Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
heeft iemand een ondertieteling voor mij voor de film the core ik doe het nu via www.nlondertitels.com maar als ik dit doe dan krijg ik dit er staan als ik op een ondertitel:the core cd1.rip the core cd2.rip hoe meot ik dat doen? of heeft iemand anders nog een goeie ondertiteling
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hallo, ik heb diverse films die ifo bestanden bevatten. als ik ze brand met nero, dan kun je ze niet afspelen op de dvd speler. en met shrink gaat het ook niet, want die geeft meteen een foutmelding, dat er een bestand niet kan worden gevonden. heeft iemand een tip, waarmee ik hem wel kan branden zodat hij loopt op een gewone dvd speler? alvast bedankt, groetjes monique
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
als ik een film omzet van mijn pc op dvd dan lukt het maar niet om deze af te spelen op mijn dvd speler. heb al verschillende schijjes geprobeert maar niks ik zet de film op dvd met het prog convertxtodvd misschien ligt het daaraan. denk niet dat het aan min dvd speler ligt is van philips en komt uit duitsland iemand een oplossing
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo, Heeft iemand enig idee hoe ik img-bestanden moet branden? Via nero kan ik wel images branden naar schijf doen, maar .img bestanden ondersteunt die niet.
Laatste reactie door Wesley, -
films branden
door adkops- 2 reacties
- 2,6k weergaven
hallo allemaal, ben nieuw lid en wil graag films branden maar weet nog niet hoe het moet. graag enige hulp.!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hajj allemaal, ik heb een film gedownload bij bitttorent maar nu heb ik de film gedownload het is een rar bestand mischien moet ik dit film op een andere marnier opslaan maar de film kan geen eens afgespeeld worden weten jullie hoe ik dit kan oplossen ??? gr.lizzy
Laatste reactie door maraveno, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Wie heeft een goed programma waar je SUBS MEE in Kan zetten,,Wnat van deze site doen ze het niet !
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb een film gedowload maar als ik het via vlc. media player wil afspelen staat links onder bij de tijd 0.00 sec. dus speelt hij ook niks terwijl het bestand toch 13.300 kB groot is hoe kan ik dit oplossen :-\
Laatste reactie door xbox fanaat, -
geen geluid na tmpg-plus
door Gast mamasjouk- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi wie kan mij helpen. ik heb met tmpg-plus n film omgezet naar n m2v bestand... t geluid hoor ik op n apart bestand te krijgen maar dit is leeg.. vantevoren kon ik t geluid gewoon horen dus neem ik aan dat ik iets in tmpg-plus verkeerd doe... maar wat????
-
Een probleem
door Gast J_B- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik zit met een probleem ik heb een iso film gedownload maae er zit alleen maar een engelse ondertiteling bij hoe zet ik er een nederlandse bij. De Subsync zite dit soort formaat niet en zet er dus geen ondertitels onder iemand een idee?????????
-
Aantal vragen.
door espada- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, ik wil graag veel avi bestanden branden op een dvd en een menu crieeren waar je de avi's kan kiezen dus bijvoorbeeld ik klik bij het mneutje op video's en ik heb de keuze uit 25 avi's ik klik op episode 1 en het speelt af. Hoe kan dit? Dit was vraag 1. Vraag 2: de avi's die ik heb hebben een codec nodig een divx codec, het lukt me de avi bestanden af te spelen maar ze hebben nog een codec nodig de YUY2 codec. Ik heb een seizoen gedownload van naruto 100 afleveringen en 100 avi bestanden. Sommige hebben andere codecs nodig. Ik heb gehoord dat als je een apparaat hebt die divx bestanden kan lezen op een dvd en je de avi bestanden naar divx convert het wel lukt en je …
Laatste reactie door espada, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een film gedownload die reeds uitgepakt is en klaar is om af te spelen, alles gaat goed maar na 20 minuten begint er een nieuw hoofdstuk en dan moeten we de ondertiteling weer aanzetten...we kijken via laptop naar tv dus moeten steeds opspringen, best lastig en heb dit nooit gehad?! Gebruik vlc mediaplayer. Iemand enig idee hoe ik het 1 geheel kan krijgen zeg maar? Onderstaand hoe de film is uitgepakt na downloaden. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bart', -
dvd brander op 16 speed zette
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2,5k weergaven
mijn brander is 16x maar met nero brand ik steeds met 4x hoet zet ik in nero 16 speeds ken iemand mij helpen :ermm:
-
VLC media player
door Gast asdeoksjdnjr- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een probleem met de VLC media player. Films die ik niet kan afspelen met de BSplayer, speel ik af met de VLC media player. Alleen met de VLC media player lukt het niet met de ondertitels, die verschijnen niet in beeld terwijl ik het wel heb ingesteld. Weet iemand hier iets op?
