Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 4,6k weergaven
weet iemand hoe je een ondertiteling uit 2 delen onder een film uit 2 delen kan zetten en niet met de manier van duken heb dit al gedaan maar werkt niet en die dan op dvd kan branden
-
- 6 reacties
- 4,6k weergaven
Hallo, ik heb vanavond even snel een divx versie van de film 300 gedownload. was 700 mb en ondertitels zat er apart bij. maar hoe krijg ik die in godsnaam in mijn film? ik kan het eerder altijd wel maar ik ben het echt verleert. als ik de film in VLC media player afspeel kan ik ook geen ondertitel selecteren, ik dacht dat ik dat normaal wel kon maargoed. kan iemand mij helpen? mvg leon
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 9 reacties
- 4,6k weergaven
Hey, ik heb juist van een vriend Casino Royal mogen lenen en ik dacht: ik ga hem ineens kopIêren, jah dik tegen men...! Ik heb het geprobeerd met shrink en dat zegt dat de disc niet de juiste eigenschap heeft van een dvd. Weet iemand of dat dit een nieuwe beveiliging is? En heeft nog iemand problemen met het kopïeren van Casino Royal? Laat het me dan aub weten. En natuurlijk ook als iemand een oplossing weet... Greets Ben
Laatste reactie door Michiel, -
Ondertiteling Nanny Mcphee
door Gast alberto- 2 reacties
- 4,6k weergaven
heeft er iemand de ondertiteling van de film Nanny Mcphee ik kan het namelijk niet vinden. het gaat om de nederlandse ondertiteling
-
hoe kan je 2 avi bestanden omzetten naar 1 video_ts map. met winAVI
door Gast jaapy22- 6 reacties
- 4,6k weergaven
ik krijg het niet voor melkaar om 2 avi bestanden om te zetten met winavi naar 1? hoe moet het
Laatste reactie door Duken, -
- 13 reacties
- 4,6k weergaven
Beste forumleden, Zoals het topic al bescrijft, ik zoek hulp bij het afspelen van AVCHD films op mijn blurayspeler. Ik heb een Pioneer BDP-333 en deze is geschikt voor AVCHD (staat met koeienletters op het apparaat zelf). Zodra ik een AVCHD film gebrand heb en deze tracht af te spelen weigert het apparaat dit (Disc kan niet worden afgelezen.) en gooit de film er weer uit. Ik heb dit met meerdere films geprobeerd dus ik hoop dat het branden de fout is. Ik heb nog geprobeerd om een normaal Dual Layer gebrande film af te spelen en dit werkt gewoon. Hier is wat info verder ... Om te branden heb ik ImgBurn 2.5.5.0 gebruikt. Ik gebruik Philips DVD+R DL schijfjes. De blurays…
Laatste reactie door Blackout.NL, -
- 7 reacties
- 4,6k weergaven
Ik heb een film gedownload die na het downloaden in mijn map downloads is terecht gekomen . Wanneer ik deze film wil converteren met het programma ConvertXtoDVD4 en ik ga naar mijn map Downloads waar ik de gedownloade film aanklik krijg ik de melding : Geen zoek resultaten .
Laatste reactie door nolikomaaseik, -
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
Ik heb een probleem thuis. Thuis heb ik een lan-netwerk waar ik films over stream, met xvid is dit geen probleem gaat allemaal vlekkeloos. Maar als ik nu hd film stream hapert het die hele tijd... Dus mijn vraag is of ik mijn lan-verbinding kan versnellen. ( ik heb een sitecom wireless n300 wl-183 router) Alvast bedankt
Laatste reactie door idmick, -
- 4 reacties
- 4,5k weergaven
hallo ik heb een aantal films gedownload maar wil graag eerst zien met vlc of de ondertitels wel juist lopen maar ik kom er niet uit hoe ik die onder titel met vlc er bij af speel bvd
Laatste reactie door svenholtman, -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
ik begrijp het effe niet, ik heb films gebrand met convertxtodvd maar is echt hele slechte kwaliteit, Met tmpgenc had ik nooit problemem met kwaliteit van de films.... maar toen brandde ik ook films met Nero, zou het daardoor misschien komen, dat ik die films die ik met converxtodvd convetreer gewoon met Nero branden dat misschien dan wel betere kwaliteit komt??????
