Spring naar bijdragen

verkeerde volgorde gebrande films


semmie4

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hi, wie kan mij helpen. Vaak las ik V-TS bestanden brand met dvdshrink dan zijn de dvd's op mijn pc in goede volgorde gebrand maar doe ik hem in mijn dvd dan begint hij vaak met het laatste hoofdstuk of alles loopt door elkaar van de hoofdstukken. Ik ben een beginner doe ik iets verkeerd of kan dit aan mijn dvd speler liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

normaal gesproken wanneer je dvdshrink opstart en dan op open files klikt, vervolgens de map video_TS opzoekt die je wilt branden en daarna op backup klikt, zou het gewoon moeten werken.

wel heb je nero als brandprogramma nodig (dvdshrink maakt daar automatisch gebruik van) en moet ke op lage snelheid branden (2-4x)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...