Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
gmail
door kaasbroodje- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hoe kan je al je contactpersonen van hotmail toeveogen aan je gmail zonder dat je alle adreseen opnieuwe moet invoeren??
Laatste reactie door yvon, -
ram geheugen
door Razor- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb een vraagje: de minimum systeemeisen voor WoW is een 512mb ram, ik heb namelijk maar 256mb, dus ik kan het spel niet spelen ? (ik was van plan demo te downloaden) Of gaat dat in principe wel, maar dan trager ofzo ? Alvast bedankt
Laatste reactie door Razor, -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
- 2 reacties
- 3.5k weergaven
alle spellen werken die erop staan, maar nu hebben we een nieuw spel erop gezet en krijgen we alleen bij dit spel de melding "rom loading failed, load rom error=7 please reset system". De andere spelletjes werken gewoon hoor, wat moeten we doen? wie kan ons helpen. We hebben wel al eens het micro SD-kaartje geformatteerd, en alles opnieuw erop gezet, maar dit helpt ook niet, help.......
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Eej mensen, Ik heb heel dringend een serial nodig voor sims 2 happy holiday stuff. Ik kan hem niet vinden mischien julie? Alvast bedankt maarten O0
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 6k weergaven
heeey weet er iemand hoe je aan de serial key kan komen want ik heb hem nu geinstaleerd en nu vraagt ie om een seriel nummer :S
Laatste reactie door redflames, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
Laatste reactie door Heisenberg, -
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 2 reacties
- 7.8k weergaven
hoi, weet iemand hoe ik een gedownload pc spel in iso format kan afspelen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
hallo kan iemand mij helpen ik wilde football manager 2013 downloaden ik heb het .par2 bestand geopend met quickpar er zijn missende bestanden en beschadigde bestanden kan ze niet repareren nu wil ik de overige winrar bestanden openen en geeft die een diagnostisch bericht aan met onverwacht einde van archief. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door angelo huizer, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details. ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbi…
Laatste reactie door black, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
help..ik heb geprobeert de beveiliging van het spel te stoppen maar het help niet eens? weet iemand wat ik fout doe: -start sr7.stop -klik op hide...\"nothing to hide\" -start spel op\" nog steeds emulator gedecteerd\" wat doe ik fout?
-
poorten openzetten
door Gast AfgStyle- 2 reacties
- 2.7k weergaven
wie kan mij helpe met poorten openzette bij azureus. ik heb bij azureus poort 6881 getest en hij zei NAT FOUT. wie kan mij uitlegge wat ik fout doe? :-\
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik wil online gaan en dat lukt ook met iemand maar als ik dan start game druk dat staat er dat ik cd erin moet plaatsen weet iemand wat ik hier moet doen?
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Algemene informatie: [table] Release datum: 24 november 2010 Platform: Playstation 3 Genre: Racing Uitgever: Sony Computer Entertainment Multiplayer elementen: Multiplayer, Online Multiplayer Ontwikkelaar: Polyphony Digital [/td] [/table] Gameinformatie: Deze nieuwe Gran Turismo lijkt op zijn voorgangers maar is weer uitgebreid met nieuwe auto's en tracks. Dit deel bevat circa negenhonderd auto's en meer dan tachtig circuits op verschillende lokaties over de hele wereld. Er is een singleplayer en multiplayer mode. In de sin…
Laatste reactie door Joris., -
No-cd crack Fm 2006
door Gast piki- 2 reacties
- 3.7k weergaven
wie kan mij a.u.b helpen met het vinden van de no-cd crack?? heb ook al geprobeert met dat anti blaxx geouwehoer maar ik kom er niet uit!!! HEEELLLPPPP!!!!
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]8 maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, Xbox 360, PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA Games[/td] [td]Aanbevolen Systeemeisen:[/td] [td] CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor of vergelijkbaar CPU: AMD Phenom II X3 Triple core 2.8 GHz of vergelijkbaar RAM: 2GB (4 GB Vista and Windows 7) Video: ATI 3850 512 MB Video: NVIDIA 8800GTS 512 MB DirectX 11: ATI 5850 DirectX 11: NVIDIA 460 [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]BioWare[/td] [/tabl…
Laatste reactie door Duken, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken,