Spring naar bijdragen

Utorrent Error: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden...


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  41

Wie kan mij helpen? :peace:

Na meerdere malen succesvol een film gedownload te hebben krijg ik nu iedere keer dezelfde melding als ik een torrent file toevoeg binnen Utorrent om te downloaden. namelijk: "Error: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden"

Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat? O0

Alvast bedankt.

[glow=red,2,300]Groeten Mulder[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi.

Ik heb dit ook een keertje gehad.

Wat je kunt doen en zo heb ik het ook gedaan:

Ga op het torrent bestandje staan ( dus niet openen via utorrent)

Dus op het binnengehaalde torrent bestandje klik met je muis rechts en dan openen met utorrent.

Bij mij was het ook heel raar ik downloaden een torrent bestandje en het kwam als een soort limewire bestand binnen terwijl ik het niet van limewire vandaan had maar gewoon via torrent bestandje.

Als ik het dan via uttorrent opende dan herkende hij het ook niet maar toen ik het torrent bestandje zoals wat ik schreef als hierboven had gedaan pakte hij hem wel.

Deze handeling hoef je maar 1 keer te doen want dat was bij mij wel het geval ik krijg het nog wel als een soort limewire bestand binnen maar hoef nu alleen maar utorrent te openen en hij pakt het dan wel gelijk.

Probeer dit eens zo ik zeggen bij mij heeft het zo wel geholpen..

Suc6 yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  41

Bedankt voor je tip O0, maar het is helaas niet de oplossing :'(

Hij begint met downloaden, maar na een minuut of 3 krijg ik weer dezelfde error melding... frustrerend!!

Somebody help please....

[glow=red,2,300]groeten mulder[/glow]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi..

Heb je dit met meerderen torrent bestandje's of alleen deze want het kan wezen dat je een verkeerde file hebt gedownload.

En welke utorrent heb je 1.6 of 1.7

Kijk ook even je instellingen even goed na want wie weet kan het wezen dat er daar ook wat fout mee is.

want het programma geeft aan  "kan het opgegeven pad niet vinden" wie weet staat dat fout in de instellingen

ALs dit allemaal niet helpt kun je ook proberen om het programma er even helemaal af te gooien en dan even weer opnieuw te downloaden.

Weet je zeker dat je niet iets gedownload hebt wat het programma kan verstoren.

Zo ja dan zou je dat programma er vanaf gooien kijken of het dan wel kan  offfffffffff

Of dan kun je overwegen om even een herstel punt te maken naar de datum dat alles nog wel goed werkten, maar dat is niet de beste optie maar ja het is een optie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

  • Bijdragen:  980
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

gwn< je downloadpad veradndere

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 980
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi.

Ik heb dit ook een keertje gehad.

Wat je kunt doen en zo heb ik het ook gedaan:

Ga op het torrent bestandje staan ( dus niet openen via utorrent)

Dus op het binnengehaalde torrent bestandje klik met je muis rechts en dan openen met utorrent.

Bij mij was het ook heel raar ik downloaden een torrent bestandje en het kwam als een soort limewire bestand binnen terwijl ik het niet van limewire vandaan had maar gewoon via torrent bestandje.

Als ik het dan via uttorrent opende dan herkende hij het ook niet maar toen ik het torrent bestandje zoals wat ik schreef als hierboven had gedaan pakte hij hem wel.

Deze handeling hoef je maar 1 keer te doen want dat was bij mij wel het geval ik krijg het nog wel als een soort limewire bestand binnen maar hoef nu alleen maar utorrent te openen en hij pakt het dan wel gelijk.

Probeer dit eens zo ik zeggen bij mij heeft het zo wel geholpen..

Suc6 yvon

Ik zit met het zelfde probleem namelijk dat hij het als een limewire bestand ziet , wat heb je precies gedaan om het te verhelpen? Want ik begrijp niet echt wat je bedoelt.

Alvast bedankt  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ga neer hulpmiddelen - optie,s - geavanceerd - bestandassociatie haal daar het vinkje voor torrent weg

untitled-8.jpg

http://i122.photobucket.com/albums/o271/arieos/untitled-8.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt  :) , ben eindelijk van dat probleem af. En mijn download snelheden zijn ineens ook beter geworden  O0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...