Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een Wii cyberbike gekocht maar het wiel binnenin maakt behoorlijke herrie :s als je fietst en de zwaarte van t trappen valt een beetje tegen! Enig idee of t raadzaam is m een keer open te halen en er wat olie?? of iets op te doen en kun je m überhaupt nog strakker stelen?? Wie o wii heeft hier ervaring mee of weet waar ik terecht kan met deze vraag.
Laatste reactie door Duken, -
Game Ultima 9
door Gast bakkergh- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik heb Ultima 9 van Bittorrent gedownload en gebrand op 2 disks (install en game, zoals ook oorspronkelijk). Het installeren verloopt goed, maar bij het opstarten van het spel blijft het programma zeuren dat ik de goede disk niet heb. Wat kan dat zijn? Goos.
-
- 8 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een probleem met de xbox 360 ik hb nog xtreme 1.6 en deed fifa 12 erin (daarvoor natuurlijk activition) en toen vroeg die om te update dit gedaan en na het laden gaf huij ineens sneeuw . Toen opnieuw aangezet en weer sneeuw stroom eraf gehaald maar weer sneeuw. Iemand enige idee wat te doen?
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
Laatste reactie door k2711, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, als ik op fifa manager 11 zit stoppen sommige spelers, en dan kan ik ze niet kopen. echt irritant. weet iemand hoe ik dat kan veranderen? misschien in de editor? please help me
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb gehoord dat je met de Yuzu Emulator Nintendo Switch games kan spelen op je PC. Iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken? Heb zelf geen idee waar te beginnen. Thanks! NextGenGuru Hey GamePeter, leuk dat je interesse hebt in de Yuzu Emulator! Het is echt een geweldige tool om Switch games op je pc te spelen. Hier is een simpele stap-voor-stap handleiding om je op weg te helpen: Download Yuzu: Ga naar de officiële website van Yuzu (yuzu-emu.org) en download de juiste versie voor jouw besturingssysteem (Windows of macOS). Installeer Yuzu: Open het gedownload…
Laatste reactie door gamer12, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 2,1k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 2,1k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Sinds enkele dagen, een weekje misschien, kan ik Rainbow 6 Siege niet meer normaal spelen. Als ik de game online speel, met een ping van 10, een 5MB/sec verbinding, dan zijn er ook lags, het ligt dus niet aan mijn verbinding. Het probleem is alleen als ik online speel. Het lijkt mij dus aannemelijk dat het waarschijnlijk bij Ubisoft fout gaat. Mogelijk is er iets m.b.t. mijn hardware in combinatie met RB6S. Ik heb allerlei grafische aanpassingen gedaan. Van laagste FPS en instellingen tot de hoogste, het probleem verdwijnt niet. Dit is mijn PC.
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley,