Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Nigel, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Geachte, Ik koop altijd veel gekopieerde films, mijn probleem hiermee is dat mijn dvdspeler er moeite mee heeft. Wie kan mij een goede speler aanraden, welke echt goed met kopieen overweg kan. Help mij, want ik als film liefhebber wordt ik echt gek van dat gehaper of hij stopt of je krijgt plots een beeld storm. (blokjes) Alvast bedankt
Laatste reactie door smartass, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Na lang expirimenteren is het me dan uiteindenlijk gelukt om film en sub op een dvd te krijgen. Toen ik vol trots het resultaat bekeek,kwam ik er achter dat de titels vroeger kwamen dan het bijbehorende geluid. Ik heb wel diverse dingen gelezen hierover,maar omdat ik met convertx to dvd werk,kan ik de film en de subs pas zien als ze op de dvd gebrand zijn.En dan is het te laat,want eens gebrand,blijft gebrand. Wie kan mij wat tips geven waarmee ik aan de slag kan om te bij de volgende poging wel te laten lukken? Liefst in wat begrijpenlijke bewoordingen,want veel computertaal is voor mij Chinees. Alvast erg bedankt.Sjako.
Laatste reactie door Eagles, -
Geen Geluid
door Tjeen- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik had een film gedownload alleen ik heb alleen geluid maar geen beeld. :'( Het is een .avi bestand. Wie kan mij helpen??
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Ik maak dvd's met Windows dvd maker in Vista. Schrijf een gedownloade film over op dvd-schijf en speel dit af in m'n dvdplayer. na enkele minuten loopt het geluid weg bij het beeld. maw de boel raakt a-sync. de film is op m'n pc spat-sync, geen beeldje verschil. Maar na windowsdvd-maker transfer gaat het mis. wie kent dit en wat is er aan te doen. Alvast bedankt Flevar
Laatste reactie door Michiel, -
divx speler
door kaasbroodje- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hoi ik ben opzoek naar en regio vrije divx speler weet iemand nog een goede? met vriendelijke groet kaasbroodje
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een mooie documentaire en wil daar Nederlandse subs aan toevoegen maar ik heb begrepen dat als je dat doet door het opnieuw te converteren,het ten koste gaat van de beeld kwaliteit.Is er een methode/programma waarmee je dat kan doen?
Laatste reactie door peterp0st, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb de film redline ik heb hem geconvert naar vob nu wil ik hem op dvd zette maar elke keer as iik hem wil brande op de dvd werp men pc de dvd uit en zegt da het een fout soort dvd is het is een dvd-rw en ik heb windows vista
Laatste reactie door yourick, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hoi hoi, Nou ik wil dus een ondertiteling met virtualDub maken en heb alles gedownload wat nodig is, maar nou wil ik een film bestand openen in virtualDub en dan ik krijg ik dit: couldn't locate decompressor for format 'DX50' (unknown) virtualDub requires a video for windows (VFW) compatible codec to decompress video. directshow codecs, such as those used by windows mediaplayer, are not suitable. wat moet ik hier mee? ???
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo Ik kan de meeste youtubefilmpjes niet bekijken. Heb ik daar een speciaal programma voor nodig ofso? Om youtubefilmpjes te kunnen bekijken ? Een eigen account heb ik ook op youtube. Alvast Bedankt Groetjes Sootje
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
De populaire mediacentersoftware Kodi wordt niet langer door Google genoemd als suggestie of autocomplete-term. De term is door het zoekbedrijf op de piraterij-zwarte lijst geplaatst. Onterecht, volgens fans en experts, de software zelf is namelijk niet illegaal. Kodi is een van de populairste mediacenter-softwarepakketten en richt zich vooral op het lokaal afspelen van media. Deze software kan makkelijk worden uitgebreid door er allerhande plug-ins aan toe te voegen en dat is waar de schoen wringt. Kodi is een van de populairste mediacenter-softwarepakketten en richt zich vooral op het lokaal afspelen van media. Deze software kan makkelijk worden uitgebreid doo…
Laatste reactie door Duken, -
4K film zwarte balken
door Gast dogsfun- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi, Ik heb de volgende opstelling: - Sony KD-49XF8505 (4K) - Vero 4k - Sony Receiver STR DH790 Nu heb ik een film met de specificaties: VIDEO CODEC : HEVC TYPE : 2160p (Progressive) FRAME RATE : 23.976 fps DISPLAY ASPECT RATIO : 16:9 FORMAT PROFILE LEVEL : Main 10@L5.1@High BITRATE : 51.9 Mbps WIDTH x HEIGHT : 3840 x 2160 pixels COLOR PRIMARIES : BT.2020 Ik speel de film af via een externe harde schijf. Waarom krijg ik toch nog zwarte balken in beeld?? Alvast bedankt.
