Spring naar bijdragen

deamon tools


Gast hcjoshuahc

Aanbevolen reactie

hoi ik wil (voor het eerst) een dvd kopieren en nu heb ik een handleiding van iemand gekregen en ik moest dvd decryptor, deamon tools en dvd2one downloaden.

dat heb ik gedaan en nu lukt het me niet met dat deamon ding.als ik die aanklik dan staat mijn schijf waar de film op staat er niet bij.

die staat op de d schijf en bij deamon tools begint het bij f en ik kan het ook niet veranderen, ja kan het wel veranderen maar alleen vanaf f naar boven kan hem niet veranderen in d.

weet iemand wat ik nu verkeerd doe?

groetjes Arma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

anders moet je even de handleiding van ons bekijken. Daar staat een makkelijke handleiding. Probeer de animated anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...