Spring naar bijdragen

dvd bestanden worden niet afgespeelt op philips DVP3020 player


svenholtman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Beste allemaal,

ik maak een nieuw topic aan omdat in de andere topics toch niet staat wat ik precies nodig heb.

ik heb prisonbreak gedownload als dvd bestand (audio en video TS). vervolgens netjes gebrand met nero9 op een dvd. Op mijn laptop werkt het allemaal perfect net zoals op de gewone pc's.

nu wou ik het in de dvd speler doen omdat ik het op tv wil kijken (het gaat over een philips DVP3020 player). probleem is alsvolgt:

- het laden duurt heel erg lang. Als je denkt dat die er eindelijk klaar mee is krijg je het bericht (no disc) Om gek van te worden

- sporadisch pakt de player wel de DVD op. Hij gaat dan echter niet naar het menu toe van de disc (met de verschillende afleveringen die je kunt bekijken) maar gaat de bestanden los weergeven. Je ziet de mappen audio en video TS staan op het tv scherm. klik je op videoTS dan komen er alleen 2 .. te staan achter de map. klik ik hierop (play) dan loopt de player vast.

hopelijk weet iemand wat er aan de hand is (mijn dvd pakte vroeger ook gewoon gebrande dvd's, het is dus niet zo dat mijn dvd ze niet kan lezen!)

svenholtman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer eens een ander brandprogramma, DVD Shrink 3.2.

http://www.filehippo.com/download_dvdshrink/

Lukt het nu wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

kan het echt aan het brandprogramma liggen dan?? als op pc alles perfect moet dit toch ook in de player kunnen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zou kunnen, ik zou eerder een lage brandsnelheid kiezen en een andere dvd merk en soort (+/-) is proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...