Spring naar bijdragen

Film .avi doet het niet


jep123

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo ik heb een film met nederlandese ondertiteling er bij gebrand met convertxtodvd de film is een .avi bestand ik probeer em op mijn eigen dvd-speler maar die doet het altijd heel slecht maar hij deed het  met ondertiteling ik heb em op een dvd-rw gebrand maar als ik em op me goeie dvd-speler doe doet ie het niet dan zegt hij dat het een lege dvd is ik denk dat hij geen .avi kan lezen is het mogelijk om dat om te zetten naar iets wat ie wel kan lezen moet wel ondertiteling erbij kunnen branden mag met een ander programma als dat moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.191
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  55

Hoi,

Je hebt niets verkeerd gedaan hoor.

Je hebt namelijk met convertxtodvd je film al in een voor je dvd leesbaar bestand gebrand, maarrrrrrr. Niet iedere dvdspeler, zeker de duurdere, kunnen gebrande dvd's afspelen. Ik neem bijna aan dat je goeie dvd speler een philips of een sony is? Dit zijn namelijk de twee merken die het meest problemen geven met gebrande dvd's.

Het ligt dus niet aan jou maar aan de geavanceerde dvdspelers die zo nauwkeurig zijn en daarom problemen geven.

Vaak geven de goedkoopste spelers de minste moeite (zit niet zoveel high tech in)

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja klopt die ene die heel slecht is maar wel de dvd leest is een tom-tec en die andere 2 zijn een philips en een sony maar wat kan ik er aan doen ik denk dat ik de film naar een ander bestand moet converteren maar naar welke en met welk programma???? kan iemand mij helpen please

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Avi2DVD zpu het moeten doen kijk even bij na het downloaden daar staat een handleiding ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

nee ik moet geen avi bestanden hebben want die heb ik al en die werken niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...