Laatste reactie door ullie, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
Onlangs heb ik the lord of the rings gedownload. Vervolgens wil ik het bestand afspelen met VLC media player en krijg ik de melding: De bestandsnaam is te lang. Vervolgens klikte ik er met rechtermuisknop op. Nu krijg ik slechts heel beperkte opties, zie bijlage screenshot. Ik kan het bestand ook niet kopiëren naar een andere map, verwijderen of afspelen. Ik kan er dus eigenlijk niks mee. Heb ook nog geprobeerd het bestand te verslepen. Overigens heb ik alle drie de lord of the ring films gedowload met dezelde torrent, dus zelfde bestand. Alleen bij de Fellowship of the ring (en de sample die erbij zat) krijg ik deze melding. Bij the return of the king kan ik wel de film …
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 4,5k weergaven
Ik heb een vraag.. hoe zet ik een gedownload ps2 dvd spel naar een paar of 1 cd..? als iemand het weet of weet waar ik wel moet zijn als ik hier fout zit wil ik het graag horen.. bvd
-
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik snap er niks meer van! Ik heb een vriendin beloofd een film voor haar te downloaden en te branden. Nu heb ik de film gevonden, super goede kwaliteit, met menu, verschillende talen en ondertitles. Of te wel, precies de orginele dvd zelf. Nu wilde ik hem branden op een dvd maar ik kom helemaal in de knoop. Ik brand nu met een of ander windows programma maar ik ben Nero al aan het downloaden. Ik heb de bestanden die op de dvd moeten even een printscreen van gemaakt.. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HOAZVWLQAR7Q.png Wie o wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 5 reacties
- 4,5k weergaven
hallo allemaal, ik heb met utorrent de film valkyrie gedownload, hij was 1.3gb groot in 1 bestand. bsplayer en vlc media player spelen allebei een soort preview van 1minuut af waarin een stukje van de film te zien is, en er staat dat je hem helemaal kunt bekijken als je lunaplayer download. Dit kost echter geld. jullie misschien een oplossing? Groetjes , matthijs
Laatste reactie door matthijsb, -
Brandprogramma.
door Huismus- 8 reacties
- 4,5k weergaven
Hooi ;D Een kleine vraag, ik wil een dvd branden maar dat lukt niet ik gebruikte nero maar hij wilt niet meer opstarten en ik kan hem ook niet verwijderen via configuratie scherm. Dus mijn vraag is als ik een anderen brand programma zou downloaden zou nero dan in de weg zitten? En als ik een nieuwe nero erop zet dan schrijft hij hem gewoon over de oude nero heen toch? Alvast bedankt
Laatste reactie door Huismus, -
Avi en srt bestandjes rippen
door Gast andre1967- 0 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo, Ik heb een avi bestand met een bijbehorende srt (ondertitel). nu wil ik hiervan een dvd maken maar ik kan de ondertitels niet mee rippen. hoe moet dat? Ik gebruik overigens DVD Santa rookie
-
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
Ik heb het programma ImgBurn geïnstalleerd en op een gegeven moment wordt gevraagd om de mappen Video TS en Audio TS te slepen naar het ImgBurn vak Source maar waar bevinden zich deze mappen ???
Laatste reactie door nolikomaaseik, -
DVD film bewerken
door telenot- 9 reacties
- 4,5k weergaven
Goeie morgen. Ik heb een DVD gedownload, groote 7,4 GB en staat als een DVD Winrar archive ( ISO bestand ) Ik krijg hem niet geopend met Winrar. Ik wil hem openen met DVD shrink , maar die vindt de film niet. Hoe kan ik deze film verder bewerken ? Groetjes Telenot
Laatste reactie door yihaa, -
- 4 reacties
- 4,5k weergaven
Goedenavond ik heb een vraagje, Mijn dochter is helemaal gek op de liedjes uit de film Barbie en de bedelaar. Nu wil ik de liedjes op en cd zetten ,maar .......hoe ga ik dit doen?? Ik heb het programma DVD Decrypter. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, bedankt alvast saskia
Laatste reactie door movado, -
- 17 reacties
- 4,5k weergaven
hallo, als ik een film gedownload heb (avi bestand) converteer ik hem normaal met convertxtodvd of divxtodvd en da lukt maar nu heb ik een paar film gedownload avi+nl subs en hij wil de films gewoon ni converteren ni met convert en ni met divx weet iemand raad? ps: ik heb vista
Laatste reactie door yvon, -
Streaming Movies
door Gast annemijn- 4 reacties
- 4,5k weergaven
Weet er iemand hoe ik streaming movies kan downladen. Bedankt op voorhand. Jeftje
-
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
Ik kan geen Zip file aanmaken bij het toevoegen van een locatie . Hoe kan ik dit oplossen ?
-
film te groot voor dvd
door Gast jaap 2005- 9 reacties
- 4,5k weergaven
hoi heb het er al over gehad hoe krijg ik de film op dvd . heb schink al ge dounl .maar wat nu?? wie o wie kan mij uit legen hoe nu verder hij staat half op dvd speel duur 140 min en mijn dvd is 120 dus hoe ga ik dat doen? had graag goede uit leg. en dat kunnen ze bij dukke hoor. daar ben ik vol lof over . ik wacht het ff af al vast bedankt gr jaap :'(
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik had een vraagje, ik weet niet of ik goed zit, maar hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik series download, dan zijn afleveringen vaak in .mkv bestanden. Dat is verder geen probleem. Maar als ik dan weer een aantal afleveringen download, dan zijn er genoeg afleveringen die prima worden weergegeven. Maar er zijn ook een aantal die gewoon als 'bestand' worden gezien door de computer. Als ik dan rechtsklik en open met VLC, dan werkt het prima. Mijn blueray speler herkend die files alleen niet omdat de pc ze ziet als een 'bestand'. Best irritant. Als ik dezelfde aflevering weer download wordt hij vaak wel gewoon als videobestand herkend. Onderstaand zie…
Laatste reactie door yenh, -
hoi, welke programma moet ik gebruiken om wmv bestand af te spelen? p.s: ik heb al k-lite codec.
Laatste reactie door Eagles,
