Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
MKV To HD-DVD
door Rakoen- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Ik heb een MKV bestand gedownload en hij is een rip van een HD-DVD. Ik wil dat MKV bestand in HD-DVD converteren. Hoe doe ik dat ? Ik kan nieks vinden Nog wat informatie: Harry.Potter.And.The.Order.Of.The.Phoenix.2007.Multi.1080p.DVD9.HDRip.x264.AC3-HDaY Source....: HD-DVD (NTSC) Runtime...: 138 min Resolution: 1920X800 Audio.....: English 5.1 @ AC3 640kb/s Audio.....: French QU╔BEC!!! 5.1 @ AC3 640kb/s Subtitles.: French & English Video.....: X264 2pass - 6900 kbps Framerate.: 23.976 fps Size......: 86 x 100Mb From Isohunt !
Laatste reactie door Rakoen, -
- 13 reacties
- 3,9k weergaven
Goedenavond dames/heren jongens en meisjes, Is er vraag naar een tutorial waar ik in beschrijf hoe je 720p/1080i/1080p materiaal in MKV container kan afspelen? Indien hier animo voor is ga ik die tutorial in elkaar draaien deze week. MKV bestanden zie je voornamelijk in de HD-scene, kijk je normaal altijd CAM versies van films moet je is opzoek gaan naar 720p/1080p materiaal die van Blu-rays zijn geript. Je kan je ogen niet geloven. Ook vind je MKV bestanden vaak bij Anime series die vaak geript worden van tv en dan gecodeerd worden in MKV. ~ Releases
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 10 reacties
- 3,8k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen ik heb de leuke film cars gedownload, niets mis mee... Maar nu heb ik heb gebrand en nu heb ik wel beeld, maar een akelig krakend geluid. terwijl als ik het bestand met div. afspelers ( Nero,vlc mediaplayer) krijg ik wel geluid. Hoe kan ik dit geluid nu ook met het beeld meebranden?? :-\ Wie oh wie?
Laatste reactie door Michiel, -
- 9 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met het branden.. ik probeer films tebranden maar dat lukt niet tot en met het converteren gaat alles goed, tot dat ze vragen om een lege dvd.. Ik schuif mn leeg dvdtje erin maar enkele seconde later licht ie er alweer uit. diegebeurt met alle lege dvds die ik heb..
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
alcohol 120%
door Limburg2007- 2 reacties
- 3,8k weergaven
Mijn vraag gaat over alcohol 120%: Weet iemand of dit programma ook op vista werkt? Als ik hem installeer en probeer te openen, dat krijg ik steeds een foutmelding, van je kunt dit alleen openen als je de administator bent. En ik ben als administator ingelogd, in vista. Of is er een alternative, waar ik iso en andere bestanden mee kan branden, die ik open via een virtuale drive? René
Laatste reactie door Limburg2007, -
betekenis
door Gast charlie- 1 reactie
- 3,8k weergaven
niet veel reactie vandaag maarja weet iemand misschien wat hiermee bedoeld wordt: In de aviproxy subfolder van VDub vind je het bestand proxyon.reg Ook hierop dubbelklikken. Je krijgt dan dit pop-up venster, waar je op \"yes\" klikt dit staat in de uitleg van een subtitle in een dvd zetten...maar ik bergijp niet wat hiermee bedoeld wordt...waar staat die subfolder dan? help ff please groeten linda
-
geen geluid
door Gast charlie- 1 reactie
- 3,8k weergaven
hey, ik heb de the ring gedownload en ik krijg met geen enkele speler het geluid erbij :S kun je het geluid ergens downloaden en alsnog toevoegen??? en waar kun je dat dan doen? en als dat kan kun je dat alles dan ook op een dvd branden nadat ik het heb omgezet in een vob-file? groeten linda
-
Hoesjes vervangen door info filmpjes voor externe media players
door Gast Convertjosh- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Ik ben bezig een vervanger te ontwikkelen voor hoesjes ,in de externe media player .Het wordt dan een filmpje van 1 minuut(2 mb) die er zo uit gaat zien .http://www.mediafire.com/file/2v223dpnnta28yg/1.mkv .Ik heb nu alles in het klad ,en wil daar een handleiding voor maken.Zijn er nog speciale wensen?
