Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb een torrent gedownload met een Russische audiostream over de gewone Engelse audiostream (de film is in het Engels). Hoe maak ik deze onhoorbaar met windows media player classic? Thanks!
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie: Hoe gebruik ik een VPN om Disney Plus te kijken zonder problemen? Gebruiker: Kim123 Hey allemaal! Ik heb een Disney Plus abonnement, maar ik kan het niet kijken omdat het niet beschikbaar is in mijn land. Heeft iemand tips over hoe ik een VPN kan gebruiken om dit op te lossen? Dankje! Expert: TechGuy88 Hey Kim123! Goed dat je hier bent met deze vraag, want dit is echt een veelvoorkomend probleem. Laten we het stap voor stap doornemen! Wat is een VPN? Een VPN (Virtual Private Network) is een tool die je internetverbinding versleutelt en je IP-adres verandert. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is handig als je t…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie: Hoe kan ik Viaplay gratis kijken zonder gedoe? Gebruiker: Joris123 Hey allemaal! Ik wil heel graag Viaplay kijken, maar ik heb geen zin om ervoor te betalen. Weet iemand hoe ik dat gratis kan doen, maar dan wel zonder gedoe? Ik heb echt geen zin in al die ingewikkelde dingen. Alvast bedankt! Expert: TechNerd1985 Hey Joris123! Goede vraag. Veel mensen willen wel eens weten hoe ze wat ze leuk vinden gratis kunnen bekijken. Let wel, ik kan geen illegale methodes aanraden, dus ik focus me op wat legaal is. Hier zijn een paar opties: Proefabonnementen: Viaplay biedt vaak proefperiodes aan. Deze duren meestal een week of een maand. Je kunt je gewoo…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben bezig om de programma's te installeren om beveiligde dvd's te downloaden alleen kan ik via die nero site volgens mij alleen nero 8 downloaden en alleen maar update's van nero 7 vinden. Maar een Nero update is volgens mij niet hetzelfde als een programma. Maakt het uit welke versie ik gebruik of heeft Nero 8 niet dezelfde functies als Nero 7 voor mijn situatie? Heb Nero 6 erop zitten, dat is dan nu troep als ik het goed begrijp.
Laatste reactie door Mar, -
Vlc staat stil
door ag- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik wil een film afspelen met vlc. Ik heb beeld alleen als ik op afspelen drukt regeert ie gewoon niet. Ik kan wel mappen en zo openen alles eigenlijk alleen bij afspelen word ik door vlc genegeerd. Wat kan het probleem zijn. Mvg ag
Laatste reactie door ag, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ej, ik gebruik VirtualDub en DivXtoDvd maar de kwaliteit is slecht? Is dat alleen bij mij of is dat normaal? Is er mss een beter programma? merci grtz
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Ik ben op zoek of iemand mij kan uitleggen hoe ik meerder films op een dvd kan branden met een menu. En ook een dvd hoesje kan maken van de betreffende films. Ik hoor graag en bedankt alvast groetjes utchi
Laatste reactie door basbulletje, -
dvd fab platium
door Nessie- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik probeer een orginele dvd te kopieren maar die is beveiligd nu heb ik via deze site het programma dvd fab geinstaleerd en zo kreeg ik mooi de dvd op mn laptop daarna alles precies gedaan hoe het uitgelegt staat op deze site, de eerste dvd ging mooi ( het is een seizoen dvd ) maar na 2 dvd gedaan te hebben wil die niet meer, de dvd fab dus, hij is nu echt uren bezig om de dvd op mn laptop te zetten en blijft steeds stil staan waardoor mn laptop nu steeds crasht. Weet iemand misschien hoe dat kan?? Ben echt een leek dat betreft groetjes Vanes
Laatste reactie door Nessie, -
DvD wissen
door wooder- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een aantal dvd's gebrand en daarvan is er 1 mislukt. Nu wilde ik met nero deze dvd wissen maar dat lukt me niet.. komt dit omdat ik deze dvd niet gebrand heb met nero zo ja weet iemand een ander programmatje waarmee ik kan wissen. bvd
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo dukeN, Ik ben bezig mijn dvd’s te converteren naar avi bestand voor de media player. Echter als ik naderhand eenmaal op het avi bestand klik komt er onderin het scherm persoonlijke informatie tevoorschijn. En wel bij het vakje eigenaar… Ik zou graag willen dat er komt te staan eigenaar: iedereen Eerst stond er bij eigenaar: pc van xxxxx Later stond er eigenaar: iedereen + xxxxx Of er stond eigenaar: iedereen + iedereen Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd in iedereen en/of computernaam veranderd in iedereen. Ik heb het geprobeerd met eigenschappen verwijderen, maar dat ging ook niet. Wat doe ik fout? Of wat is de oplossing? gr olnzel :zwaai:
Laatste reactie door olnzel, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hey ik heb een avi en heb ook de ondertitels afgehaald. Spijtig genoeg was die ondertiteling enorm slecht qua spelling en zinsbouw en ze loopt ook totaal niet gelijk met de avi. Ik heb nu zelf de hele ondertiteling aangepast en als ik de avi nu afspeel met nero show time is het perfect , de veranderingen in tekst worden door nero goed afgespeeld. Nu wou ik de ondertiteling nog gelijk zetten met de avi. En daar lijkt alles mis te lopen. Eerst heb ik in kladblok handmatig geprobeerd om de tijd aan te passen, toen met echosub... maar keer op keer als ik ook maar iets aan de tijd verander wil nero de ondertiteling niet meer afspelen. Totaal geen ondertiteling meer. Ik …
Laatste reactie door sirah, -
cd-rom branden
door kleinebeer- 1 reactie
- 1,9k weergaven
wie kan mij helpen??? Krijg de cd-roms niet meer gebrand. Eerst ging dit nog wel met clonecd maar het lukt mij niet meer met al die beveiliging. Het gaat om kinderspellen zoals de sims en miel monteur en tycoon spellen enz. Welk programma moet ik gebruiken???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo,ik heb even een vraag. Ik heb via duken.nl een dvd geript en gebrand,met dvd fab,en shrink,dit is goed gegaan,maar als ik de dvd daarna afspeel in mijn dvd speler,zijn alle scene´s door elkaar gegooid,dus hij begint bijv bij het midden,daarna komt het begin enz. Hoe kan dit,en nog belangrijker,wat doe ik eraan. Bij voorbaat dank voor jullie hulp. Groetjes Snookie.
Laatste reactie door Michiel, -
Ipod Touch Film!
door Gast .:beginner:.- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo duken, ik heb tijdje geleden een Ipod Touch gekocht en ik weet dat je er ook films op kunt zetten en bekijken. maar ik vroeg me af als je gwn film download of je die film er dan gwn er op kon zetten, of dat je er iets speciaals mee moet doen. .:beginner:. :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Forumdiscussie over de Grand Prix van Hongarije MarkNL: Hee allemaal! Ik heb een vraagje. Ik wil graag de Grand Prix van Hongarije in Boedapest kijken, maar ik ben nu in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en veilig kan doen? Alvast bedankt! F1Fan88: Hey Mark! Geen zorgen, ik heb hier een oplossing voor je! Als je de race wilt kijken, kan een VPN super handig zijn. Een VPN (Virtual Private Network) stelt je in staat om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te wijzigen, waardoor het lijkt alsof je je in Nederland bevindt. Zo krijg je toegang tot Nederlandse streams, zelfs als je in het buit…
Laatste reactie door Mandyyy, -
Dvds Canada
door mandchu- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb famillie wonen in Canada en wil hun graag een aantal dvds opsturen die ik gedownload heb....kan ik de dvds gewoon branden op een dvd en opsturen? Aangezien de dvds van daar niet op Europeese dvdspelers werken, vraag ik me af of dit andersom wel kan. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast bedankt!
