Spring naar bijdragen

nintendo r4 kaartje


Joni191

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  61
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag, ik heb sinds gister een tweedehandse nintendo 3ds en heb een paar van die r4 kaartjes nog liggen hier thuis, ik wil graag voor de skivakantie spelletjes op de kaart zetten zodat ik die onderweg kan spelen, maar op een kaartje zitten al wel heel wat spelletjes wat mijn oom best lang geleden erop had gezet maar als ik dat kaartje nu in mijn nintendo stop dan geeft die het volgende aan : An error has occured. Press and hold the power button to turn the system off. please refer to the operations manual for details.   ik heb echt geen idee wat ik moet doen om dit op te lossen, en hoe ik dan uiteindelijk wel gewoon spelletjes erop kan krijgen. kan iemand mij hierbij helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Hallo @Joni191,

In de 1e plaats is niet elke R4 kaart met Software en Spellen automatisch geschikt voor de 3DS Nintendo Firmware versie die je nu hebt gekocht. Daarom zal je ook die error melding krijgen. Ik adviseer om eerst eens in wat oudere topics te zoeken die hier op Duken.nl te vinden zijn onder deze link. Waarschijnlijk zie je tussen die topics ook een uitleg die je kan gebruiken om de juiste software te vinden die geschikt is voor jouw 3DS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  196
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

welke heb je >> kan best zijn dt de softwre verouderd is  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...