Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Dit is mijn race stuur: http://www.logitech.com/index.cfm/486/2973&hub=1&cl=nl,nl?section=overview&tabs=1,3,2,5 Op andere race games doet hij het wel gewoon, Grid, NFS Shift, Fuel, Test Drive Unlimited, etc. Normaal moet je moeite doen om het stuur te draaien, ofja moeite... je voelt enige tegen druk. Maar vanaf het moment dat ik Dirt 2 opstart is dat weg. En in de besturing kan ik als preset alleen maar keybord kiezen. Als ik toch alles instel op het stuur werkt het sturen en de knoppen, het stuur geeft nog geen tegen druk. Maar de pedalen doen raar, als ik 1 keer een beetje gas geef blijft de auto in een soort cruise control staan. En als ik het pedaal gew…
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
bij updaten van wii softmod 4.3 krijg ik bij gebruik van oude neo gamma loader steeds foutmelding 1249 . iemand een idee wat dit betekent en al een oplossing?
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
prince of persia
door Gast Antmaster- 2 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb ook een probleem ik heb niks geen crack en geen serial kan iemand mij de douwnlouds geven plz :whistle: :blush: \\
-
World of Warcraft: vragen?
door Gast dterhaar- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Heb je inhoudelijke vragen over World of Warcraft? Post ze hier. Laat me in dit topic ook weten wat voor race en class je bent. Quests, wapens, armor en andere dingen kun je ook opzoeken op www.thottbot.com. Vragen over Quests, wapens en andere dingen kun je hier wel aan me stellen, maar misschien weet ik het ook niet, maar iemand anders wel. Reageer dan! Voorbeeld: Ik ben een: level 30 Human Paladin, alchemy en herbalism. Alt(s): level 44 Dwarf Warrior, mining en blacksmithing. [En hieronder dan je vraag, indien van toepassing.] (Bij ieder bericht moet je level, race, class en professions staan, waarover de vraag van toepassing is. In het begin is ook verplicht je…
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
Company of Heroes
door Maddock- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb al heel lang een spel dat Company of Heroes heet,een paar maanden geleden heeft het altijd gewerkt. Alleen ik probeer het nu de hele tijd op te starten en dan geeft die dit aan. Failed to find a supported hardware rendering device .Ensure that your system meets the minimum requirements for Company of heroes.Verify that Direct X is properly installed and that you have the latest drivers for you system. En mijn pc kan gewoon de minimale systeemeisen aan . Mijn pc: Intel® Pentium® 4 CPU 2.41GHz System RAM 512MB En mn videokaart een 128MB
Laatste reactie door Maddock, -
wbfs manager
door roosjaaa- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik mijn harde schijf wil formatteren door middel van wbfs manager zegt hij: schijf kon niet worden geformatteerd. ik ben nog wel bezig met een paar downloads, zou het daar door komen?
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
virtuele schijf
door Gast moonflower- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi ik heb net alles installert ook alcohol 120 % en nu is het klaar beide cd\'s als ik fifa 2005 wil spielen vraagt die om plaats cd
-
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb een gesoftmodde wii en heb er net cheat code manager op gezet de codes zijn al allemaal GCT en ik heb al geprobeerd met neogamma ze werkend te krijgen doormiddel van ocarina aan te zetten in opties, maar dan krijg ik een onleesbaar zinnetje op mijn wii te staan, en dan doet hij niks meer. zowel bij new super mario bros (gepatched) en super mario galaxy met cheats. Ook bij usb loader doet hij het niet. dan blijft het scherm op zwart staan. Met Gecko OS is geen optie, aangezien ik het via een usb doe. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch kan cheaten en dat de game het gewoon doet? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Als Ik een wedstrijd speel moet er normaal in het balkje onderaan het etappe profiel staan maar dit staat er niet bij mij.. Wie Kan mij helpen? Laurenszz http://i40.tinypic.com/j77t54.jpg
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 5.5k weergaven
lol ben nu aan het downloaden, ik heet: zeroesheroes :peace:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb een gedownloade cod5. Maar nou weet ik niet hoe je online kan. Ik wil heel graag zombies spelen :D Dus als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hoi, ik heb in de gaten dat nieuwe pc spellen zoals, black ops, lost planet 2, dark sider,metro 2033 etc black screen veroorzaken nadat ik de spellen opstart. na de black screen,wordt het beeld geminimaliseerd. wat is er aan de hand?
