Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
geen geluid
door henry1- 5 reacties
- 2,3k weergaven
als ik films download krijg ik vaak wel de bijgeluiden maar hoor ik de stemmen niet, ik zie wel de ondertiteling!! heb klite codec pack gedownload maar dit helpt niet. bovenstaand euvel heb ik niet bij alle films! wie weet er raad ?? groetjes henry
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Als ik een zelfgebrande DVD afspeel op mijn Philips DVDR3597H recorder springt het beeld regelmatig terug naar een al afgespeelde scene. Naar enkele keren drukken op "next" van de afstandsbediening "bladert" de film vooruit tot het moment van terugspringen en kan de film verder worden bekeken tot er weer een terugspringmoment komt. Ik heb Philips hierover een vraag gesteld en heb op hun advies een software-update voor de recorder uitgevoerd. Het probleem is hiermee niet opgelost. Het gekke is dat dit soort DVD's wel op de computer en op een andere DVD-speler probleemloos draaien. Ben heel benieuwd of er iemand dit probleem herkent en kan uitleggen wat de oorzaak zou kunne…
Laatste reactie door svenholtman, -
- 6 reacties
- 2,3k weergaven
heej, ik ben nog een beetje noob op het gebeid van films dowloaden ik het daddy day camp gedownload van film-torrents gedowload maar het zijn heel veel kleine bestanden heo speel je dit ales 1 bestand af? in vlc media player? alvast bedantk
Laatste reactie door luuk br, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
ej ik heb de film blood diamond gedownload maar het baestand bevat 2cd's kan ik nu die allebei op 1cd zetten en hoe OF moet ik beiden apart doen? En hoe dan? merci grtz
Laatste reactie door bes125, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik heb met CladDVD, DVD2AVI en Virtual Dub DVD's geripped, maar nu zit ik met een probleem. Ik kan nergens ondertitels vinden die passen voor men DVD? :'( Kan ik met 1 van die programma's de ondertiteling er al bij plaatsen? want nederlandse ondertitels zijn op de DVD zelf wel beschikbaar... Vriendelijke groetjes
Laatste reactie door Robin, -
DVD wordt schokkerig en is niet meer te bekijken.
door Gast h.vanlieshout- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Het gaat om torrentbestanden die ik brand (na conversie)op een DVD+ RW. Dat ging altijd prima. De laatste tijd heb ik toch wat problemen. Zie onderwerp. Het gebeurt meestal op het laatste stuk van de film. Ik heb problemen bij ongeveer 1 op de 5 DVD's. Waar kan dat nu aan liggen?
Laatste reactie door yvon, -
subsync kapt er opeens mee
door Gast kwt- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Zonet even een ondertiteling proberen te synchroniseren met subsync en tot mijn grote verbazing speelt ie de film niet af, telkens als ik op play druk dan zit ie in een pauze mode. Bij andere films die voorheen gewoon afgespeelt konden krijg ik dit ook. Maar sommige films kunnen wel weer gewoon afgespeelt worden. hoe fix ik dit weer? ik heb al geprobeert opnieuw te installeren en codecs zijn ook allemaal in orde (denk ik)
-
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb zojuist 'Reign over me' gedownload en via http://www.nlondertitels.com/ van ondertiteling voorzien. Ik speel nu de film af op m'n dvd-speler en krijg om de vijf seconden deze melding: 'Als je wilt om dit bericht te wissen bezoek www.vso-software.fr'. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hoi, ik heb de matrix reloaded gedownload via jullie site maar als ik hem afspeel krijg ik hem in het deuts en zonder nederlandse ondertitteling is er een manier om nederalndse ondertitelling neer te zetten en engels gesproken zonder helemaal de film opnieuw te downloaden?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb net een .avi film gedownload, maar ik krijg geen geluid. :redface: Ik speel af met Nero en die zegt voor ik de film afspeel: Dolby 2-channel decoding is not available... Wat moet ik nu doen???? :-\
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hoi ik heb sinds enkele maanden een bakje gekocht met Kodi op en de addon exodus... Tot nu toe zeer tevreden... Maar sinds enkele dagen zijn er paar dingen die niet lopen zoals het hoort, telkens ik exodus wil openen komt er op:preparing for first time run... Viel zelfs uit tijdens 't bekijken van een film... Maar sinds vandaag, kan ik geen films meer zien, enkel nog series... Films vindt hij niet meer... Wat kan ik doen? Groeten Kevin
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Goedendag, ik vroeg me af waarom bijna elke film- en serie titel, elk woord met een hoofdletter begint. Waarom niet alleen aan het begin van een titel en bij een naam of plaats? Een titel als "The Walking Dead" kan toch net zo goed "The walking dead" zijn, lijkt mij. We zijn toch geen Duitsers? Met vriendelijke groentjes, nathalie
-
nog een probleem,iso bestand verdwijnt,na uitpakke
door Gast Quetec- 3 reacties
- 2,3k weergaven
ik heb een spelletje xbox spelletje gedownload,het zijn allemaal rar bestanden in totaal 15,begint met 01----> deze pak ik uit ik krijg een iso bstand tijden uitpakken(want uitpakken duurt heel even) zodra uitpakken klaar is,foetsie is die iso bestand,iso bestand gaat weg,hoe komt dit?
