Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey ik heb hier een wheel liggen microsoft force feedbac kwheel maar ik kan geen pedale in stelle ndat ik gas geef ik kan allee met de stuur hals ik probeer met de pedalen dan doe ik dat daar en dan druk ik op de pedalen gaan ze naar boven of naar onder wie kan me helpen
Laatste reactie door gangstermo, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen week Need for Speed Pro Street gedownload. Deze game wilde ik op dvd branden, maar nero gaf aan dat ie niet paste op een dvd van 4,7 GB. Is er een mogelijkheid om de ISO kleiner te maken? Dat ie wel op een dvd van 4,7 GB past? Ik vind het namelijk zonde om een dual layer dvd of 2 dvd's te moeten gebruiken, voor de overige mb's die niet op de dvd passen. Alvast bedankt voor jullie hulp. René
Laatste reactie door duikgek89, -
NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 2.6k weergaven
[table][th] NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NEED FOR SPEED RIVALEN DELUXE EDITION DLC’s MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P Release-informatie Groep : P2P Release naam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL . UNLOCKED-P2P Releasedatum: 16-11-2013 Retail Datum: 19-11-2013 Bestandsnaam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL. UNLOCKED-P2P Bron: DVD Grootte: 8.30 GB Genre: Racing, Open wereld Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Criterion G…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 5.9k weergaven
[table][th] Need For Speed Rivals-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Need For Speed Rivals-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Need.For.Speed.Rivals-RELOADED Releasedatum: 15 Januray 2014 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-nfsrvl Bron: Origin Maat: 8,95 GB Genre: Racing Critici: 76/100 Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Ghost Games Laat Omschrijving Wis de lijn tussen singleplayer en multiplayer in deze straat-racing rivaliteit tussen Cops and Racers. Naadloos aansluiten bij…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 4.1k weergaven
hallo ik had gister need for speed shift gedownload maar als ik hem wil spelen dan reageert hij niet en dan moet ik soms met Ctrl alt en delete het afsluiten of ook mn computer opnieuw opstarten en als hij aan het laden is dan loopt hij vast wie weet hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 10 reacties
- 21.4k weergaven
hoihoi ik ben al tijden op zoek een het spel NFS: shift + een crack voor op de PC zodat ik niet naar de winkel hoef om hem te kopen;D:P heeft iemand deze 2 voor mij? alvast bedankt.
Laatste reactie door alet-g, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ok ik zal straks eens proberen, kzit nu op een andere pc. Maar ik denk dat het hier niet aan zal liggen. aagezien het een goede pc is met hoge stats. Maarja, Kzal het straks even testen bedankt. Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 18:02:33 pm Ja, hij kan alles aan voor shift. Hij staat op Fast. Dus moet goed zijn. Ik krijg binnenkort een ander spel binnen. Ff kijken als die het wel doet. anders ligt het gewoon aan de game denk ik als jullie geen andere oplossing weten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 20 reacties
- 3.5k weergaven
Beste Leden. Het lukt me weer eens niet,Dus zou graag van jullie hulp gebruikmaken. Ik heb need for speed shift gedownload,Wel nu als ik op EAsetup klik vraagt hij om de registratie code en ja die heb ik niet..Waar haal ik die vandaan. En ik weet ff niet meer waar ik die crack nu moet inbrengen. Pleas help me!! Graag in jip en janneke taal [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 10 reacties
- 6.8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Noord-Amerika: 15 november 2011 Europa: 17 november 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii, Nintendo 3DS[/td] [td]Genre:[/td] [td]Race[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Intel Processor: Core i3-540 3.06GHz AMD Processor: Phenom II X4 805 Nvidia Graphics Card: GeForce GTS 240 ATI Graphics Card: Radeon HD 6750M RAM (Memory): 3 GB Hard Disk Space: 9 GB Direct X: 9 [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja.[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]EA Black Box[/td] […
Laatste reactie door iOrale, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik heb nfs undercover gedownload ( het is de crack v1.0) en als ik dubbel klik op undercover dan krijg ik een zwart kadertje met in de linker bovenhoek een liggend streepje die knippert. Maar na 5 seconden sluit die kader en zegt mijn computer telkens : " In nfs.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak " en eronder staat : " U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel Microsoft over dit probleem. We have created an error that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. " Wat moet ik doen? Mn spel wil niet opstarten. Graag raad! greetz
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb met azureus een torrent gedownload 'Need for speed undercover' Dan heb ik het uitgepakt met winrar. De installatie was vlot verlopen. Als ik de crack opende. Dan vroeg een registratie code in te vullen. Dat heb ik gedaan en dan zegt hij registraitcode niet juist, game afgesloten. Het is wel een 'exe' bestand. Als ik het dan opent komt er eerst een zwart scherm, zoals opdrachtpromt en dan die foutmelding. Dank u wel.
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Goede middag allemaal, Ik heb gisteren Nfs undercover geinstaleerd op mijn laptop, nu vroeg hij de serial en die heb ik ingegeven. Verder bij de instalatie vroeg hij de instalatie code, na heel internet afgezocht te hebben werkt geen enkele code, dus heb ik maar een patch geinstalleerd en toen ging hij wel. Bij het opstarten merkte ik de slechte kwaliteit van het spel al, leek wel een spel voor op windows 98. Nu ben ik bij de instellingen gaan kijken en daar krijg ik het beeld nog niet goed. Nu dacht ik dat het aan de patch lag dus heb ik een nieuwe geinstaleerd, zonder succes. Heeft iemand hier mischien een oplossing voor? Mijn laptop heeft een video kaart …
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal, ik heb de need for speed undercover reloaded versie gedownload (4,8 gig) als ik hem mount met Deamon dan krijg ik het bericht dat ik de CD/DVD in station L moet stoppen(station L is mn virtuele Deamon speler)... ik had al met Yasu geprobeert om hem uncloacken, maar dat is niet gelukt... iemand iedeëen? thnx
Laatste reactie door Cédric., -
- 7 reacties
- 2.2k weergaven
yééét ik heb een klein probleem met need for speed underground 2 de crack ik heb al bestanden van de 2 CD's op mijn pc gezet + de crack er over gezet ik start de crack (het spel dus) en krijg ik een zwart scherm en daarna ist het gedaan ik krijg een foutmelding . volgens die foutmelding ligt het aan de speed2.exe de vraag is nu aan jullie, HELP MIJ AUB
Laatste reactie door Luc., -
- 2 reacties
- 3k weergaven
hi ik heb nfsu 2 gedownload en daarna uitgepakt. er zaten deze bestanden rld-nu2a en rld-nu2b in (allebij BIN bestande) ik heb ze gemount met ultraiso en daarna geinstaleerd. Alles ging goed tot ik de spel wou starten, er kwam een bericht die zei dat ik de juiste cd in moest plaatsen. Ik heb daarna het bestand gemount met deamontools en het nog een keer geprobeerd maar het bericht verscheen weer. KAN IEMAND MIJ A.U.B. HELPEN :'( :'(
Laatste reactie door mogveti, -
- 8 reacties
- 6.5k weergaven
ik heb het spel need for speed 2 gedownload, alleen na het uitpakken word er gevraagd of ik disk 2 wil invoeren, die heb ik dus niet, wie helpt mij veder. alvast bedankt.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 57 reacties
- 14.3k weergaven
Need for Speed World online Release datum (verwacht): PC: - 1 mei Info Uitgever & Ontwikkelaar: Electronic Arts Multiplayer (PC) Genre: Race systeemeisen Required – Internet Connection OS - Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP2)/ Windows 7 Processor – Pentium 4 3.0 GHz or faster/ AMD X2 4000+ or faster Memory – 2.0 GB or more Hard Drive – 3 GB Video Card – 128 MB, with support for Pixel Shader 2.0 or higher (See "7. Troubleshooting" for support list) Sound Card - DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c Network Connection – 512 Kbps or faster; 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse, Supported Game C…
Laatste reactie door jumbo400, -
- 2 reacties
- 44k weergaven
aanradertje.. Erg simpel, maar wel beter rijgedrag als prostreet..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb net de nieuwste nfs via bit torent gedownload. Maar deze zit in een ISO bestand. Ik heb gelezen dat je daemon tools nodig hebt om deze te openen, dus heb ik deze ook gedownload. Toen ik het bestand opende sprong er een venster open dat de licentie voorbij was en dat ik eeen code en een of andere naam moest invoeren. Dus heb ik een crack dedownload die die code kan genereren. Maar als ik die code invoer staat er nog steeds dat mijn naam fout is. Dus kan iemand mij mss helpen ;D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo ik heb een vraag weet iemand hoe ik Drizzt Do´Urrden kan spelen in neverwinter
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo ben neverwinter online aan spelen en kan de map niet vinden waar het spel opslaat kan iemand helpen AUB heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
als ik besig ben met het instaleren van nfs 2 komt er dit te staan aan het einde: het bestand staat er wel, hoe kan ik ervoorzorgen dat het die bestand ook vind? Post Merge: mei 05, 2009, 04:49:26 pm heeft niemand een oplossing?
Laatste reactie door gkeeee,