Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Zoals in het onderwerp staat wil ik 1 dvd creeren. Met dvdremake zou je films kunnen mergen. Dat heb ik geprobeerd, alleen ging alles door elkaar lopen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Er is hier vast wel iemand die er ervaring mee heeft. Grt,,,,Isurfer
Laatste reactie door Isurfer, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
hoooi!!!!!! zeg, jullie kunnen mij vast wel weer helpen. Ik heb een film gedownload. Een kvcd film. die moet je branden op een cd- dus dat heb ik gedaan. Doet het allemaal heel goed, maar heb nu geen ondertiteling. Iemand een idee hoe ik dat er onder krijg????? Of kan dat niet??? ??? alvast thnx O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik 2 games gekocht, Unreal 3 en Crysis. Ik speel ze vaak en verwissel de DVD's vaak, waardoor er krassen ontstaan. Is het niet mogelijk dat ik de DVD's op mijn harde schrijf zet, zodat ik de DVD's er niet steeds meer hoef in te doen? :-\ TIA, Namtrac Cire
Laatste reactie door Tom, -
Geluid..??
door Riks- 11 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik heb 3 films gedownload, alles klopt eraan. De ondertiteling is er noem maar op. Maar bij 2 van de 3 films doet het geluid het niet, het gekke is dat dat bij die ene film wel goed gaat. Hoe kan dit komen? Groeten Rik,
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ondertiteling
door paulvdvoort- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Ik ben zeker een newbie vraag:is het mogelijk om een ondertiteling te plaatsen op een dvdrip waar al eng en zwe ondertiteling opzit. en deze dan te branden op dvd? zoja hoe moet dat?
Laatste reactie door Michiel, -
vforvendetta
door Gast larissa1324117163- 10 reacties
- 3,1k weergaven
het zal vast wel ergens staan, maar ik heb de vfor vendetta film gedownload, (1,2 gb groot), en het zijn allemaal rar bestandjes, en als je die uitpakt krijg je bin en cue bestanden... als ik ze met daemon tools mount, krijg ik niks automatisch, en als ik dan naar deze computer ga en klik op die drive, dan krijg ik een paar mapjes met vage bestanden erin:S kan iemand mij vertellen hoe ik deze film moet kijken?
-
- 9 reacties
- 3,1k weergaven
hallo mensen,ik zit aleen poos met een lastig probleem nl: ik heb met limewire of soms met grabit een film gedownd en willen branden op eendvd+rw,deze dvdrw is leeg en heb ik ook nog maar eens volledig gewist om er zeker van te zijn dat hij leeg is. het brandproces is volgens nero8 goed verlopen maar er staat voor de zoveelste keer niets op. de bestanden die ik had willen branden spelen wel gewoon op de pc af. wat kan ik doen en wat is er loos? wie kan mij helpen? > > >
Laatste reactie door basbulletje, -
DVD branden
door m_lou- 6 reacties
- 3,1k weergaven
h0oi, Ik wil een dvd gaan branden. Nou heb ik al een programma op mijn computer staan: NTI cd en dvd maker 7. Kan dat dan ook met dat programma of meot dat een ander programma zijn? nog een vraag: ik heb 2 delen film en 2 ondertitelingen voor elk deel 1. Hoe maak je dat in volgorde op de DVD?? alvast bedankt!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb wat hulp nodig. Ik wil graag Nero 9 downloaden en installeren en nu heb ik de torrent 'Nero 9 Reloaded 94.26.0 + keygen [GR420]' gevonden. Downloaden gelukt, alleen ik heb geen flauw idee wat ik moet doen! ??? Als iemand een andere torrent voor Nero (9) heeft gevonden, zou ik ook op prijs stellen hoe je die Nero installeert. Bedankt alvast!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb met clonedvd en anydvd geprobeerd een dvd te kopiëren. Maar nu blijkt dat anydvd wel de dvd aantoond maar niet de lege dvd om op te branden. :-[ Eerst zegt ie "anydvd is uitgezet voor speler E:" dan probeerde ik het maar in speler "D:" maar dan zegt anydvd bij beide spelers dat er geen schijf in zit. Ik heb verschillende dvd's gebruikt, maar bij alle dvd's is hetzelfde probleem. Als ik anydvd weer opnieuw start dan staat er weer "anydvd is uitgezet voor speler E:" ??? need help! mvg, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Ik wil een film vanaf externe HD via PS3 afspelen op mijn TV, kan dit? Zo ja, hoe moet je de mappen plaatsen in de HD route? Bijvoorbeeld; Map PS3, daarin map VIDEO (ergens gelezen) daarin map VIDEO_TS, en daarin zitten de *.BUP en *.VOB files ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Of moet het zo, Map PS3, daarin map VIDEO, en daarin direct de *.BUP en *.VOB files in de VIDEO map (dus zonder de map VIDEO_TS) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Starten met map VIDEO (ergens gelezen) en daarin map…
