ik het op een dvd branden zodat ik het gewoon op de tv kan afspelen.

ben er ondertussen achter gekomen dat films ook image bestanden kunnen zijn en dat die kunnen eindigen op bijvoorbeeld .iso en dat je die dus direct kunt branden met nero burning rom en dan recorder en burn image. deze herkent echter mijn image bestand niet en herkent alleen wat eindigt op .iso en nog twee. het probleem is dat ik nergens kan terugvinden waar mijn bestand op eindigt. volgens mij op niets. het enige wat ik bij de eigenschappen kan terugherleiden is dat het dus een image bestand is.

wat nu ? moet ik gewoon met burn image het ding zetten op all files zodat hij alles herkent en dan het image bestand alsnog branden. of moet ik wat anders doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

hier mee lukt het vast wel http://www.imgburn.com/index.php?act=download  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...