Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
hallo ik heb een probleem, ik was harstikke blij met Tmpgenc todat ik na 30 dagen niet meer gebruik van kon maken want het was een Trail version wat moet ik nu doen?? want ik wil graag films branden op dvd met ondertitteling het kan nu niet meer omdat Tmpgenc is verlopen en ik wist het echt niet kan ik het ergens kopen??? zijn er winkels die dit soort softwares verkopen, of kan ik het ergens gratis downloaden zonder trail!!! ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen
Laatste reactie door Robin, -
TMPGEnc 1.6 brandt 2 volumes
door Gast dterhaar- 8 reacties
- 2,9k weergaven
In TMPGEnc 1.6 heb ik een aantal VOB bestanden geladen en daarna heb ik die blijkbaar omgezet in volume 1 en volume 2. In volume 1 zit alleen Video TS waarin ook het DVD menu zit. Ik weet niet wat in volume 2 zit, waarschijnlijk de hele film. Dit alles is 6.5 GB groot. Moet ik nou alleen volume 1 of 2 branden of gewoon allebei? En kan Nero er een Longplay disk van maken (4,7 naar >6.7 GB)?
-
ISO Ondertitelen?
door Gast henk uit kockengen- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb net een film gedownload in ISO formaat. Er zit geen ondertiteling onder, dus wil ik hem ondertitelen. Maar hoe doe je dat bij een ISO? Of is er een programma waarmee je hem kan omzetten naar VOB\'s en IFO\'s? Alvast bedankt!
-
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
hoi allemaal, iemand een idee hoe je een film (.avi) kan opsplisten. hij is nu 1.47 gig maar ik wil hem graag in 2x 700 mb. Ook het .srt bestand is dus 1 bestand. Hoe kan ik deze ook opsplitsen zodat hij op beide cd's gelijk loopt? alvast bedankt groet sven
Laatste reactie door hjalmar1234, -
Lezen van iso door mediaplayer.
door Gast Cyberchase- 3 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi, Ik heb onlangs een mediaplayer van Dane Elec gekocht, de So Smart. Mooie en goede speler. Nu valt mij op dat sommige iso's niet gelezen worden. Sommige films dit ik download, zijn Vob, ifo files. Deze zet ik dan om in een iso met DVD shrink. Is er een verschil tussen sommige files, worden ze anders opgebouwd of zo??? Alvast bedankt voor jullie reacties..
Laatste reactie door Jeroen, -
Hulp Dringend Nodig!!!
door Gast totoblauw- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, k heb een film gedownload, en k wil die op dvd zetten met ondetitel maar als k die bij avi2dvd wil laden krijg k een waarschuwing van; dat de naam van die bestand(film) niet met rare symbolen mag zijn; maar dat is hij ook niet maar nog steeds geeft hij die waarschuwing???? kan iemand mij snel helpen???!!!
-
2 cd en 1 ondertitel
door mtk- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik heb de film Memphis Belle 1990 gedownload, maar dit zijn 2 cd's. Ik kan maar 1 ondertitel vinden welke ik nodig heb in de Filmmachine. Gaat dit goed, bakt hij dit vanzelf aan elkaar?? ??? Wie helpt? m.vr.gr.Marianne
Laatste reactie door Niels., -
- 3 reacties
- 2,9k weergaven
bij mij komt er dit in beeld: Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. hoe kan ik mijn film wel gewoon afspelen, het is bij alle films.. liefs anne,
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb een prachtige serie gedownload en nu laat de serie op mijn iMac keurig de srt ondertitel bij de avi-film zien, maar op de iPad en iPhone is er geen ondertitel te bekennen. Wat kan hier aan de hand zijn?
Laatste reactie door Hanvank, -
hallo mijn vraag is : kun je hdfilms downloaden en afspelen op je pc ?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Goedemiddag, Allereerst wil ik melden dat dit een erg fijne website is, de trials zijn erg gebruiksvriendelijk. Toch heb ik een probleem met het branden van een DVD. Ik heb met DivXtoDVD mijn AVI film omgezet in VTS. Dit zijn drie videobestanden. Hierna heb ik Nero 7 opgestart en wanneer ik dan deze 3 bestanden tegelijk open en de opdracht geef om te mergen geeft Nero een foutmelding. Namelijk deze: "Error importing video segment. File cannot be inserted." Hierbij wil ik nog opmerken dat als ik de drie bestanden apart open, hij geen foutmeldingen geef. Maar dan heb ik 3 verschillende files en ik wil natuurlijk 1 bestand. Alvast bedankt voor jullie reactie. Niels
Laatste reactie door Michiel, -
Probleempje
door Gast vhfreekvh- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb een probleem met het afspelen van een film. Ik heb gisteren een film gedownload met Mirc. Toen heb ik de film uitgepakt met Winrar en dan krijg je die lange lijst met al die R00, R01, enz bestanden en onderaan ook een rar bestand. ik had gehoord dat je dat bestand ook weer moest uitpakken en toen kreeg ik dus een Bin en een Cue bestand. Ik heb VLC media player gedownload om de film mee te bekijken, maar nu het probleem. Hij begint netjes met de film maar stopt al na een minuut ofzo ipv dat hij al die bestandjes achter elkaar afspeelt. Wat heb ik fout gedaan waardoor de film niet meer 1 bestand is die VLC media player afgespeelt kan worden? Gro…
-
- 9 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo, Ik had de James Bond collectie gedownload maar hoe zet ik die op dvd en kan ik er ook gemakkelijk ondertiteling bijzetten? mvg PCgamerxbox360, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marciej123, -
Geen ondertitels op tv, wel op PC
door Gast stkluc- 4 reacties
- 2,9k weergaven
Hoe ik ook probeer, ik kan geen nederlandse ondertitels zien bij een film op mijn TV, terwijl ik die wel kan zien (en kan selecteren) als ik de film op mijn PC afspeel via WINDVD. Iemand een suggestie? De DVD-speler bij mijn TV is toch echt heel modern en speelt alle formaten moeiteloos af. Het gaat om een film die is opgebouwd uit VOB-bestanden. Dank voor reactie.
