Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een aantal bestanden als ik die wil branden krijg ik al iets van: RCE Protected en moet ik een regio kiezen. Welke ik ook kiezen, het encoding loopt wel, maar als die moet gaan branden krijg ik een error: Dvd files reallocation failed. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen/omzeilen is?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik heb de film 'Komt een Vrouw bij de Dokter' gedownload (voor m'n oma, als .avi bestand). Ik heb eerst de film even bekeken, en het geluid liep prima enz. Toen ging ik de film branden met het programma ConvertXtoDVD. Alles ging prima, en ik heb nog nooit problemen met het programma gehad, maar toen ik de DVD in de DVD Speler stopte, lipe het geluid helemaal niet goed en liep ongeveer 30 seconden achter. Ik heb het 2x geprobeerd, maar helaas... Weten jullie misschien een ander programma waarmee ik het kan proberen? Ik heb alleen geen Nero, en ik heb er eerlijkgezegd geen zin in om ervoor te betalen, als je begrijpt wat ik bedoel :angel: Alvast bedankt!
Laatste reactie door LGamer95, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hey Guys! I want to Watch Some Korean Movies, But I don’t know the Korean language, So, I am looking for some websites where I can download the Subtitles for those Korean movies and Tv Series. Suggest some Good Websites to download Subtitles Downloading Websites.
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb dus net Toy Story 3 gedownload maar dan in parts , dus als ik part 1 wil uitpakken krijg ik het Volume probleem hoe los ik dat op. Thanks
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
dvd brande
door xxlbuk- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hey, k heb een probleem ik ben best handig met mijn pc, maar hierop loop ik vast het gaat over het branden van gedownloade films met ondertiteling. we hebben 2 tvs thuis met allebei een dvd speler. als ik een film brand met ondertiteling doet op de ene tv de film en de ondertiteling het gwn subliem, perfect maar als ik de film op de andere tv wil afspelen van de gebrande dvd, geeft hij een error hoe kan ik dit verhelpen? ik heb verschillende dvd's gebruikt, en ook verschillende brandprogrammas, zoals gratis stuff maar ook de nieuwste nero. heeft iemand sugesties zodat ik ook mijn gebrande films op de andere dvd speler kan afspele? grtz buk
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, Ik heb mijn dvd's altijd omgezet en gebrand met clone dvd met nederlandse ondertiteling (zoals het op uw site staat) Als ik het op mijn dvd speler laat afspelen (playstation 2) is het zwart wit beeld, maar als ik het op mijn pc laat afspelen is er volledig niets aan de hand. Post Merge: december 19, 2008, 03:43:45 pm sorry het was met het programma ConvertX2DVD dat ik het omgezet heb en gebrand
Laatste reactie door eleni, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23319.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
DVD Branden
door rubysanne- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hi, Geprobeerd om een film met subs op dvd te zetten. Ik dacht dat het me was gelukt, maar toen ik hem wilde bekijken kon ik alleen maar de het subtitle bestandje zien. ( ik had hem in de dvdspeler gestopt) Komt dit omdat ik een .avi bestand hebt? Hoe verander je dit en waarmee? Of ligt het ergens anders aan? ps. je moet de subtitles toch gewoon op de dvd gooien? of is daar een speciaal trucje voor? Ik hoop dat ieman dme kan helpen. Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door marco1, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo. Heb aantal rot probleempjes niet meer uitkom,zal ze op een rijtje zetten. Gaat om RMVB bestanden,gecodeerd DIXV of xvideo(DBZ filmpjes misch wel bekend). 1. kon deze eerder afspelen op me pc met ondertitling(oude pentium 3, jaar geleden.) en op de huidige pc afgespeeld.. 2.kan waarschijnlijk door het verwijderen van quicktime en k-lite codec pack ineens geen ondertilingen meer afspelen.(allen met k\lite codec pack ,instelbaar,moet dit nog testen online met andere films) 3.bij converteren met winavi video ging het geluid niet mee.(heb nu xilisoft videoconverter,lukt dus wel) ook de ondertitling wil niet mee.(waarschijnlijk door dat sommige filmpies dixv of xv…
Laatste reactie door rhiemstra, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29643.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo , welke software kan ik het beste gebruiken om dvd,s conventeren naar bluaray in het nederlands? En is ook mogelijk dat het menu wat op de dvd staat ook in de bluray komt te staan? groetjes Leffeblond.
