Spring naar bijdragen

Haai!!!


missdiana

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum en ben nog niet zo ervaren met het downloaden dus ik zal vaak hier te vinden zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

hallo missdiana,

welkom op DukeN.nl.

veel plezier bij het rondsnuffelen op het forum en wanneer er vragen zijn dan horen we het wel.

btw, kun je iets meer over jezelf vertellen zodat we wetne wie je bent en waar je interesses naar uit gaan (films downloaden of muziek of games etc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik ben moeder van 2 kids, dus download ook vaak spelletjes (nds). Maar op dit moment ben ik mij echt aan het verdiepen in het downloaden van films en series zoasl prison break, lost en heroes. Normaal doet mijn broertje dat voor mij, maar dat duurt altijd zo lang bij hem. Hij wilt ze dan ook eerst zelf kijken en wacht altijd tot er een aflevering met ondertiteling gedownload kan worden. Dan duurt het wat langer....... toch?

Super site trouwens, en een erg handig forum. Je kunt hier denk ik wel zo'n beetje alles terugvinden.

Mag ik hier ook een vraagje stellen?

Ik heb een avi bestand, maar ik wil hem graag branden op dvd zodat ik hem samen met mijn man kan bekijken. Is er een makkelijke manier om hem te branden. Ik heb als standaard brandprogramma NTI op mijn computer staan.

Als ik geen antwoord krijg ook goed hoor,, ....... :o dan zoek ik het wel even op in het forum

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Die vraag kun je het best gewoon in 't forum stellen, dit deel is alleen om je voor te stellen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...