Spring naar bijdragen

Fout:de taak mist bestanden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi,

In Jip en Janneke taal (sorry)

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik heb een probleem met utorrent of hun met mij, zou ook kunnen, vandaar de vraag om hulp,

Als ik probeer te seeden krijg ik de melding: Fout:taak mist bestanden, controleer opnieuw.

Dit heb ik nu al bij 14 bestanden, moet er wel bij zeggen dat bv vanmorgen ik nog kon seeden en toen ik vanmiddag door wilde gaan kreeg ik deze melding weer(omdat t al 8 x voor was gekomen durfde ik ook niet meer te seeden, maar vanmorgen lukte t wel, en ik was dolblij omdat mijn ratio omhoog moet)

Eerljkheidshalve moet ik er bij zeggen dat ik na een maand of 2/3 een mapje weg heb gegooid waar de bestanden van utorrent in kwamen te staan, want in t begin moest ik op een bestandje klikken (wat naar dat andere mapje sprong) en daar kwam dan keurig mijn icoontje van de VLC player onder vandaan, met bestand en al ,en T was klaar om te spelen.

Maar dat heeft verder geen invloed (?) gehad denk ik, op t downloaden, toen kwam er een update 1.7.7

die ik gedowned heb en vanaf daar is t grondig mis, geregeld foutmeldingen , af en toe een ban, tracker offline(alhoewel dat niet erg hoeft te zijn toch)

Heb meerdere dingen geprobeerd (jammer genoeg, want ik twijfel nu ook erg aan mijn instellingen)en zie door t bos de bomen niet meer

Wil graag terug in de tijd, toen t nog allemaal wat soepeler liep, heb veel naslagwerk gedaan en kom er niet echt uit en dat is doodzonde , zeker daar t een super fijn programma is met ruim aanbod en ik mijn ratio graag omhoog wil krikken, wat ik krijg wil ik terug geven, maar op deze manier gaat dat niet

T is echt Jip en Janneke tal, sorry daarvoor, kan iemand me alstublieft hiermee helpen, t is ff in t kort wat er speelt en ben me ervan bewust dat meer info nodig kan zijn, wil die ook erg graag geven, dus vraag maar raak.

Alvast bedankt en ik hoop op een reactie

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik raad je aan om versie 1.6 te installeren, die gebruik ik zelf nu al zo lang als die uit is en heb er nog nooit 1 probleem mee gehad

http://www.oldversion.com/download.php?idlong=95ccfd8e291a3a8b89105e3f74499a70

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hai,

allereerst bedankt voor je snelle reactie, en ja moet zeggen dat ik dat al vaker gelezen heb over 1.6.

Maar wat doe ik fout????????? Zie door de bomen het bos niet meer, static IP, ondanks er gezegd wordt dat je poort open staat, toch nog zelf open zetten?op de ene site kan ik wel pingen op de andere niet........enz enz

En heb ook gelezen dat als je settings.dat + settings.dat.old doet deleten dat t hetzelfde is  als :reinstall oftewel naar default settings, maar dan blijf ik dus nog steeds in 1.7.7 Toch?

dus mijn vraag is wat is wijsheid, settings deleten of helemaal opnieuw installeren, en hoe gaat dat dan in zn werk , het opnieuw inst.?

Heb begrepen dat als ik settings delete dat alles gewoon blijft staan en ik weer kan proberen om te gaan seeden met die 14 die niet gaan, verlies te veel ratio hierdoor.

Wil je me alstublieft uitleggen wat ik moet doen, ik weet dat t erg knullig overkomt maar wil t graag goed doen en vooral ook goed begrijpen omdat daar de kneep van t verhaal zit, t is de know how die t m doet

THANXXXXXXXXXXXXXX :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ga naar configuratiescherm - software verwijder daar utorrent 1.7 en installeer 1.6.

als het goed is staan je torrents dan ook gewoon nog in 1.6 als dat niet het geval is moet je ze opnieuw toevoegen. (als je niet weet hoe dat moet zeg je het maar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...