Spring naar bijdragen

problemen met TMPG Enc


Gast chevy_hooghe

Aanbevolen reactie

Hoi allemaal,

Ik heb de richtelijnen van de beschrijving van \'film op DVD branden met ondertiteling\' gevolgd/uitgevoerd, maar stuit op het volgende probleem:

Als ik TMPG Enc DVD Author 1.6 heb geopend en klik op \'write DVD folder to DVD R/RW\' krijg ik de volgende foutmelding: \'kan de ordinaal 3001 niet vinden in DLL-bestand PX.dll\'

Wie o wie kan mij vertellen wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 maanden later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast n03Porgo

ik denk dat je een corrupte download hebt :unsure: probeer het programma gewoon nog een keer te downloaden en probeer het opnieuw

(blij dat Windows Vista een einde maakt aan het gezeik met DLL bestanden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi allemaal,

Ik heb de richtelijnen van de beschrijving van \'film op DVD branden met ondertiteling\' gevolgd/uitgevoerd, maar stuit op het volgende probleem:

Als ik TMPG Enc DVD Author 1.6 heb geopend en klik op \'write DVD folder to DVD R/RW\' krijg ik de volgende foutmelding: \'kan de ordinaal 3001 niet vinden in DLL-bestand PX.dll\'

Wie o wie kan mij vertellen wat dit betekent en hoe ik dit kan oplossen?

TMPG ENC DVD AUTHOR is zoiezo een trial, voor de echte versie moet je betalen

ik raad gewoon DVDshrink of Nero aan

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...