Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag . Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
crack invoegen
door marco1- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi, Als ik een crack versleep wordt het altijd een snelkoppeling. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik wil graag de hp pavilion g6-1320sd kopen omdat ik heb ook nodig heb voor school, maar heb nog een laatste vraagje. Is de laptop ook geschikt om leuke games op te spelen? Ik houd van Fifa, PES, racegames etc. Ik heb gehoord dat de laptop niet echt een gamelaptop is dus vandaar deze vraag. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gr
Laatste reactie door Bapao11, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hierbij een Review van het spel 'Emergency 4' Waarom? Ik persoonlijk vind het een leuk spel en wil jullie graag wat info geven over deze leuke game! 'Stel je eens voor dat jij alle dingen in een stad mag regelen. Je mag regelen hoeveel politieauto's er naar die ene dief gaaf, hoeveel brandweerauto's er naar die ene brand gaan en hoeveel ambulances er naar dat ongeval gaan. Dat zou eens leuk wezen hé? Juist, dat dachten de ontwikkelaars ( Sixteen Tons Entertainment ) van de Emergency reeks ook. He…
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Beste lezers, ik heb me internetkabeltje er ff uitgehad , (werk via homepluggen) en er beneden bij router en boven weer ingedaan maar nu kan die geen lobby meer vinden, normaal nooit last van gehad, wel toen ik nattype strict had maar die staat nu gewoon open.. weten jullie raad? gr Joost (gamertag xbox360 ; MrJoost)
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal! Toen PUBG nog in bèta was, heb ik de game al gekocht. In eerste instantie vond ik er niets aan, 99 mensen die op mij jaagden. Gaan der weg werd ik iets beter in PUBG, ik was regelmatig tweede maar heb nog nooit een chicken diner gehad. (gewonnen) Ik kwam via dit forum 2 mensen tegen waarmee ik PUBG speelde. Een was een puber, aardige gast maar hij maakte regelmatig opmerkingen over mijn moeder, na meerdere waarschuwingen heb ik hem geblokkeerd. De ander heeft mij helaas geblokkeerd, omdat ik een keer zoveel had gedronken dat ik totale wartaal uitsloeg. Nou, vele jaren later, lijkt het mij erg leuk om met Nederlanders (of Belgen) weer samen PUBG te…
Laatste reactie door Meh Meh, -
Ik zoek een CD key voor NHL 08 of gewoon een site waar heel veel van die keys op staan, is altijd handig nl:) alsvast bedankt! Rick
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
waar is mijn topic over die problemen gebleven???? :-[
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb gisteren Call of duty Modern warfare 2 gekocht. Ik heb de cd gestart dan installeert die Steam. Daarna updat die Steam alleen blijft hij de hele tijd bij 99% van de update hangen. Iemand een idee waardoor dit komt?
Laatste reactie door steven1994, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
ten eerste weet niet precies waar ik dit moet plaatsen ik ben beetje internet aan het afstruinen gewoon om even wat te lezen over de ps4. maar dan bedenk ik me in eens kan je je games je ps3 op je ps4 afspelen want ik heb heel wat ps3 games. toen ik dat even bij google had in getypt kwam ik er achter dat het via een soort stream moet. maar daar bleef het ook bij. hoe gaat dit werken? ik begrijp dat je niet eventjes je ps3 cd in je ps4 doet. graag niet te technische uitleggen want dan snap ik er niks meer van Alvast bedankt
Laatste reactie door Wouter_feyenoord, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
- 2 reacties
- 7,1k weergaven
Ik heb een iPod touch en ik wil spelletjes en zo downloaden, maar voor de meeste moet je betalen (apple store) weet iemand een site waar je de spelletjes gratis kan downloaden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 3,4k weergaven
[table][th] Syndicate [/th] [/td] [/table][table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.insidegam...he-darkness-ii/[/td2] http://www.insidegam...kness-ii/media/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]he Darkness, een keiharde shooter die het verhaal vertelt van Jackie Estacado en zijn wraaktocht tegen de New Yorkse maffia terwijl een eeuwenoud kwaad zijn ziel over probeert te nemen. The Darkness II, een nog hardere shooter die het verhaal vertelt van Jackie Estacado in zijn kruistocht tegen een eeuwenoude sekte terwijl een eeuwenoud kwaad zijn ziel (nog altijd tevergeefs) probeert over t…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 7,7k weergaven
hallo mensen ik heb een vraag waar kan ik het beste ps2 games downloaden en hoe kan ik ze het beste branden,ik heb een betaal server met grabit. groetjes slappy en alvast bedankt voor de reacties.
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo iedereen is erook een mogelijkheid om de lite browser van de nds om internet voor je nds te dowloaden wie kan mij helpen pieter en jelke
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
call of duty modern warfar 2 reflex loopt elke keer vast bij de helicopter crash.ik heb de ilegale versie ,wie weet wat ik moet doen om verder te komen??? groeten eve
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo Ik speel af en toe wel eens battlefield play4free alleen als ik het speel heb ik belachelijk veel lagg en uiteindelijk zegt ie dat iets fout is met de netwerkverbinding... weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door roykev3, -
Fifa 2009
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik vroeg me zo af, is Fifa 2009 op meerdere pc's te spelen ? Zo ja, voor hoeveel dan ? Ik hoor t nog, Zlatan
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een EDGE-kaartje, waar je spellen op kan zetten. Elke keer als ik het stickje met het SD-kaartje in mijn laptop doe, dan loopt hij vast Dus dan doe ik hem erin en dan ga ik naar verwisselbare schijf (F:) en dan loopt verkenner vast. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hee, Ik heb vanmiddag de PROPER-SKIDROW versie gedownload van Modern Warfare 2, wil ik de rar bestanden uitpakken werkt het niet. CD1 kan ik wel gemount krijgen, maar CD2 krijg ik niet uitgepakt, ik wil hem uitpakken, en loopt op het einde vast bij het bestand vip0428dvd2.r63. Daarna valt de computer uit met een blauw scherm met een error. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 2 reacties
- 4,2k weergaven
[img width=600 height=188]http://www.adrianwerner.x.pl/2009/overlord2.jpg [img width=600 height=19] http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=280&str=Overlord 2&str3=5.gif&r=255&g=255&b=0 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=290&str=release datum&str3=6.gif&r=255&g=255&b=0 (pc, xbox 360, ps3): 26 juni 2009 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=290&str=release datum&str3=5.gif&r=255&g=255&b=00 [img width=600 height=19]http://woc.fiberhosted.nl/xd.php?str2=280&str=Meer informatie&str3=6.gif&r=255&g=255&b=0 uitgever: Codemaste…
Laatste reactie door marcelvn,