-
fietsroute
door Gast jaap 2005- 5 reacties
- 3,1k weergaven
:-*hallo ik heb de fietsroute ge downloaden van de anwb maar kan hem niet openen. het is een image bestand. ik heb hem gemoud maar hij gaat eventjes open en dan gaat hij weg graag julie advies of doe ik iets verkeerd. ik wacht het ff af mvg jaap
Laatste reactie door Eagles, -
- 4 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb hier het programma Clone Dvd geinstalleerd met jullie handleiding omdat ik beveiligde dvd's wou copieren. Dit lukte prima met de eerste dvd. Toen ik het de 2de en 3de keer probeerde, gaf het programma aan dat het volledig gelukt is, maar de dvd geraakt niet verder dan het hoofdmenu scherm (waar je de aflevering kan kiezen die je wil zien van de kinderdvd). Ik heb al eens opnieuw geprobeerd, maar lukt nog niet en ook niet met een andere Dvd. Heeft dit met de beveiliging te maken? Hoe zou ik het kunnen oplossen?
Laatste reactie door ullie, -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik mijn ondertiteling terug kan krijgen bij het afspelen met dvd speler? na het branden van de gedownloade serie Gundam 00800 met engelse ondertiteling op de dvd, speelt de dvd speler de serie zonder ondertiteling en ik heb ook nog de subtitle knop op de afstand bediening gebruikt, maar niets helpt. Hoe moet ik zorgen dat de engelse ondertiteling ook inclusief wordt meegebrandt samen met de film? p.s:Bij naruto speelde de engelse ondertiteling automatisch af op mijn dvd speler.
Laatste reactie door jobias, -
- 7 reacties
- 3,1k weergaven
Onlangs (weer) een filmpje gedownd. Tis een .avi bestand. Tevens de .srt erbij gehaald (1 mappi). Vervolgens met Winavi naar DVD geconverteerd en met Nero gebrand. Op naar de TV.... In de (stand alone) DVD speler: wel beeld, ondertiteling maar geen geluid.... Terug naar de PC..... In de pc DVD: wel beeld, ondertiteling maar geen geluid... ??? (Oh ja: BS player) Het gedownde .avi bestand: alles Okay. Het geconverteerde .VOB bestand: alles Okay..... (Ook BS player) Hellluuuup ! :-[ Alvast Bd voor j reactie PdG
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Hoi Ik heb nu deze brander: nec dvd rw nd-4550a. Kan ik hiermee een DVD9 branden? Ik zie hier iets met duallayer: http://www.hardware.info/nl-BE/productdb/bGNkZZiUmJHK/viewproductspecs/NEC_ND4550A/, maar betekent dat dan ook dat ik een dvd9 kan branden?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Ik heb azureus op mijn pc.. ik ga naar een torrent site en download daar bijv de film Pietje Bell 2,, Ik wil die downloaden en als ik op downloaden klik krijg ik telkens een klein word document inplaats van de film.. Weet iemand hoe ik het kan veranderen van word nar een film bestand..? Laat mij wat weten hierover.. Alvast bedankt, Groetjes Bady/Bart
Laatste reactie door marcov, -
- 16 reacties
- 3,1k weergaven
ik heb een vraag over films bekijken op de tv ik vind het te duur om een film te kopen dus download ik een maar ik download de film(het bestand) via vuze gaat nog allemaal goed en da zeiden een paar vrienden dat je de film moest converteren en dus ook gedaan met 'vso divx to dvd' en ik dacht hehe lukt het eindelijk zet ik hem in de dvd speler zegt de dvd speler 'can not play disc' we hebben een pionneer dvd speler maar hij doet het niet en ik zou het graag zonder kabels willen doen wil iemand me helpen?? als vast graag gedaan
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 3,1k weergaven