-
rastervlekken bij afspelen gebrande dvd
door Gast catreedan- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo ik heb het volgende probleem, wanneer ik een film gebrand heb met ondertitel en ik speel hem af op mijn Harman Kardon 23 dan zie ik bij het afspelen van de dvd bij snelle bewegingen in de film van die gekleurde raster vlekken. op de dvd speler van mijn zoon speelt hij deze film normaal af. mijn vraag is of ik hier wat aan kan doen. groet ed
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Ik hadt op mijn vorige computer windows vista en daarin zat ook het programma Dvd maker in . Maar die computer is kapot dus heb ik een nieuwe gekocht met ook Windows Vista maar het programma Dvd maker staat er jammer genoeg niet op dus kan ik nou die leuke films niet op dvd zetten. Dus vroeg ik me af of iemand me zou kunnen helpen ? Heeft iemand een gratis Dvd Maker programma voor mij die ik dan kan downloaden . Alvast Harstikke Bedankt :zwaai:
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo,wie kan mij helpen met het volgende: als ik een film gedownd heb en ik deze op de goede manier brand dan wil ik hem afspelen,maar win mediaspeler en winamp pakken hem niet,probeer ik het met vlc speler lukt het wel,maar het vreemde is dat de dvd volgens win verkenner helemaal leeg is dus dat er 0 bytes op staan,waar ligt dit aan,want de film zou toch gewoon met mediasp en winamp te openen moeten zijn. ook speelt hij soms niet af id huiskamer dvd,het is lastig als je denkt dat het branden mislukt is want als hij de film niet pakt dan ga je eerst maar eens bij de verkenner kijken of er wat op staat zoniet dan denk je dat het mislukt is.dus daarom kwam ik er met goed…
Laatste reactie door petertje37, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Wie heeft een UITGEBREIDE handleiding van Subtittle. Ik had er ergens een gevonden maar ben hem weer kwijt. Bedankt
Laatste reactie door herbert, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een beveiligde film volgens de zeer duidelijke handleiding eerst geript (DVDFAB5) en vervolgens met DVD schrink i.c.m. Nero9 gebrand. Op de PC wordt de film keurig afgespeeld zonder problemen alleen als ik de DVD in de DVD-speler in de huiskamer af wil spelen wordt de film helemaal door elkaar geschud. Krijg geen titelscherm maar begint gelijk ergens midden in de film af te spelen. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak hiervan is? Groet Bart.
Laatste reactie door Michiel, -
help help help
door gojohnnygo- 1 reactie
- 1,7k weergaven
goeiedag allemaal, ik zit met het volgende: ik wil 2 filmdelen aan mekaar voegen zodat dit 1 film wordt. mijn probleem: heb lust.caution gedownload maar het is in 2 delen, nu kan ik met convertXtodvd het wel op 1schijf zetten maar moet in het midden van de film de volgende "titel" kiezen om het 2de deel van de film te zien.Nu zou ik graag de film in 1 stuk willen zien.Kan iemand mij helpen?Huh?Huh? dank bij voorbaat!!!!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
ondertiteling
door edithblond- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb heb een vraag,heb geen dvd brander,maar gewoon een cd-rom.heb,maar heb films gedownload,met ondertiteling. Het probleem is dat Nero 7 niet alle files pakt dus dan heb ik ook geen ondertiteling op me dvd speler en die files zijn volgens mij het menu van de film.dan moet ik dus kijken naar een film zonder ondertiteling.moet ik dan iets speciaals downloaden. Alvast bedankt,groetjes edithblond.
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb laatst de ConvertXtoDvd gedownload. Maar ik kan hem nog niet gebruiken omdat ik niet zo'n code heb. Ik kan hem trouwens wel gebruiken maar dan zegt ie dat er een watermerk op komt en dat is een beetje zonde. Ik heb wel veel code's gevonden maar dan meestal voor de 2.2 versie. Ik heb ook gekeken op deze site bij de instellingen. Ook allemaal uitgevoerd. Dat was ook erg handig :-) Weet iemand de code hiervoor? Of een progamma waar je het kan kraken :S? Of zou ik een andere versie moeten downloaden met crack+serial(geen idee wat dat is maarja.) erin?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Soms zijn de ondertitels te groot bij converteren met cpnvertx2dvd en valt een gedeelte buiten beeld bij het afspelen met de dvd speler. Nu heb ik ergens gelezen dat iemand de titelbreedte op 20 zette,maar ik kan die optie nergens vinden.Kan iemand mij helpen? alvast bedankt,Sjako.
Laatste reactie door basbulletje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik download zo nu en dan films via een pay server. Deze komen (na uitpakken) in video ts en autio ts. Met branden heb ik nooit problemen gehad, de ondertiteling speeld altijd prima af. Nou heeft mijn vader een soort extern media systeem gekocht, waar ik 100 dvd's op kan zetten, het probleem is dat deze niet alle ondertitels pakt net zoals mijn computer. Als ik via nero de film afspeel staat nederlandse ondertiteling wel als optie aangegeven maar hij pakt deze gewoon niet. Als ik deze film brand staat de nederlandse ondertiteling er wel gewoon onder. Sommige films doen het wel wel op de computer en via dat media systeem maar andere weer niet, enig idee wat ik h…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Forumdiscussie over de Grand Prix van Brazilië MarkNL Hey allemaal! Ik ben echt enthousiast voor de Grand Prix van Brazilië op 7-9 november, maar ik ben op vakantie in Spanje en kan de race niet kijken. Weet iemand hoe ik het gratis en veilig kan streamen? Vooral als ik geen toegang heb tot de officiële streams. Alle tips zijn welkom! F1Fan88 Hey Mark! Geen stress, ik heb hier een goeie oplossing voor je. Je kunt gewoon een VPN gebruiken om de race te kijken, zelfs als je in het buitenland bent! Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te verbergen en je in te loggen op een server in een ander land. Hierdoor lijkt het alsof je daa…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Ik heb een Avi film gedownload, die uit 2 cd's bestaat, Hoe maak ik van deze 2 bestanden 1 avi bestand?
Laatste reactie door rodericky14, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37033.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb de film Interstate 60 gedownload, bij reacties stond er slecht geluid, maar ik heb hem toch gedownload want de andere werkten niet goed, het geluid is extreem stil, is er geen manier om het geluid veeeel luider te maken? PS: .mkv bestand Glenn
Laatste reactie door Glenneke1996,