Laatste reactie door Jeroen, -
kan ondertiteling niet branden
door Gast h.vanlieshout- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik kan de ondertiteling niet branden van een torrent-film op dvd. Dit doe ik met nerovision express se. De optie voor het engels is aanwezig, en heb ik op de computer gezien. Toch krijg ik die er niet bij. Wie weet hoe het moet? Hans van Lieshout
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik ben bezig om een dvd te maken met foto,s en filmpjes van een vriend die een paar daggen terug is overleden. maar nu heb ik een probleem ik heb een paar filmpjes opgestuurd gekregen maar het geluid doet het niet. ik heb k-lite al geupdate (het is een mp4 bestand)
Laatste reactie door kaasbroodje, -
kan dvd niet branden
door Gast jaap 2005- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb convertxtdvd . die moet een avi om zetten naar dvd wat dan kan ik hem op de tv af spelen maar als die hem geconvert heb 99 3 pr dan stopt hij. maar hij moet toch vragen om dvd in de lade te doen? ik heb het voor heen altijd zoo gedaan. ging prima ik krij een schermpje waar op staat titel zetbewerking. en dan gaat hij niet verder hoe kan ik dit op lossen? mvg jaap
-
Ondertiteling
door rakker126- 1 reactie
- 1,9k weergaven
HAllo, Ik heb een site waar je onderititels vandaan kan halen maar hoe kan je die bij de film branden? Bedank!
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, Ik ben nieuw hier en na het doorzoeken van verschillende topics heb ik het antwoord op m'n vraag nog niet gevonden, dus stel ik ze dan maar: Na het omzetten van m'n avi-file naar dvd (incl ondertitels) speel ik de dvd af op m'n dvdspeler die bij de tv staat. Het probleem is nu dat de linker- en rechterkant van het scherm verborgen zit onder het frame van m'n tv. Als ik de tv-instellingen aanpas, zoom, 16:9, 4:3,... dan zie ik geen verbetering. De banden van de film zijn er ahw afgesneden. Als ik nu diezelfde dvd laat afspelen met windows media player dan is er geen enkel probleem. Ik zie de volledige film. De instellingen van convertxtodvd bij TV-formaat zijn de …
Laatste reactie door Peanut, -
VSO branden
door gamefreaks- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb dat progamma convertxtodvd maar ik heb alles gedaan en goed maar als ik wil branden doe ik er een dvd in maar hij doet niks ik heb er een DVD + R in gedaan
Laatste reactie door gamefreaks, -
mpeg op gsm
door niro- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo, ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon, ik weet nog niet welke. Maar ik download nu al muziek met de muziekvideos erbij. Kan een telefoon mpeg2 afspelen?? Dankjewel! O0
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
oke ik heb een film gedownload maar ik kan hem niet afspelen allen ze zijn VIDEO_ts en vts wie weet hoe je het naar avi kan krijgen zo dat ik het kan kijken op de mac en dan kan ik het via de kabel naar de tv kan kijken
Laatste reactie door Nigel, -
Heeeeeeeelp
door rienk- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Misschien dat iemand op dit foreum een antwoord weet.......... Ik wil 3 of 4 films op 1 dvd. Daarbij wil ik nederlandse subs en nederlandse + engelse audio. Ik converteer geen avi bestanden maar gewoon video Ts bestanden. Na veel en lang uitproberen van diverse programma's hiervoor leek het uiteindelijk te lukken met Convertxtodvd. Een mooi programma, heel snel, heel makkelijk. Menu maken aangeklikt, audio streams en sub streams aangeklikt...perfect. Uiteindelijk resultaat is dat na het branden ik 4 films met een menu op dvd heb staan van goede kwaliteit met 2 soorten audio (nederlands en engels) MAAR GEEN SUBS........aaaaarrrrggghhhhhhhh Weet iemand wat er fout gaa…
Laatste reactie door rienk,
