Spring naar bijdragen

HD Films streamen over lan netwerk


idmick

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een probleem thuis.

Thuis heb ik een lan-netwerk waar ik films over stream, met xvid is dit geen probleem gaat allemaal vlekkeloos. Maar als ik nu hd film stream hapert het die hele tijd...

Dus mijn vraag is of ik mijn lan-verbinding kan versnellen. ( ik heb een sitecom wireless n300 wl-183 router)

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Helaas zal het niet (gemakkelijk) lukken om HD filmes te streamen over het netwerk.

De meeste hd films verwerken elke seconde zo een 5 tot 10 MB. Dit houd dus in dat je netwerk verbinding 10 MB per seconden moet kunnen behalen. Dit is soms al lastig met een 100mb kabel verbinding op je netwerk. Ik heb namelijk het zelfde probleem thuis.

Thuis heb ik op me server mijn hd films staan. De 1080 films kan ik niet lekker steamen. Ik heb dan wel een 100mb netwerk router maar in de praktijk laten deze 10mb per seconden door. Daardoor hangt de film wel eens. Met de 720 films is het nog goed te doen. Ik zal ook moeten overstappen naar een gigabit router.

Nu begrijp ik uit jouw verhaal dat je wireless werkt, dat maakt het probleem alleen maar groter... ik ben bang dat je dan andere draadloze apparatuur moet gaan aanschaffen die meer data per seconden toelaat.

Draadloze routers die dit wel aankunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ok, tnx voor de info ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...