Laatste reactie door bambi1515, -
- 2 reacties
- 18k weergaven
hallo kan ik me playstation 3 ook aansluiten aan een wat ouderen tv zonder hdmi kabel want ik wil graag een playstation 3 halen maar ik heb geen hdmi en ik ga die ook niet kopen. dus is mijn vraag kan ik een ps3 aansluiten zonder hdmi op minn wat oudere tv mvg.layla.!
Laatste reactie door Duken, -
dvd-rom
door bjorn1324117101- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik wil een dvd nieuwe dvd speler ik heb er 2 gezien lito on € 19 Interface ATAPI Cache 2.048 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 48 x (7.200 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 120 ms Toegangstijd (DVD) 120 ms ************************************************* plextor € 29 Interface ATAPI Cache 256 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 50 x (7.500 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 85 ms Toegangstijd (DVD) 85 ms nou heb ik een vraag over die cash is het nou hoe meer cash hoe sneler die werkt want bij die liton staat 2.048 kb cash en bij de plextor …
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
- 2 reacties
- 3.6k weergaven
hee, ik heb een gedownloade sims 3 basis en ik wil hier graag een uitbreiding aan toevoegen. ik heb dit al eens geprobeerd maar dat lukte niet omdat ik geen cd-rom heb en zo, heb daemon enzo ookal gebrobeerd. maar ik wil dus een gedownloade uitbreiding toevoegen aan mijn sims 3 basis. kan iemand mij helpen? alvast bedankt. ;D
Laatste reactie door Zombymario, -
FIFA 11 PS3 Toernooi WK 2014
door Gast dibyo- 2 reacties
- 3.4k weergaven
Beste mensen, Zoals je al waarschijnlijk weet heb ik een CL-toernooi georganiseerd, wat redelijk succesvol is afgelopen. Nu organiseer ik een WK en hoe meer deelnemers des te beter. Desondanks dat er al lotingen hebben plaatsgevonden, kunnen er t/m vrijdag 8 juli gewoon nog deelnemers meedoen. Indien je geen account bij Fifavoetbal hebt, moet u zich inschrijven wilt u meedoen. Daarbij vraag ik u, als u interesse heeft en de tijd, om u hier in te schrijven. Mvg PS: Dit geldt alleen voor mensen die kunnen spelen, een PS3 hebben en Fifa 11.
Laatste reactie door JStyle, -
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Beste mensen Ik heb net een spel gedownload voor de xbox360 , Rogue Worrior. En nu heb ik hem getest met Abgx360 en nu geeft ie dit aan . Kan iemand mij dit verder uitleggen wat al die fout inhouden ? en of ik mischien Abgx360 mischien verkeerd heb ingesteld. alvast bedankt. ─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── \\//\\//\\//\\//\\/█\\//\ \ \/ /┌─┐┌─┐┌─┐\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\ //\\//\\//\\//\█▀█\█▀█\█▀█/ /\ \ ─┤├─┐│ │//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\// ───────────────▀▀▀─▀▀▀─▀▀█──────└─┘└─┘└─┘─v1.0.2───────[http://abgx360.net]──── ▀▀▀ Checking for updates to abgx360.dat... ERROR…
Laatste reactie door boekema, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik had al 1 gevonden maar die deed het niet. wie weet waar ik er 1 kan vinden alvast bedankt
Laatste reactie door Schaapje, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M,