Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1,2k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
- 2 reacties
- 7,7k weergaven
hoi, weet iemand hoe ik een gedownload pc spel in iso format kan afspelen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 2 reacties
- 4,5k weergaven
hallo kan iemand mij helpen ik wilde football manager 2013 downloaden ik heb het .par2 bestand geopend met quickpar er zijn missende bestanden en beschadigde bestanden kan ze niet repareren nu wil ik de overige winrar bestanden openen en geeft die een diagnostisch bericht aan met onverwacht einde van archief. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door angelo huizer, -
- 2 reacties
- 3,1k weergaven
Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details. ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbi…
Laatste reactie door black, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
help..ik heb geprobeert de beveiliging van het spel te stoppen maar het help niet eens? weet iemand wat ik fout doe: -start sr7.stop -klik op hide...\"nothing to hide\" -start spel op\" nog steeds emulator gedecteerd\" wat doe ik fout?
-
poorten openzetten
door Gast AfgStyle- 2 reacties
- 2,7k weergaven
wie kan mij helpe met poorten openzette bij azureus. ik heb bij azureus poort 6881 getest en hij zei NAT FOUT. wie kan mij uitlegge wat ik fout doe? :-\
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
Ej ik heb een vraag over COD4 als ik met een server wil connecten staat er na een tijdje: Server Connection timed out. Kan aub iemand me ermee helpen? bedankt alvast. Laurens
Laatste reactie door lauwie33, -
Dialogen in games
door sCd- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door iRhape, -
- 2 reacties
- 4,2k weergaven
Algemene informatie: [table] Release datum: 24 november 2010 Platform: Playstation 3 Genre: Racing Uitgever: Sony Computer Entertainment Multiplayer elementen: Multiplayer, Online Multiplayer Ontwikkelaar: Polyphony Digital [/td] [/table] Gameinformatie: Deze nieuwe Gran Turismo lijkt op zijn voorgangers maar is weer uitgebreid met nieuwe auto's en tracks. Dit deel bevat circa negenhonderd auto's en meer dan tachtig circuits op verschillende lokaties over de hele wereld. Er is een singleplayer en multiplayer mode. In de sin…
Laatste reactie door Joris., -
No-cd crack Fm 2006
door Gast piki- 2 reacties
- 3,6k weergaven
wie kan mij a.u.b helpen met het vinden van de no-cd crack?? heb ook al geprobeert met dat anti blaxx geouwehoer maar ik kom er niet uit!!! HEEELLLPPPP!!!!
-
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb net Joint Operations geïnstalleerd en nu valt hij na een klein tijdje als ik op internet speel steeds uit. Dan geeft hij geen foutmelding ofzow, maar gaat gewoon naar het bureaublad. Ik heb eerst Joint Operations Typhoon Rising geïnstalleerd en Escalations (uitbreiding ervan) en daarna de IC Mod (is een proffesionele mod) gedownload en geïnstalleerd. Ik heb deze spellen al lang en heb er nooit deze problemen mee gehad, computer kan het sowieso wel aan. Weet iemand wat het probleem misschien is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]8 maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC, Xbox 360, PS3[/td] [td]Genre:[/td] [td]RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]EA Games[/td] [td]Aanbevolen Systeemeisen:[/td] [td] CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz Processor of vergelijkbaar CPU: AMD Phenom II X3 Triple core 2.8 GHz of vergelijkbaar RAM: 2GB (4 GB Vista and Windows 7) Video: ATI 3850 512 MB Video: NVIDIA 8800GTS 512 MB DirectX 11: ATI 5850 DirectX 11: NVIDIA 460 [/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]BioWare[/td] [/tabl…
Laatste reactie door Duken, -
Da Vinci Code Crack
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Wie weet waar ik een crack kan vinden voor het spel ''De Da Vinci Code'' Alvast bedankt
Probleem met virtuele schijf
door Gast polsax- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een probleem met het starten van transport giant. Ik doe mount image, en dan slecteer ik cd1. Als ik vervolgens op play transport giant, krijg ik de fout melding: Please insert the original TransportGiant CD1 into your CD/DVD drive. Als ik dan in verkenner kijk naar mijn virtuele schijf, is de image van cd1 verdwenen.. Wie weet waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
-
4 cd's---> 1 dvd?
door sjost- 2 reacties
- 2,8k weergaven
heb nfs most wanted! alleen zijn \'t 4 cd\'s... weet iemand hoe ik die samen kan voegen tot 1 dvd?
- 2 reacties
- 5,2k weergaven
Hallo, ik heb football manager 2008 razor1911 gedownload maar ik heb een passcode nodig die ik nergens kan vinden >. ik hoop dat iemand de passcode weet of miss waar je FM2008 ergens anders kan downloaden? :peace:
Laatste reactie door stijnow, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
heey ik was net c&c3 tiberium wars aan 't spelen en toen kreeg ik een game crash (zie plaatje) weet iemand wat ik hieran kan doen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Wat is steamunlocked?
door Anoniem lid- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Op youtube kwam ik steamunlocked tegen. Dat is een website waar je alle games van steam kan downloaden zonder te betalen. Normaal koop je deze op steam maar in steamunlocked hoeft dat niet. lijkt te mooi om waar te zijn maar is er iemand die dit al een keer kent? Is het veilig om dit programma te gebruiken? de website is steamunlocked.eu
-
- 2 reacties
- 2,9k weergaven
hey ik heb nog al last van spyware en ik heb al verschillende keren norton internet security gedownload maar dan krjg ik altijd dezelfde foutmelding tijdens het installeren. http://img411.imageshack.us/my.php?image=naamloospn7.png het is niet zo duidelijk dus ik zal zeggen wat er staat: install failed. gathering error information. This may take several minutes directory13.txt
Laatste reactie door maxke006, -
- 2 reacties
- 2,8k weergaven
Hallo, Ik heb Woodcutter simulator geïnstalleerd maar als ik ga spelen krijg ik het beeld wat als bijlage staat. Als systeemeisen staan: Windows 2000/XP/Vista Pentium4 2.4Ghz oder vergleichbarer Prozessor 1GB Ram (2000/XP), 2GB Ram (Vista) 1GB of free space DirectX-kompatible 3D-Grafikkarte (mind. Geforce 5900 oder ATI X700) en ik heb Windows XP Pentium4 2.8Ghz (2cpu) 1GB Ram (XP) Geforce 6200 Zij zou dus moeten werken. Iemand enig idee wat de boosdoener kan zijn? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 2 reacties
- 3,7k weergaven
Hallo beste Duken forum gebruikers, Ik heb hier de wii met soft mod en alles werkt oke met uloader v3,1 maar deze wil ik graag update naar hogere versie. We worden namelijk geirriteerd door de muziek en is ook verouderd na het zien van uloader gx. Nu de vraag?: Hoe kan ik het beste uloader v3,1 update naar hogere versie? (graag met tut) De Wii is niet aangesloten op internet! met vriendelijke groet, Theo
Laatste reactie door easytheo, -
- 2 reacties
- 4,2k weergaven
Hallo duken .. ik heb dus gta 4 gedownload an geinstaleert. met social club etc etc. ik heb nu meerder craks gebrobeert maar geen enkele werkt zo als ihet zou moeten.. ik heb nu gta 4 opnieuw genstaleert. zonder ook maar iets te veranderen. AUB met uitleg ben niet de slimste met pc.... 8) :D Kan me iemand een crack geven of de torrent link... pc: OS : windows vista ultimate 64 bit (x86) sp 1 MOEDERBORD : asus p5k pro met quad core (2.55 ghz) HD: 2 x sata 1 TB (2 terabyte totaal) GVA : Nvidia / asus EN9800GTX+ ik hoop dat ik niks ben vergeten Alvast bedankt…
Laatste reactie door Tom,