Spring naar bijdragen

MSN - Geen verbinding met .NET Messenger Service


E7691

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb sinds vandaag msn messenger 8.5 geinstaleerd

de instalatie ging heel vlot

maar nu zegt hij:

Geen verbinding met .NET Messenger Service

probeer later opnieuw

en bij verbinding zegt hij

ZIE FOTO

een vriend van mij heeft dit vorige week ook gehad

en die gaat nu nog altijd niet

kan u mij helpen ?

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 278
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Als dat venster tevoorschijn springt dat er geen verbinding is staat er dan geen help ofzoiets want dan word je naar de site van windows gestuurd die meestal wel goed advies hebben voor dergelijke problemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dat verschijnt er

zie foto

en bij help vind ik niets

er is de foutcode 800401f3

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 278

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

zie geen foto  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hij staat er nogtans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 278

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

bij mij staat er nergens een link of een foto  ??? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vreemd, lijkt ene probleem op de site. Die bijlages werken niet altijd  :-[

Kan je deze wel openen?

http://www.duken.nl/forums/index.php?action=dlattach;topic=21483.0;attach=784

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als ik op de link klik staat er dit

Er is een fout opgetreden !

Het lijkt erop dat je geen toestemming hebt om bijlagen te bekijken of te downloaden in dit board.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen verbinding met NET heb ik ook wel eens af en toe,

dit duurt dan ooit een aantal uur/ een dag en daarna doet hij het altijd weer,

ik had de foutcode ook al eens ooit gegoogled, er was best veel over te vinden op internet,

maar als hij het bij die vriend al een week niet doet, ::) dan klopt er iets niet,

heb je de foutcode al in google ingegeven?

( ik weet niet, maar misschien kun je in het configuratiescherm bij software misschien msn messenger wijzigen en dan herstellen kiezen? )  misschien weet iemand of dat een oplossing is?

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 501

  • Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen verbinding met NET heb ik ook wel eens af en toe,

dit duurt dan ooit een aantal uur/ een dag en daarna doet hij het altijd weer,

ik had de foutcode ook al eens ooit gegoogled, er was best veel over te vinden op internet,

maar als hij het bij die vriend al een week niet doet, ::) dan klopt er iets niet,

heb je de foutcode al in google ingegeven?

( ik weet niet, maar misschien kun je in het configuratiescherm bij software misschien msn messenger wijzigen en dan herstellen kiezen? )  misschien weet iemand of dat een oplossing is?

succes

nu is het al een week zo en ik heb op een forum gezien

dat je het moet verwijderen en daarna opnieuw opzetten

dat heb ik gedaan maar nu zegt hij dit :

zie foto

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 278
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  278
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nu heb ik een ouder programma van msn messenger geinstaleert

maar hij zegt nog altijd :

Geen verbinding met .NET Messenger Service

probeer later opnieuw

het is msn messenger 7.5

kan u mij helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 278

  • Bijdragen:  133
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-12-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

het kan zijn dat iemand op je pc heeft zitten kloten en msn je een ipban heeft gegeven

dus als je een hackertje kend of iemand die je ni ardig vind of jaloers

dat weet je wie het heeft gedana het kan zo een paar maanden duren

ik weet ni hoe ze je ban hebben gegeven als je via een online msn buddy aanmend moet het geen probleem zijn

zou ook kunnen zijn dat je virus hebt en die dat blokeert gewoon een virus scean er over heen gooien en bingo

hitmenpro is wel goed genoeg denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 133

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

ik weet mischien de oplossing...

Open Internet Explorer (Niet Mozilla).

Ga naar Extra en dan naar Internet Opties.

Klik op het Tabblad Verbindingen en dan naar Lan-Instellingen.

Zorg dat daar alles staat uitgevinkt en probeer nu is in te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Welke firewall? en msn haalt alle gegevens uit Internet Explorer, kijk daar of er iets verkeerds zit.. Of msn is gewoon down, maar dat betwijfel ik  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Ik begrijp uit dit verhaal dat u de meeste problemen hebt met het vinden van het NZB bestand wat ergens opgeslagen moet zijn op uw PC nadat u dat op Spotnet hebt aangeklikt of op een andere NZB downloadsite. Ik heb al geprobeerd uit te leggen dat u een Downloadmapje moet maken op bijv. Data (D:) en dat moet instellen in uw Browser of Spotnet om het aangeklikte NZB bestand in op te slaan. Vanuit dat mapje kan het NZB-bestand dan aangeklikt worden om te downloaden. Ik heb helaas te weinig tijd om het hele NZB downloadproces hier uit te leggen en kan verder alleen adviseren om een degelijke omschrijving door te lezen van stap tot stap. Een goede endegelijke omschrijving kunt u hier vinden.

    Monkie

    Geplaatst

    Wat ook handig kan zijn om te vermelden: Je maakt gebruik van 2 Payservers om te downloaden. Het is belangrijk dat deze Payservers niet afhankelijk zijn van dezelfde backbone. Simpel gezegd: Beide Payservers moeten niet afhankelijk zijn van dezelfde supermarkt. Op een download kan namelijk een takendown zitten. Mocht het zo zijn dat je een betreffende download door dit takedown-verzoek niet meer binnenkrijgt, dan zullen beide Payservers met dezelfde backbone hier vroeg of laat last van hebben. Via deze website kun je zien welke Payservers van welke backbone afhankelijk zijn. Ook zie je direct welke takeldown policy er wordt toegepast. Met een programma als SABnzbd kun je tevens ook instellen met welke Payserver er als eerste moet worden gedownload. Mocht Payserver A een download niet (volledig) binnenkrijgen, dan neemt Payserver B het over.   Edit: Ik had een eerder bericht waarin je vermelde welke Payservers je gebruikt, even over het hoofd gezien. Usenet (Omicron backbone) en XS News (Abavia backbone)  

    Marcel1962

    Geplaatst

    Bedankt zover voor je uitleg, alleen kan ik veel bestanden niet vinden. Ik probeer ook bestanden te vinden via Spotnet, als ik dan iets vind wat ik wil binnen halen dan zie ik NZB bestand, daar klik ik dan op en word dan doorwezen naar NZB maar daar is het bestand niet te vinden. Om dit moment heb ik 2 betaal services waar ik mee probeer te downloaden.   Hoop dat je me wat verder op weg kan helpen. Marcel
  • Recente prestatie

    • The_Achouffe heeft zojuist een badge verdient
      Gaat meedoen
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...