Ivarpinda Geplaatst Januari 24, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 24, 2008 Hallo allemaal, Gisteren kreeg ik een telefoontje dat ik door het downloaden de fair use policy heb overtreden. Ik heb een Basis abbo bij Caiw 1024/256 voor 19,95. Geen idee of dit duur is of niet? Maar in ieder geval ben ik even gaan kijken of er andere mogelijkheden zijn qua internetaansluiting. Nu is mijn vraag ik bel met mijn mobiel en wil een snellere internetverbinding met onbeperkte downloadmogelijkheden en zonder vaste telefoonaansluiting en voor ongeveer hetzelfde geld . Heeft iemand tips (ik woon overigens in 3123 postcodegebied). Alvast bedankt voor al jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Robin Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 www.alice.nl? Goedkoop & snel.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Gast sebasjuh Geplaatst Januari 25, 2008 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 en anders moet je even op de website van de kabel provider bij jou in de buurt kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Ivarpinda Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 25, 2008 en anders moet je even op de website van de kabel provider bij jou in de buurt kijken. Heb ik gedaan, maar caiw is de enige provider in mijn regio. Of bedoel je dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Ivarpinda Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 25, 2008 www.alice.nl? Goedkoop & snel.. Bedankt is een goede tip. Alleen moet ik die 70 euro eenmalig moet betalen, omdat ik geen vaste telefoon heb, maar ik denk niet dat ik daar onderuit kom. Iemand nog andere tips? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Martijn Geplaatst Januari 28, 2008 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 28, 2008 Met een fair use policy heb je te maken bij alle providers, daarvoor hoef je dus echt niet over te stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie