Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
even een paar vraagjes. kan je dit met zen 2en (of meer) offline doen? kan dit online? zo ja welke modus zijn er dan? kan je BV party mode doen (net zoals bij gta 4) bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hey, Ik heb vandaag van SKIDROW Assasin's Creed Brotherhood gedownload enkel om te testen of m'n pc dit spel aankan. Maar op de laagste settings gaat hij tegen 6 fps met een maximum van 8 fps. M'n pc kon Assasin's Creed 2 zeer vlot aan op de maximale settings en dit spel heeft dezelfde systeemeisen. Dit zijn mn specs: Intel Core i5 460M 4 GB RAM nVidia GeForce GT 325M De drivers zijn geüpdate en de computer is virus-vrij aangezien ik hem pas geformatteerd heb. Kan het zijn omdat dit een download is? Nochtans waren er bij de commentaren van deze download geen personen die hier last van had. Als dit het probleem is koop ik meteen de legale versie…
Laatste reactie door jann, -
Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5007). dit zegt hij als ik hem wil opstarten hoe kan dat??? :redface:
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 7.4k weergaven
Hallo,, Weet iemand misschien een site waar je de Serial kan vinden van PCM2007. Ik heb al wat rondgezocht maar nog niets gevonden. Iemand die wel heeft kunnen vinden alvast bedankt,, jeffrey,,
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 6.1k weergaven
Hallo, Weet iemand of football manager 2009 al ergens te downloaden is? Ik heb er een paar gevonden maar die doen het allemaal niet... > Gr. Julian
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Even om het duidelijk te maken. Het is heel makkelijk om verbannen te worden bij Ciunter Strike en zoiezo alle online computer games. Iemand maakt één keer een screen van je terwijl je bezig bent met cheaten en je wordt verbannen. Zonde van je geld... Geef dan het goede voorbeeld aan de rest om juist niet te cheaten! Je verziekt het hele online gedeelte ermee. Kijk, als je een server huurt , een pass erop zet en met een vriend voor de gein gaat cheaten, oke. Dat kan nog wel. Nogmaals: verziek het niet voor de anderen! Ivo8000
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb vorig jaar zomer een WII gekocht en deze bij ombouwservice purmerend om laten bouwen, echter krijg ik nu geen contact meer met hun. Daarom probeer ik het via deze weg. Mijn wii is omgebouwd met Wasabi DX en vorig jaar zomer hebben ze de laatste update erop gezet. Op dat moment deed alles het. Nu doen echter steeds meer nieuwere spellen het niet zelfs originele spellen doen het niet. De wii vraagt dan om een update die zelfs via de wii gedaan kan worden, ik had begrepen dat dit echter nooit gedaan moet worden. Ik kan op internet nergens een update vinden die ik kan downloaden en op dvd kan branden. Heeft er iemand een tip wat ik kan doen?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 pc met klok snelheid 500 mhz 385 mb werkgeheugen met een 128 mb ati videokaart met xp pro erop ik wil m overkloken maar weet nie hoe dat moet en of dat met mijn pc kan kan iemand mij uitlegen wat en hoe je het moet doen
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario, -
Hoe krijg ik die klo.. cracks werkend???
door Gast pax- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Wat moet ik in godsnaam doen met de gedownloade \"no-CD\"-cracks voor verschillende gedownloade games (via BitComet). Na installatie van de game door bijv. de BIN-file te mounten, wordt er gevraagd om de CD. Nou heb ik via \"Game copyworld.com\" verschillende cracks voor de spellen binnengehaald; maar waar laat ik ze zodat ze werken??? Eeen BIN-file kun je niet verkennen dus hoe vervang je je daar iets in? Dat geldt ook voor een MDS of MDF bestand. En hoe werkt een crack bij een ISO bestand? Please, wie dan ook, wat voor tip dan ook, want ik wordt wat moe van het voor niets (lijkt het) binnenhalen van games en mijn harde schijf vol te laten lopen (DVD-RW-drive werkt ni…
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, ik wil Guitar Hero 5 graag pre-orderen en ik zag op www.budgetgaming.nl dat als ik hem via het buitenland bestel dat ik hem dan veel goedkoper kan krijgen, maar is er verschil tussen de games uit het buitenland en hier? en kan mijn 360 die spellen wel draaien? hier is een link van de (engelse) site waar ik hem wilde pre-orderen: http://www.gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Is er iemand die 1 van deze game gedownload en gebrand heeft en waarbij het spel het ook echt doet.. heb namelijk alles al geprobeerd, gebrand op 1000 manieren maar ze blijven weigeren.. Zo ja, kan iemand vertellen waar ik het spel vandaan kan halen, ik download normaal NZB bestanden met newsleecher groetjes larissa
Laatste reactie door lrss22, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo :peace: ik heb een vraag. ik wil binnenkort een wii kopen. en wil er dus ook een balance board bij maar nu heb ik een vraag. wat is het verschil tussen deze twee Die van big ben en die van nintendo Is het verschril alleen dat er een/twee spellen bij zitten? en zit er op de wii ook wifi? Alvast bedankt. Bart.
Laatste reactie door meowndz, -
- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo allemaal, Mijn USBloader V70 kan mijn games niet aflezen. Ik heb per ongeluk tijdens het overzetten van games naar mn HD de verbinding verbroken. Via WIIBackup Manager kan ik alle games lezen en ook via de pc. Maar mijn usbloader ziet 0 games. Weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb wederom een probleem met het opstarten van een spel als ik deze heb gedownload en geinstalleerd. Hij geeft weer de melding dat ik de disc moet invoeren. Nou is mij daarstraks een link gegeven(voor COD 4) om de crack te downloaden(www.gamecopyworld.com). Dit werkte direct Mijn vraag is nu dus eigenlijk, hoe zoek ik zelf zo'n crack op deze website voor civilization?
Laatste reactie door Jonathan_89, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks
Laatste reactie door Heks82, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb veel plezier gehad met mijn Wii U en een SD kaartje waar mijn spellen op stonden. Via een simpele truck kon ik deze spelen op de Wiiu (open van een internet website) nu werkt dat niet meer. Mijn wii u is geupdate naar een versie met de naam 5.5.2 . hoe kan ik op deze versie de spellen spelen die op mijn sd kaart staan? De website werkt niet meer. Of moet ik weer de dvds uit de la trekken. Ik ben dan alleen de savegames kwijt. Of kunnen die nog over?
Laatste reactie door Kopje, -
Call of Duty
door DigiDjeff- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Kan iemand voor mij een goeie Call of duty 1 torrent vinden, zonder de uitbreiding. Ik heb al gezocht en ook gevonden alleen die downloaden allemaal niet Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb vandaag een oud spel gedownload en dat wil ik gaan proberen op vista te laten draaien. Ik heb het op verschillende manieren geinstalleerd. Maar geeft de hele tijd aan dat ik de cd moet plaatsen. Maar die heb ik niet. Weet iemand waar ik een no cd patch kan vinden? Ik heb op internet gekeken, maar ik kan tot nu toe niks vinden.
Laatste reactie door Limburg2007,