-
films bekijken
door Gast DanityKane- 8 reacties
- 3,8k weergaven
waar kan ik een progamma downloaden,waarmee ik de hele film kan bekijken, windows media player lukt mij het niet,vooral niet bij gedownloade films
-
ondertiteling gelijk zetten bij VLC
door Gast fikri- 0 reacties
- 3,8k weergaven
Ik heb een film gedownload die ik niet af kan spelen met de BSplayer en met de DIVX player dus heb de VLCplayer geinstaleerd. Maar de ondertiteling loop niet gelijk en daar gebruik ik normaal Subsync voor, maar daarbij doe de film het ook niet. Iemand een ideetje hoe ik de ondertiteling nu wel gelijk kan krijgen ? Groetjes Bonnie
-
Van Avi naar DVD
door Wicky- 2 reacties
- 3,8k weergaven
Als een Avi bestand wil omzetten naar DVD, welke programma kan ik hier het beste voor gebruiken (liefst gratis natuurlijk)?
Laatste reactie door Wicky, -
- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Ik wil een film (genaamd Baas in eigen bos) afspelen. Het is een avi. bestand. O0 Als ik het afspeel (in windows media player) krijg ik geen beeld :'( En dat heb ik met alle avi. bestanden. Weet iemand een dvd afspeler voor op je computer die wel avi. afspeelt? Als het eventueel kan stuur het antwoord dan door naar: leeu9620@planet.nl Anders plaats gewoon hier eacties ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Ik heb een DVD iso bestand waarbij de film alleen gestart kan worden met keuze uit 3 talenof ondertitels. De ondertitels worden dan goed getoond (maar zijn voor mij niet te begrijpen) Het srt bestand (NL subs) met dezelfde naam als de film, in dezelfde folder wordt na het starten van de film niet als ondertitel getoond. Ook niet als ik het laad met Video-ondertiltel-laad bestand, en ook niet na eerst deactiveren an de ondertitels en dan laden. heel heel soms wordt er een deel van de ondertitels getoond maar uit de bijbehorende timestamp (in de filme en in de srt file) is niet op te maken waarom nu juist deze wordt getoond Wie weet raad.?
Laatste reactie door svenholtman, -
files samenvoegen
door Musta- 4 reacties
- 3,8k weergaven
Hoi, ik heb nu 2 mkv files en die wil ik graag samenvoegen. Het splitten lukt wel met mkvmerge, maar hoe kan ik het samenvoegen? Want dit is me niet gelukt met mkvmerge. Turkishmouss
Laatste reactie door Musta, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Ik heb al meerdere malen DVD gekopieërd met DVD Schrink en nero, nooit heb ik problemen ondervonden. Maar nu heb ik een film hier, en die wil echt niet. Als ik in Schrink "open disk" loopt die een paar min. en dan geeft hij de volgende melding : - DVD schrink encountered an error an cannot continue, Failed to read file "D:\" Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Wie weet raad ??? Bedankt, Christel
Laatste reactie door adenan, -
Afspelen van VOB + ondertitels
door Gast angryzone- 1 reactie
- 3,8k weergaven
Hey ik heb dus een torrent gedownload als ik de map open heb ik 5 VOB , 2 BUP en 2 IFO bestanden, in de beschrijving van de torrent stond met ondertiteling, ik speel ze af met bs player die altijd de ondertiteling vanzelf laad, met windows media player en vobsub ook geen resultaat toen had iemand mij aangeraden nero te gebruiken, vervolgens open ik het met nero, speelt de flm zich wel af maar zonder geluid en weer zonder ondertitels tevens vraagt die om een dvd video plugin deze heb ik gedownload en geinstalleerd maar nog steeds geen reslutaat, iemand ideeen? http://img156.imageshack.us/img156/6260/www2yv.jpg
-
- 7 reacties
- 3,8k weergaven
Soms heb ik last van een groen lijntje in de film zelf. Dit heeft iets met de ondertitels te maken. Heb verschillende gedownload voor onder de film zelf. Geef ze gewoon altijd de goede naam etc. Maar als ik ze afspeel. Dan krijg ik bij sommige films een groen klein lijntje onder de film. Dit heeft denk ik met de film zelf te maken ( Codec ) want als ik hem dan omzet in avi en zet de ondertiteling er ook weer bij. Dan zie ik dat groen lijntje niet meer. Dit heb ik gelukkig niet bij veel films. Ik gebruik FFDshow en Vobsub ( FFdshow staan vaak de subs uit en in vobsub weer aan. Anders krijg ik ze dubbel ) Voorbeeld hieronder: Klik op de Thumbnail!! Zelf een Al…
