NaBiLo Geplaatst Maart 16, 2008 Bijdragen: 47 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 16, 2008 Hallo allemaal, Ik heb de volgende vraag: Ik heb een aantal films gedownload, maar nu blijken het RealAudio / RealVideo VBR bestanden te zijn. Het probleem is nu dat ik deze bestanden niet op dvd krijg en ook niet kan converteren om het om te zetten in een ander type bestand. Ik heb al ff gegoogled en hier op het forum gezocht, maar kom alleen op DVDSanta en CucusoftVideoConverter maar deze willen beiden het bestand niet ondersteunen. Ook WinAvi heb ik geprobeerd en een converteerprogramma van Roxio, maar het wil maar niet lukken. Weet iemand welk programma ik hiervoor kan gebruiken en of het uberhaupt wel mogelijk is. Als het 1 of 2 films waren had ik wel opnieuw gedownload, maar het zijn er veel meer, dus is zonde om nu alles weg te gooien! Alvast bedankt voor de hulpO0 NaBiLo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 47
kaasbroodje Geplaatst Maart 16, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 16, 2008 zal vandaag wel voor je gaan zoeken. ga nu eten heb honger :buck: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie