Spring naar bijdragen

VOB bestanden branden lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

Zoals de titel al aangeeft.......

Ik heb vob bestanden gedownload maar het lukt mij niet om deze te branden. Ik heb NTI  als brandprogramma en voorheen lukte het volgens mij wel.

Ook heb ik VLC op mijn computer staan, maar als ik het daarmee probeer zegt hij dat ik te weinig geheugen heb om te branden.

Bij NTI geeft hij een probleem aan dat niet omschreven wordt.

Wat kan ik het beste doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

En nog een vraagje..........

Kan ik als de vobbestanden eenmaal gebrand zijn gewoon wel in mijn dvd speler bekijken. Het zijn films voor mijn kids!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
Gast Convertjosh

We gunnen je alles ,ook voor je kids .Ik denk dat die vobbestanden niet in orde zijn of beveiligd ,omdat het voorheen wel lukte .Waar brand jij het vandaan ? Een orginele dvd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

wanneer je in de verkenner de lijst van vob-bestanden bekijkt met de details erbij dan kun je zien of er mpeg bestanden bij zitten. deze mpeg(vob) bestanden kun je met convertXtodvd branden.

Even opletten:

-Je hebt geen ondertiteling (bij nederlands esproken film zal dit voor de kinderen geen probleem zijn)

-je moet even zorgen dat de bestanden in de juiste volgorde gezet worden

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey,

Thanks voor de antwoorden..

Ik brand niet van een orginele cd, ik heb de film gedownload. Er zit iid een mpeg bestand in. In welke volgorde moet ik ze zetten dan

bup bestand

mpeg

vob

bup

mpeg

vob

In deze volgorde staan ze bij mij.

Ik heb de laatste keer een schrijfopruiming gedaan en ik ben bang dat ik sommige bestanden van dat NTI verwijderd hebt. Ik kan het ook niet meer nakijken omdat ik de prullenbak geleegd heb. Maar ik kan mij niet voorstellen dat een schrijfopruiming zulke bestanden wist.

Groetjes Diaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

als je even door de fora van duken bladert kom je convertxtodvd vast wel tegen (incl. code)

in convertxtodvd voeg je de mpeg-files toe.

Als je de mpeg files toevoegt moet je ervoor zorgen dat die in de zelfde volgorde komen als waarin de film afspeelt. bup- en ifo-bestanden hoef je niets mee te doen.

Even vanuit de mediaplayer kijken welke file welk deel van de film is door ze een stukje af te spelen kan veel helpen.

1ste deel ook als 1ste toevoegen dan 2e deel enz (alleen mpeg)

als het goed is kun je zo de film alsnog branden ( altijd eerst even op een RW testen )

groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...