Gast hallo13 Geplaatst December 30, 2007 Delen Geplaatst December 30, 2007 hallo ik ben net via de uitleg van deze server aan het downloaden via grabit via mijn newsgroep van speedlinq (gratis) maar hij gaat niet sneller dowloaden dan 28 kb/s wat kan ik doen om hem sneller te laten gaan of lukt dat niet ???? of welke nieuwsgroep zou ik dan moeten nemen,of een betaalde groep kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast hallo13 Geplaatst December 31, 2007 Delen Geplaatst December 31, 2007 allemaal bedankt voor de reply,s :P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst December 31, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 31, 2007 jij heb ook geen geduld. niet iedereen weet iets af van nieuwsgroepen dus je zal moeten wachten op iemand die het wel weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Robin Geplaatst December 31, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 31, 2007 Na een dag kicken is een beetje overbodig he? Netjes op je beurt wachten zoals kaasbroodje al zei. Een gratis nieuwsgroep is nooit snel, je kan dan beter een payserver als www.eweka.nl nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie