Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 4k weergaven
Ik heb Cassino Royal gedown load en gebrand. Maar hij is in zwart wit. Hoe kan dit ? Telenot
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
De derde officiële ontwikkelversie van Kodi versie 18.0 is beschikbaar gekomen. Deze crossplatform-mediacentersoftware wordt ontwikkeld voor Windows, macOS, Linux, Android en iOS. In versie 18.0, die codenaam Leia draagt, is onder meer de hele broncode doorgenomen, met als doel de stabiliteit te verbeteren. Verder zijn er diverse verbeteringen aangebracht in de muziekbibliotheek en het kijken van live televisie, is er een volledige 64bit-versie van Kodi en is het nu ook verkrijgbaar via de Windows Store. Ten slotte is de mediaspeler verbeterd, waardoor er minder haperingen moeten voorkomen, en kan het ook prima overweg met 4k- en 8k-resoluties, hdr, drm en de nieuwste cod…
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 4k weergaven
hallo, Ik vind veel tips over het kopiëren van Film DVD's met 8 Gb informeatie erop. Zijn die tips ook geldig voor een DATA DVD zoals die voor b.v. mijn VOLVO RTI navigatiesysteem? Ik wil een veiligheidskopie voor mezelf omdat de schijf permanent in het systeem moet blijven en ik ook bij een evt beschadiging, nog over een goede schijf beschik en het navigatie systeem kan blijven gebruiken: zonder DVD doet ie het namelijk niet meer ... :'( Is één van de oplossingen soms ook de aanschaf van de double layer DVD brander? Kan iemand mij informeren?
Laatste reactie door downloadfreak, -
foutmelding
door Gast zwartepanter- 13 reacties
- 4k weergaven
Het hele proces bij Avi2dvd lijkt bij mij goed te gaan, maar aan het eind gaat het toch fout. ik krijg deze melding in het log: Job NOT Done. There are warnings ... Find at the log file the 0 byte generated file to focus where exactly the problem appears Dan opgezocht in het log staat er dit: Video encoded successfully ! [C:\\Documents and Settings\\Mijn documenten\\Film\\madagascar\\Avi2dvd_temp\\Encoded_Vi deo.m2v 0 Bytes] Hoe komt dit? en hoe kan ik dit verhelpen
-
- 3 reacties
- 4k weergaven
is er een mogelijkheid ( programma ofzo) om een gedownloade film van betere kwaliteit te maken? ik heb namelijk flodder 3 gedownload, maar het speelt net alsof het een cam versie is snap je? het geluid is goed maar het lijkt heel..blokkerig is het goede woord. is hier iets aan te doen of is een gedownde film niet verberbaar?
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Geen geluid
door Jordy B- 7 reacties
- 3,9k weergaven
Beste mensen, Ik heb vandaag een film gedownload, The Exorcist (1973) van torrentspy, en ik heb uitstekende beeld, alleen is het geluidloos. Beetje saai. En aangezien ik geen andere torrent kan vinden waar mensen het seeden is dit dus de enige die ik zo kan krijgen... Is er misschien een oplossing voor het geluid? Ik heb het afgespeeld met Windows Media Player, BSPlayer en zelfs met Nero Showtime, maar in geen van allen komt er geluid in voor. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. O, en dan nog een vraag, hoef ik niet een nieuw topic te openen: Ik ben ook opzoek naar nederlands ondertiteling voor The Exorcist (1973) en de nederlands ondertiteling van Exorcist: The Begi…
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
De eerste officiële ontwikkelversie van Kodi versie 18.0 is beschikbaar gekomen. Deze crossplatform-mediacentersoftware wordt ontwikkeld voor Windows, macOS, Linux, Android en iOS. In versie 18.0, die codenaam Leia draagt, is onder meer de hele broncode doorgenomen, wat tot een verbeterde stabiliteit leidt. Verder zijn er diverse verbeteringen aangebracht in de muziek bibliotheek en het kijken van live televisie, is er een volledige 64bit-versie van Kodi en is het nu ook verkrijgbaar via de Windows Store. Tenslotte is de mediaspeler verbeterd, waardoor er minder haperingen zouden moeten voorkomen en kan het ook prima overweg met 4k- en 8k-resoluties, hdr, drm en d…
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag, sinds ik een codec pack geinstalleerd heb heb ik problemen als ik video ts bestanden op dvd brand. op de pc speelt hij gewoon zonder problemen af, maar zodra ik hem in de dvd speler stop en afspeel, dan geeft hij om de x aantal seconden even een scrambled beeld. ik denk dat het door de codec komt, maar die heb ik al verwijderd. Maar hij geeft nog steeds problemen. ik hoor graag of iemand me hiermee kan helpen. groeten
Laatste reactie door nailwood, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo Ik kan opeens geen films meer downloaden op dvd`s. Heeft iemand mischien een gratis programma voor me . Alvast Bedankt *sootje*
Laatste reactie door stefjuh, -
- 4 reacties
- 3,9k weergaven
hallo iedereen, ik zou een dvd willen kopieëren ( die ik zelf met mijn camer heb gemaakt. weet er iemand hoe je dat moet doen. Geeft nero een goede kwaliteit? dank u
Laatste reactie door yvon, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil graag de film Crash op dvd, vanavond is hij geloof ik ook op tv. Maar nu heb ik bij div. posters de post gedownload (ik download via nieuwsgroepen) en gebrand op dvd, maar ookal stond er in de post geluid 5.1 ik krijg steeds DTS geluid!!! Maar dat kan ik niet beluisteren via PC of dvdspeler... Heb ookal geprobeerd om dit te veranderen via de afstandsbediening van mijn dvd speler, maar ook dat wil mij niet lukken :'(.; Het heeft mij nu helaas al vele dvd's gekost en heb de film nog steeds niet... Heef iemand een oplossing voor mij???