-
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb net een goede serial code gevonden op deze site heb ik geinstaleerd op mijn pc maar op de laptop (windows vista)nog niet en als ik convertxtodvd setup opstart en op uitvoeren klik krijg ik: the setup files are corrupted.PLease obtain a new copy of the program ik heb al paar keer het geinstaleerd en gedeinstaleerd dus mijn vraag is wat moet ik doen bvd :friends: :police:
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
heb een tv-serie (mcleod's daughters seizoen 3 aflevering 1-12) gedownload, maar de ondertitelling is alleen in een geheel voor seizoen 3 te vinden. alle afleveringen staan apart als .avi file (dus 12 files) maar ik heb slechts 1 ondertitelling file. is hier iets aan te doen of moet ik de serie opnieuw downloaden??
Laatste reactie door pruikie, -
MPG-Bestanden
door AFCARICK- 3 reacties
- 2,5k weergaven
hallo, Ik heb laatst afleveringen van Dommel gedownload, maar dit is geen DVD met gewoon Video_TS files maar het zijn allemaal losse afleveringen (MPG-bestanden). Kan ik deze bestanden gewoon op DVD branden net als met Video_TS files? en is er misschien een manier om er Video_TS files van te maken? hoor het graag! Groeten RICK
Laatste reactie door AFCARICK, -
lightscribe
door herbert- 8 reacties
- 2,5k weergaven
Wie heeft er al eens gewerkt met lightscribe en Nero 8? Hoe kan ik met nero 8 een schijfje met een gebrand label maken. PS is lightscribe ook in het nederlands te downloaden. Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
Film Branden
door meissie1595- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo : Hoe brand ik een film op een cd met ondertiteling? Ik heb nero. convertXtoDvd en CloneDvd Anne :zwaai:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, ik heb een vraag. Ik gebruik al een tijdje vso converxtodvd en nu krijg ik na het converteren een melding voor het branden, verkeerde media gebruik double layer?? Waarom is dit. Is het bestand dan te groot voor een normale dvd?? Gr mike alvast bedankt
Laatste reactie door dvd22, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal ik had een vraagje. Omdat de dvd speler hapert als ik een gebrande dvd wil bekijken wilde ik een lagre brandsnelheid instellen op nero. Ik heb platinum schijfjes dvd+r en 16x speed. Bij veel andere dvd's zijn de haperingen er ook. Dan gaat de film eerst heel langzaam stukje bij stukje en slaat hij ook helemaal vast. Ik wilde de brandsnelheid op 8x instellen. Ik doe dit als volgt; ik ga naar nero startsmart > rippen&branden > videoschijf branden > branden > en nu kun je de schrijfsnelheid instellen...maar als ik dat doe en begin met branden, brandt hij weer op 16x....wat doe ik fout? Hoe kun je wel een schrijf/brandsnelheid van 8x instellen…
Laatste reactie door eveline, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Als ik me films convert (met WinAvi) dan heeft de ene film (epic movie) wel ondertitels maar de ander (van wilder II: rise of taj) heeft geen ondertitels... Ondertitels staan in dezelfde map, onder dezelfde naam als de film maar het werkt bij VW2 gewoon niet. ??? Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Mijn voorgaande bericht was niet helemaal duidelijk (knippen/ plakken he) maw teveel info, dusssssss: Het volgende probleem deed zich voor tijdens het bewerken van een film in virtualdub: [15:56:41] Start creating avisynth script ... [15:56:41] Avisynth script created successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Avisynth_Script_File.avs 197 Bytes] [15:56:42] Bitrate used : 7236 Kbpps [15:56:42] Start video encoding ... [16:07:56] Video encoded successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Encoded_Video.m2v 0 Bytes] [16:07:56] Job NOT Done. There are warnings ... Find at the log file the 0 byte generated file to focus where …
Laatste reactie door Michiel, -
poweriso(opgelost)
door naooms- 2 reacties
- 2,5k weergaven
haalloo, Heb een filmpje gedownload, .daa bestandje. ook poweriso gedownload en nu is die film een wmv bestandje en kan ik hem afspelen met media player. Maar hoe kan ik de film opslaan zodat ik hem altijd met windows media player kan afspelen en niet iedere keer poweriso moet gebruiken. Hoop dat iemand kan helpen. alvast bedankt! X
Laatste reactie door naooms, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hoi Allemaal, tijdje geleden vond ik hier een tooltje om dvd's te rippen en te branden. Het hete DVDRIP_Duken_NL . Superhandig! Gebruikte het een tijdje niet en merk nu ineens dat ik het kwijt ben geraakt. Heeft een van jullie misschien een link of mogelijkheid mij te helpen aan dit progje? Alvast bedankt! Grtz N
Laatste reactie door NielsN,