-
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
Ik heb iets te vroeg geroepen dat ik de oorzaak van mijn probleem had gevonden en dat het topic gesloten kon worden, wat dus ook is gebeurd. Bij het branden van een ander schijfje met CDBurnerXP kreeg ik namelijk weer problemen. Het ligt dus niet aan het brandprogramma, maar aan de schijfjes. 2 van de 5 schijfjes van het merk Nashua komen dus niet goed uit de fabriek. Groeten Marly
Laatste reactie door Marlyvk, -
- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Wanneer ik de film "Deja.Vu[2006].DVDRip.DivX®" wil omzetten met het programma DivxToDVD krijg ik volgende foutmelding: "Inpossible conversion:This file contains an A/V stream we are unable to decode." Weet er iemand raad bij zulke melding??
Laatste reactie door ullie, -
- 1 reactie
- 2,9k weergaven
hoi mensen, wanneer ik een dvd film huur, maak ik meestal een kopie met dvd shrink 3.2(methode 1). Wanneer de film (zoals die van Sony)niet te kraken is dan maak ik gebruik van dvdFabplatinum+dvd shrink(methode 2). Het viel me op dat er verschillen zijn:voorbeeld, bij spiderman gaf dvd shrink na het scannen dat de kwaliteit ongeveer 74% als ik de film op lege dvd 5 brand. Bij methode 2 gaf dvd shrink, dus na gekraakt te zijn door dvdFabplatinum, aan dat de kwaliteit 100% is als ik de film op lege dvd 5 brand. Hoe komt het dat er verschillen zijn in de kwaliteit?
Laatste reactie door Robin, -
Ondertiteling in een divx film
door Gast alberto- 1 reactie
- 2,9k weergaven
hoe krijg je ondertiteling in een divx film
-
kopie maken
door cotr- 1 reactie
- 2,9k weergaven
hallo,kan ik een reservekopie maken van mijn ps2 spel
Laatste reactie door appelsap, -
Groot Probleem
door Flameboy- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Hallo Duken Als ik Bij stap 4 van deze handleidingg ben: http://www.duken.nl/content/view/70/50/ En ik Laad de film komt er dit te staan: Cannot detect file type of \'\' C:\\Programfiles\\mIRC\\Download\\Harry.Potter.And.The.Goblet.Of.fire.XVID.Ts-MaVen\\Harry Potter en de Vuurbeker\\Harry Potter deel 1\\Mvn-hp401.r00\'\'. Dit zijn de eigenschappen Van de film: ALGEMEEN Bestandstype: Winrar-Archief Openen met: winRAR archiver Locatie: C:\\Program Files\\mIRC\\download\\Harry.Potter.And.The.Goblet.Of.Fire.XViD.TS-maVen\\CD1 Grootte:14,3 MB (15.000.000 bytes) Grootte op schijf:14,3 MB (15.003.648 bytes) Ik ben egt al dagen bezig een ondertiteling te b…
Laatste reactie door Flameboy, -
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
wat is de beste en snelte brand programa om gedownloade films mee te branden ik gebruik zelf nero 7 maar daar duurt het 5 uur mee ik zoek een ander programa kan iemand mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 5 reacties
- 2,9k weergaven
Ik wil graag een dvd branden met nero 7 alleen wil ik weten hoe ik ondertiteling erbij doe Zodat het gelijk op de dvd is hoor het graag van jullie
Laatste reactie door kaasbroodje, -
tmpge
door Gast nouk- 4 reacties
- 2,9k weergaven
hoikes ik zit hier met een probleem Laad de correcte template, heb je een mpg 1 bestand moet je vcd kiezen heb je een mpg 2 bestand dan moet je svcd kiezen en bij avi is het ook vcd maar die vind ik niet terug in template wie kan me helpen zie screenshots liefs pitjoutje
-
Film hapert
door TamSz- 2 reacties
- 2,9k weergaven
Ik zet ondertiteling bij een film met divx2dvd en nu hapert de film als ik hem afspeel. Dit ligt volgens mij niet aan de film want het is nu al bij 2 films voorgekomen.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
DVD rippen?
door Ricardinho- 6 reacties
- 2,9k weergaven
Hey, ik heb een officiele dvd en wil hem kopieren. Ik heb echter alleen 1 dvd-schijf. Kan ik hem rippen en dan branden via de pc en krijg ik dan precies dezelfde dvd? En hoe doe ik dat precies? Thanks, Rico
Laatste reactie door Michiel,