-
Convertxtodvd
door trees- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb een film en die wou ik branden met het programma convertxtodvd. Maar bij het converteren krijg ik de melding dat het niet goed gegaan is,hij zegt het volgende, The input file centrains no image and no sound. Stream miss some stream (s) 8791 frames dropped 44824 frames duplicated. Ik weet niet wat dit allemaal betekend want mijn engels is ook niet zo goed. Ik heb het steeds opnieuw geprobeerd maar iedere keer geeft hij hetzelfde aan. Wat kan ik hieraan doen. Alvast bedankt. Trees
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
hey allemaal. dankzij convertx2dvd kan ik nu eindelijk gaan branden, maar ik heb nu een ander probleem. Namelijk een film die ik wil branden bestaat uit 2 delen. De eerste deel heb ik wel kunnen branden, maar de tweede wil niet meer. Ik heb wel genoeg ruimte. Ik zou niet weten wat ik fout doe. Kan iemand me helpen a.u.b alvast bedankt O0 O0 O0 ??? ??? ;D ;D :D
Laatste reactie door just_somebody, -
error 86 winavi
door Gast furious- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Iemand die me kan helpen met dit probleem? krijg soms als ik avi naar dvd wil converten in winavi een error 86. dank u :-*
-
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hoiii krijg spontaan een melding in convertxtodvd als ik een film wil converteren. het volgende: DirectX preview is not available (filter not installed) dit heb ik nog nooit gezien ehh weet iemand hier raad mee groetjesssss
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik ben heel benieuwd welk merk DVD's je gebruikt en waarom. Ik gebruikte zelf tot nu toe Platinum maar heb toch verschillende DVD's met foutjes (hij blijft steken of haperd). Maar ik heb ook heel veel DVD's waar het wel helemaal goed is gegaan. Het kan te maken met de hoge schrijfsnelheid. Kan het ook te maken hebben met dat ik DVD- gebruik. Is DVD+ beter? Alvast bedankt voor je reactie's
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, Ik heb tot nu toe films gedownload van sites die ik vervolgens kon importeren naar Windows Moviemaker om die aan te passen en dan te uploaden naar YouTube. Mijn vraag; Ik wil dvd's kopieren, dus niét branden op een andere dvd, om ze om te zetten naar een wmv (windows moviemaker) bestand zodat ik ze in moviemaker kan importeren om ze te bewerken en op YouTube te zetten. Kan iemand mij vertellen welke programma's ik daarvoor nodig heb? De handleidingen eindigen allemaal met het branden van gekopieerde bestanden maar ik wil de dvd's dus gewoon op mijn harde schijf hebben en in windows moviemaker kunnen importeren. groet, JoeToeb
Laatste reactie door JoeToeb, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Evening, Ik heb vandaag m'n tv aangesloten op mijn pc, allebei hebben een s-video connectie, dus dat ging makkelijk... Ik heb een oudere grafische kaart, ati radeon 9550... Nieuwste drivers gedownload en dan control panel ingedoken. Bedoeling is dus uiteraard om filmpjes op tv te kunnen zien, zodat ik niet alles eerst hoef te branden. Hier en daar wat gelezen, en op verschillende fora lees ik dat het mogelijk moet zijn om je tv als 'second' display in te stellen, met 'full screen' optie, en wel op zo'n manier dat wanneer je pc een divx bestand of eender welk video bestand gaat afspelen, automatisch je tv als 'display' wordt gekozen... Bon, na heel wat gefoefe…
Laatste reactie door Michiel, -
Ik heb mijn super 8 filmen latenomzetten naar DVD,dit om ze te kunnen bewerken in het programma adobe premeire 6.5. Nu blijkt maar ik kan ook mis zijn, dat de file video-PS niet kan worden geimporteerd in het adobe programma, wie kan me helpen AUB Dank bij voorbaat
Laatste reactie door Barbedee, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hee! Wanneer ik een film probeer te converteren, gaat het allemaal goed. Totdat hij klaar is met converteren en ik een dvd wil branden, als ik een dvdtje erin stop zegt ie dat die dvd write protected is ofzo, maar het zijn gewone dvd recordebles van philips. Hoe kan ik het op een dvdbranden?? Miss met een ander programma? En hoe lang duurt het ongeveer om een dvd te branden? En in de map waar de film in is geconverteerd staan bup en ifo bestanden en vlc media files, klopt dat?? Alvast bedankt!!! groetjes Esther
Laatste reactie door mohammedb, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb deamon tools verschijdende keren geinstalleerd maar op de 1 of andere manier doet hij het gewon niet als ik op het wil openen, ben het nu aan het proberen met dvd shrink. hoop dat dat werkt
Laatste reactie door Duken, -
winavi probleem
door Gast sixkiller18- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ey als ik met winavi de onderiteling met de film mee wil converteren dan krijg ik telkens de volgende foutmelding can't decode this file maybe the file is broken or the system not instal the decoder die foutmelding krijg ik bij alle ondertitelingen van films
Laatste reactie door bartelomeus,