Laatste reactie door Eagles, -
help! film branden op cd-r
door Gast james9999- 4 reacties
- 3,8k weergaven
hallo!! ok dan ik heb een paar filmpjes gedownload mpg en avi formaat maar wat moet ik doen als die groter zijn dan 700mb?? zo\'n cd-r is 700mb dus dat past niet! :S Wie kan me helpen , uhh alsjeblieft huisvouw taal, ben iet zo snugger op dit gebied :blush:
-
- 8 reacties
- 3,8k weergaven
hallo, ik heb een film gedouwnlaod, die uit 4 stukken bestaat. alleen wil de tweede stuk niet converteren en het is een avi bestand als ik hem wil branden komt er text van wordt niet ondersteund og geen a/v bestand kan iemand me helpen hoe het zit alvast bedankt :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door lilytjuhh, -
PowerDVD 9 herkent Bluray niet
door Gast dibyo- 9 reacties
- 3,8k weergaven
Hey, Ik heb de 3D film Imax Hubble 3D gedownload voor Bluray (via Spotnet, een nieuwsgroep). Het is nu een ISO-file en ik wil hem openen met PowerDVD 9 (gedownload met BitTorrent), maar hij herkent hem niet. Wat moet ik doen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
Opgelost!!
door Cryton NL- 13 reacties
- 3,8k weergaven
Ik heb een film gedownload en die wil ik nu openen met VLC zodat ik ondertiteling kan toevoegen. Als ik een bestand ga zoeken is hij er niet waar ik de film heb staan. Hij vind de film niet. Dan ga ik naar de film toe en klik op openen met .. en dan VLC en dan krijg ik deze melding: VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen: Het formaat van 'C:\Documents and Settings\******\Mijn documenten\Documenten ****U-Torrent Films\Fast And Furious(4).torrent' kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details. Wat moet ik doen zodat ik de films kan bekijken in VLC? En nog een andere vraag, hoe weet je of een film in HD is van Torrent? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Cryton NL, -
- 5 reacties
- 3,8k weergaven
Hallo, Als ik een film in HD-kwaliteit (1080p) op mijn pc afspeel, heb ik geen probleem. Als ik dezelfde film op mijn laptop afspeel, blijft de film regelmatig hangen en is het beeld soms in blokjes. Heeft iemand een idee waaran dit kan liggen? Ook als ik de laptop aansluit op de TV en het beeldscherm van de laptop uitzet, blijft de film hangen. Groeten, Hans
Laatste reactie door nahnah9, -
- 12 reacties
- 3,8k weergaven
hoi, ik heb de laatste tijd gemerkt dat kopieren van bepaalde originele films, vooral van sony entertainment niet lukt. Ik heb het zelfs geprobeerd met alcohol 120%. Het wil maar niet lukken. enig idee welk software ik moet gebruiken? of zijn er tegenwoordig geen software meer om dat soort nieuwe beveiliging te omzeilen?
Laatste reactie door Michiel, -
.BIN2.AVI
door Gast thomas455- 3 reacties
- 3,8k weergaven
Ik zou graag mn gedownloade film, mét nog toe te voegen ondertitel op DVD branden. Nou staat er op deze site een prachtige uitleg, mijn complimenten, maar bij zo\'n beetje de eerste stap kreeg ik al problemen. Ik heb GSPOT \"geïnstalleerd etc. maar mijn bronbestand is .bin (ook .cue erbij). En in dit programma moet je bij Path een .avi bestandje ingeven. Hoe kan ik het toch regelen mijn film (met nog ondertiteling erbij) op n DVD te krijgen? Ik dacht zelf aan het omzetten naar .avi, maar hoe moet dat? En is dat wel de gemakkelijkste manier? THX!!
-
grootte dvd
door bes125- 12 reacties
- 3,8k weergaven
ik las op pirate bay dit bericht! Get a DivX dvd player (cheapest one is a 40-50$) and you can fit up to 8-9 full dvd quality movies on one standard 4.7 GB disk. Also buring is alot faster as its a data disk, with the Nero or Sonic programs wat bedoelt die mss? Klopt dat? gtz!
Laatste reactie door bes125,
