Spring naar bijdragen

Video_ts en ondertitels


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een film in een video_ts bestand die ik wil voorzien van ondertitels voor ik het gaat branden. Ik weet wel dat ik het beste Nero kan gebruiken om te branden, maar hoe moet ik de ondertitels toevoegen??  Ik gebruik Subtitle Workshop altijd, maar het wil deze film herkennen alleen in delen.

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een film in een video_ts bestand die ik wil voorzien van ondertitels voor ik het gaat branden.

Heb je het al afgespeeld? Want normaal gesproken zitten daar al ondertitels ingebakken hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 1,2k

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee, er zijn geen ondertitels erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Trouwens, misschien kan ik beter vragen, hoe kan ik deze film op mijn harde schijf omzetten in een .avi bestand, dan kan ik gewoon Subtitle Workshop gebruiken en daarna branden met ConvertXtoDVD.

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Trouwens, misschien kan ik beter vragen, hoe kan ik deze film op mijn harde schijf omzetten in een .avi bestand, dan kan ik gewoon Subtitle Workshop gebruiken en daarna branden met ConvertXtoDVD.

Groetjes

SusieQ

Hallo,

Bij VTS bestanden zitten er meestal al ondertitels bij. Deze moet je dan eerst aanzetten in je DVD player programma. Als je dat eerst even bekijkt, scheelt 't een hoop werk.

Laat het even weten als er geen ondertitels inzitten.

En zou je volgende keer de verander knop willen gebruiken, dit voorkomt dubbel post's :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

Trouwens, misschien kan ik beter vragen, hoe kan ik deze film op mijn harde schijf omzetten in een .avi bestand, dan kan ik gewoon Subtitle Workshop gebruiken en daarna branden met ConvertXtoDVD.

Groetjes

SusieQ

Volgens mij kun je met convertxtodvd ook de losse vob(mpeg) bestanden selecteren en daar ondertitels bij creeeren met subtitle workshop ( bestaande ondertiteling in stukken knippen)

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Er zijn VOB, IFO en BUP bestanden in het video_ts map; is een van deze misschien ondertitels??  In ieder geval zijn het geen nederlands. Ik heb het afgespeeld met Media Player, en kan toch geen ondertitels vinden. Ik heb wel een losse ondertitel bestand gevonden op het net.

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, dat zijn geen ondertitelbestanden. Die hebben de extensie .srt of iets anders met .s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat dacht ik. Dus, hoe kan ik het beste dit bestand omzetten in een .avi bestand op mijn harde schijf?? Heb ik een andere programma voor nodig?? :-[

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Je kan misschien het Engelse programma VirtualDub te gebruiken, want dat gebruik ik meestal. Je hebt ook XviD- of DivX-codec nodig.

Ik denk dat het beter is om jouw video eerst te converteren naar .avi en dan pas weer terug naar een dvd formaat.

Hier is een Nederlandse link om het programma te downloaden en ergens onderaan staat dat je een Nederlandse handleiding kan openen. http://www.gratissoftwaresite.nl/virtualdub.html

Of hier is de originele link van het programma: http://www.virtualdub.org/

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes Casn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Casn,

Bedankt voor de hulp. Inderdaad, het zou beter zijn om eerst mijn film to converteren naar .avi, maar ik weet niet welke programma ik heb voor nodig. Enig idee??

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi SusieQ,

Geen dank ;). Ik gebruik zelf Total Video Converter of WinAvi Video Converter de video's te converteren naar .avi en andere type bestand.

Veel succes ermee!

Casn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Casn,

Ik heb het geprobeerd met WinAVI Video Converter, werkt prima alleen ik heb geen geluid!!  Ik heb alleen de .VOB files geselecteerd, is dat fout?? Moet ik alles (dus ook .IFO en .BUP files) selecteren? De help file van het programma is geen hulp, ik kom er niet uit.

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi SusieQ,

Ik weet het niet zeker, want ik heb nog nooit een dvd naar .avi geconverteerd. Probeer eens een keer al je files naar .avi te converteren.

Als het niet lukt, dan kijk ik wel of ik een ander programma kan vinden.

Groetjes

Casn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nou, ik heb van alles geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus, ik geef het op en download een andere versie van de film!!

Groetjes

SusieQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15

  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

als je een leuke verbinding hebt is dat waarschijnlijk wel de snelste en makkelijkste manier.

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

stel ik wil een film downloaden, op wat moet ik letten ivm met ondertittels enzo!

ik wil een film met menu en alle opties is dit mogelijk of too hard to find?

ben een noob dus alle hulp is welkom  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50
  • Was actief op:  Windows

Als je een film met menu en alles erop en eraan wilt downloaden kun je dat het beste via nieuwsgroepen doen. dit is de snelste manier.

SABnzbd.exe is hierbij erg makkelijk in het gebruik, zie de handleiding bij dit forum.

Waar je op moet letten id dat een dvd +/- 4,5 gb is en dat dit ts of iso bestanden zijn (voornamelijk)

in de beschrijving staat meestal welke ondertitelingen aanwezig zijn en in welke taal de film is gesproken.

Staat dit er niet bij is het mazzel hebben. (voor hetzelfde geld heb je een russisch gesproken film met polse ondertiteling) dus even goed de info van de download lezen.

Succes, en als je nog vragen hebt dan horen we ze vast nog wel....

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 598

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Monster Hunter Stories, een fantastische game die vaak wordt gezien als een alternatieve versie van Pokémon, komt eindelijk naar de Nintendo Switch en is een echte aanrader. Pokémon, een van 's werelds grootste franchises, heeft zijn roots 1996 met release van de eerste. Sindsdien zijn er talloze nieuwe games uitgekomen en is de fanbase blijven groeien, wat heeft bijgedragen aan de voortdurende groei van de franchise. Bij de opkomst van een grote franchise zijn knock-offs onvermijdelijk, en Pokémon is hierop geen uitzondering. Echter, niet alle knock-offs zijn slecht, en Monster Hunter Stories is daar een goed voorbeeld van. De nieuwste remake van de Monster Hunter-franchise is nu beschikbaar op de Nintendo Switch, en biedt vernieuwde graphics terwijl het vertrouwde verhaal behouden blijft. Hoewel de game nog enkele optimalisaties nodig heeft voor de Nintendo Switch, is er al veel vooruitgang geboekt. Zo zijn er nieuwe cutscenes en zowel Engelse als Japanse voice-overs toegevoegd, die bijdragen aan een meeslepend verhaal en fijne gameplay, zonder dat het unieke Monster Hunter-gevoel verloren gaat. Het beste van alles is dat deze game nu al speelbaar is op jouw Nintendo Switch. Oorspronkelijk begon de Monster Hunter-franchise niet als een knock-off van Pokémon. Het eerste spel, uitgekomen in 2004, draaide om het bevechten en slachten van monsters om hun onderdelen te gebruiken voor betere wapens. Met de komst van Monster Hunter Stories op de 3DS veranderde de gameplay aanzienlijk en kon je als "rider" monsters temmen en gebruiken om andere monsters te verslaan, wat meer overeenkomsten toonde met de kern van de Pokémon-games. Ondanks deze verschuiving behoudt de Nintendo Switch-versie van de game zijn eigen unieke sfeer, dankzij de afwijkende oorsprong van de serie.

    knabbel

    Geplaatst

    zal ik eens moeten bekijken ben nu effe een ander board aan het proberen 
  • Recente prestatie

    • knabbel heeft zojuist een badge verdient
      Reageert top
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...