Ok, even wat ik gebruik: Winavi Video Converter 7.6 K-lite codec pack etc. De films die ik heb zet ik om met winavi en heb staan dat hij ze automatisch voor kiest voor NTSC of PAL. Ik speel mijn DVD's af met de PS3 aangesloten via HDMI op een HDTV. Nu is het zo dat ik ook mijn geconverteerde films via winavi en gebrand op een dvdtje met Nero express 6 graag erop wil zien zonder dat het geluid even wegvalt in een seconde. Op de Bose 3-2-1 systeem geeft hij af en toe een stotter op het beeld. Dus om de 15 minuten lijkt het wel. Erg vervelend. Iemand tips ervoor? of heeft iemand de juiste instellingen voor mij? Ik wil namelijk voortaan de DVD's gewoon zonder probleempje…
Laatste reactie door Michiel, -
dvd
door Gast magamed- 1 reactie
- 3,1k weergaven
Ik probeer om een mpeg file naar dvd te branden; het is een 800 mb groot bestand . Ik heb Nero OEM 6.6.05 en Nero Vision 3.10. Kan ik een van deze programma\'s gebruiken en hoe moet ik het precies doen? graag uitgebreide beschrijving want het is allemaal nieuw voor me. In NVE Volgende foutboodschap; Unable to insert D:\\DOWNLOADEN\\xxxx\\xxxxx - xxxxxxx 27-09-2004 (mp4-file).mpg. ben al weer een stuk verder met dvdsanta ; nu weer foutboodschap Error writing to \'d:\\Mijn documenten\\NeroVision\\ImportedVideo\\26-9-2005 22_13_54.0001\\VTS_01.0001.mpg\': Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. Error importing video segment. File cannot be inserted. uiteindelijk …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 3,1k weergaven
Ik probeer een ondertiteling en een film via Virtualdub samen te voegen. Heb alles volgens de handleiding gedaan, maar krijg de foutmelding: \"couldn\'t locate decompressor for format Xvid. Virtualdub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video\". Kan iemand mij hiermee helpen???
Laatste reactie door sneakysliss, -
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Hallo, Ik heb heel seizoen 3 van New Kids gedownload (.mp4 formaat) en dan geconverteerd naar 3gp (met ABC 3GP Converter, omdat Total Video Converter raar deed), maar het geluid van de sketches van New Kids is heel laag, maar als ik andere video's afspeel, is het heel goed. Ik heb het .mp4 versie van New Kids afgespeeld op mijn computer, en daar is het geluid heel goed. Hoe moet ik zorgen om het geluid harder te laten spelen want dit is niet normaal :-\ Heb ik een ander programma nodig? Hoe moet ik dit doen? PS Ik heb een Samsung Star ;D Post samenvoeging: februari 24, 2010, 21:48:07 Iemand?
Laatste reactie door Marciej123, -
mijn vraag is hoe ik een grote film brand als er meerdere film bestanden instaan. ik heb echt geen flauw idee welke ik dan moet pakken zodat de subtitel wel meeloopt en hoe ik deze bestanden dan in mijn programma werkend krijg... ik gebruikt convertxtodvd voor mijn brandproces zij bijlage voor uitleg [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door headsh0t, -
avi: divx of xdiv???
door Gast howdy- 2 reacties
- 3,1k weergaven
TMPGEnc is dus een trial, wat moet je daarna? En ik las dat het beeld soms stottert, dus convertto dvd is beter? Ik ben het aan het uitproberen dus ik ben benieuwd of het lukt! Ik heb net een avi-bestand gedownload; die kan ik wel op de pc afspelen, maar na het branden op de dvd doet hij het niet in de dvdspeler. Die dvd speler draait schijnbaar alleen divx bestanden en het avi-bestand dat ik downloade, is xdiv, dat schijnt ook weer verschillend te zijn. Is er iemand die daar wat over kan vertellen en of ik dat avibestand ook kan omzetten oid? Thanx!
-
- 5 reacties
- 3,1k weergaven
Ik heb hier een .avi bestand van een film, welke perfecte beeldkwaliteit heeft. Echter loopt het geluid niet synchroon! Ik heb veel dingen geprobeerd maar het wil me niet echt lukken. Ik weet niet zeker of de audio 'kapot' is (dus dat er een gedeelte (video/audio) ontbreekt) of dat het steeds te laat is. Zou iemand voor mij de film ook kunnen downloaden (zeer snelle download) en synchroniseren en vertellen waar en hoe ik hem op moet instellen. De torrentnaam: The Sea Wolves - a WW2 classic torrent de map/file naam: The Sea Wolves - Re-release [PAL DVD rip] [Eng] - upagumtree De film is in Nederland niet op dvd verkrijgbaar. En dit is de enige torrent die er beschikbaar…
Laatste reactie door Michiel,