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb laatst The Office US season 4 gedownload. nu heb ik een probleem in mijn Video_TS map staan wel alle afleveringen, alleen zijn er maar 4 die het doen! ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil er graag een mooi DVD'tje van maken O0 Alvast Bedankt, PistolPete
Laatste reactie door PistolPete, -
Ik begrijp er niks meer van. Ik heb een Philips DVD systeem. In de beschrijving staat dat deze alleen DVD+ leest. Maar het vreemde is dat als ik brand op DVD-R van Arita dat hij de film wel speelt maar vaak hapert en als je de film vaker kijkt deze niet beter wordt. Brand ik dan op TDK DVD+R dat leest hij niet en ook niet op TDK DVD-R. Nu woon ik inmiddels in Zweden en heb de DVDs hier besteld. Nu staat er in mijn boekje dat ik DVDs moet hebben met de regiocode ALL of 2 maar dat kan ik helemaal niet vinden op de hoezen. Weet iemand raad? Jo
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
ik download al een geruime tijd films maar nu is mijn vraag waarom niet alle films 4.16 gb groot zijn de kwaliteit hiervan is stukken beter etc... en waar vind ik merendeel van deze grootte van films? Khoor t wel
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik heb een probleem bij het branden van een film op dvd9=double layer. ik heb geprobeerd op elke brandsnelheid, maar niets werkte wel. enig idee? om het te verduidelijken heb ik het logbestand toegevoegd. Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.9.1 Internal Version: 7, 5, 9, 1 Recorder: <FREECOM_ DVD+/-RW16B9> Version: 2.46 - HA 1 TA 1 - 7.5.9.1 Adapter driver: <USB 2.0> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : set to ATAPI (3) -> ATAPI, det…
Laatste reactie door bambi1515, -
Afspelen van films
door cote- 0 reacties
- 2k weergaven
:-[ Tijdens het converteren naar DVD blijkt de film ondersteboven afgespeeld te worden. Ra, Ra hoe kan ik dit oplossen?? Ik wil even zeggen, dat het scherm omdraaien niet helpt :-\ Cote
Laatste reactie door cote, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
heej ik wou vanmiddag net zoals ik altijd doe, de ondertiteling in een film branden via de handleiding van deze site. maar als ik de film in TMPGenc geladen heb, en op start druk krijg ik deze foutmelding: The resolution of the video is illegal. >the window size needs to be set between 8x8 and 4088x4-88 >the width and heigth needs to be multiple of 8 weet iemand wat ik nu moet doen? want als ik op previeuw klik laat die de film wel gewoon goed zien.. :s alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik kan een gedownloade film (.AVI) niet afspelen met WMP. Ik heb GSpot gebruikt om de codecs te vinden die geinstalleerd moesten worden en ik heb ze geinstalleerd. Maar nog steeds geen resultaat. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding in WMP: Foutcode = 0xC00D1199, Voorwaardecode = 0x00000000 Nu staat er bij GSpot achter 'Stat': File Truncated. Heeft dit iets te maken met bovenstaande en kan ik er wat aan doen zodat de film wel afgespeeld kan worden met WMP (en ook met VirtualDub), want in DivX-player speelt hij de film prima af.
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Beste, Ik zag dat er een mooie handleiding gemaakt is van CloneDVD dat kwam heel goed van pas. IK heb het gedaan, mooi hij was klaar. Het rare vond ik dat hij snel klaar was en dat hij maar 370 Mb groot was, voor een dvd5 kwaliteit. Als ik hem afspeel met VCL player, komt het menu er, de film in het geheel weet ik niet hoe ik die moet afspelen. Maar dan komt er de heletijd de bestandsplaats weer op het scherm en gaat dan weer zachtjes weg, een soort van watermerk :-[ Kan iemand helpen met deze 2 problemen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb vele films in VIDEO-TS formaat. Om ruimte vrij te maken wil ik deze omzetten naar AVI. Dit doe ik met AutoGK. Als ik deze films dan afspeel loopt het geluid niet gelijk met het beeld / de lipbewegingen. Wie weet waar ik de oplossing hiervan zoeken moet? Alvast enorme dank!!
Laatste reactie door bschutgens, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
MarkNL: Hey allemaal! Iemand hier die weet hoe ik de Grand Prix van Australië in Melbourne gratis kan kijken? Ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Thanks! F1Fan88: Hey Mark! Geen zorgen, je kunt het makkelijk regelen met een VPN! Een VPN (Virtual Private Network) maakt het mogelijk om je internetverbinding te versleutelen en je locatie te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je vanuit een ander land surft, wat handig is voor streaming. Mijn favoriet is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super stabiel, snel en heel gebruiksvriendelijk. Je kunt het zonder moeite installeren op je laptop, smartphone of…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door Fredpascal, -
silent hill
door Gast antigua- 2 reacties
- 2k weergaven
Hi Sommige torrents waar de men "fantastische" film Silent Hill kan vinden geven soms slechts cira 550 megabyte aan. Anderen gaan tot 1180... deze die ik heb is Silent Hill.Divx.avi.SaGa maar mijn preview werkt niet.. Iemand raad? Of beter nog iemand een goeie torrent? Thanks...
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
Goedenavond allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem. ConvertXtoDvd is een fantastisch programma dat staat buiten kijf. Maar ik heb zojuist de gehele serie Friends (10 seizoenen) gedownload en zou graag wat ruimte gaan krijgen op mijn HD. Het eerste seizoen ging goed maar toen kwam het tweede seizoen en ook direct de foutmelding bij het converteren "error while opening decoder for stream #0.1" Hij gaat niet dus niet converteren en geeft direct de melding dat de operatie compleet is. Ik krijg die melding op alle twee mijn computers een met Xp en de andere met Vista. Als ik ga kijken in het log ( als iemand wil kan ik de log wel plaatsen )…
Laatste reactie door basbulletje,