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Weet iemand hoe ik videoTS of mkv bestanden kan omzetten naar avi? Om dingen om te zetten naar videoTS gebruik ik convertxtodvd, vind ik makkelijk om mee te werken, maar is er ook zo'n soort programma om iets om te zetten naar avi? Alvast bedankt.
Laatste reactie door sandra17281, -
te veel programmas
door mous- 8 reacties
- 3,9k weergaven
ik heb nou allemaal programma op me computer staan maar heb ze vast neit allemaal nodig om te branden welke ken weg. convertodvd dvd decrypter utorrent bittornado winavo video converter vso azareus vobsub divx divx-mpeg 4 codec dit heb ik toch nooit allemaal nodig (of wel ) ik doe de muziek met lime wire en nero en ben net begonnen met films bij piratebay en utorrent ken iemand me helpen want weet er nou geen raad meer meee :-\
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 16 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik wil een iso. afspelen alleen hij doet het niet :-[ Wat moet ik doen? gr stefjuh
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
img bestand
door mitsie007- 1 reactie
- 3,9k weergaven
hallo mensen vraagje ik heb een concert gedownload ,maar is een img bestand en krijg het niet geopend. is er iemand die mijmdaar bij op weg kan helpen . bij voorbaat dank remco
-
ik probeer ondertiteling bij een film te zetten met subsync gelijk zetten en dan verder met virtualdub zoals op deze site uitgelegd is dat lukt dus niet de ondertiteling loopt niet gelijk met de film wat ik ook doe dan probeer ik het met convertxtodvd ook zoals op deze site uitgelegd staat krijg ik hetzelfde, ondertiteling loopt niet gelijk. ik heb al verschillende films gedownload en ondertiteling erbij gezet en heb nooit problemen gehad en nu lukt het mij dus niet met geen enkele film wat ik ook probeer. films zijn: the nativity story, the messengers, 300 en pan's labyrinth. kan iemand mij aub helpen weet niet meer wat ik nog kan doen
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
2 maal AVI naar DVD
door Gast liekeuh- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Ik heb 2 x een Avi film (ladder 49) Die wil ik samen voegen en een dvd van maken. Om een dvd te maken heb ik winavi converter voor maar hoe ik ze moet samen voegen weet ik niet.WIE KAN MIJ HELPEN
-
- 2 reacties
- 3,9k weergaven
heey heb een apple maar kan geen avi films afspelen in quick time player... weet iemand hoe dat of ik bepaalde codec moet downloaden=S?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Nederlandse spraak eraan plakken
door Gast issemoeilijk- 5 reacties
- 3,9k weergaven
Ben zeer nieuw in film-download. Heb met Limewire engelstalige versie van Madagascar binnengehaald. Ik wil de nederlandse SPRAAK eraan plakken. Waar vind ik die en hoe doe ik dat?? Graag in J&J-taal..... :blush:
-
- 11 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, bij vrij veel films krijg ik de melding: Dvd shrink encountered an error and cannot continue. Invalid date in file (en dan wat er niet klopt) Hoe verhelp ik dit?
Laatste reactie door eveline, -
- 6 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik heb gister geprobeerd 2 AVI files op een DVD te branden d.m.v. ConvertXtoDVD. Het converteren ging allemaal prima, totdat ik bij het brand proces aankwam. Hier kwam de melding "Write error 0 (16) - Code 05 27 00 [Write protected]" Wat houdt dit in? Ik heb er gewoon een lege DVD+R in gedaan.. Moet ik soms nog Nero installeren? Alvast bedankt, Richi
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 3,9k weergaven
hallo allemaal, ik heb net een paar films gedownload via u torrent. ik heb deze handleiding gebruikt: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ maar tot mijn grote spijt werkt mijn ondertiteling niet goed, hij is veelste vroeg, hoe kan dit en hoe kan ik dit het beste oplossen? mvg Thomas
Laatste reactie door teun2, -
- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Hallo, Ik heb net een film gedownload via bittorrent en als ik hem wil afspelen via VLC dan krijg ik een foutmelding dit is een kopie van de foutmelding: VLC is niet in staat de structuur van de invoer te herkennen: De structuur van 'file:///C:/Documents%20and%20Settings/pc/Mijn%20documenten/Downloads/THE%20DILEMMA%20%282011%29%20divx%20full%20movie.rar' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details. Kan iemand mij hiermee helpen moet ik de film misschien nog uitpakken ? Want als ik krijg hem ook niet geopend in mijn documenten. Groetjes Anneloes
Laatste reactie door kaasbroodje, -
smart ripper
door Gast nails- 3 reacties
- 3,9k weergaven
heb via hier het progr smartripper gedownload en als ik een dvd wil rippen krijg ik 2 meldingen 1e geen no aspi adapter available daarna de meldig list index out of bounds(2) wat is er aan de hand ? en hoe los ik het op de dvd is omgeleid met dvd 43 en met any dvd beide dezelfde meldingen (niet tegelijk naatuurlijk ) hoop dat iemand me kan helpen gr nails
Laatste reactie door ma.blok, -
- 5 reacties
- 3,9k weergaven
Heeft iemand enig idee waarom Exodus de bij een zoekopdracht gevonden SD - s niet afspeelt? De provider “ divxcrawler” heb ik uitgeschakeld omdat hierbij de zoekopdracht binnen Exodus helemaal vast liep.
Laatste reactie door Peerke59,
