Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 2k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
De Top 10 Onvergetelijke Wraakacties in Videogames: Een Gids voor de Gamer over Brute Vergelding
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 2k weergaven
Wraak is een krachtig thema in verhalen. Of het nu gaat om films, romans of videospellen, het trekt onze aandacht en raakt onze emoties. Spelers worden vaak aangetrokken door de intense motivaties die personages drijven om vergelding te zoeken. Dit artikel verkent tien van de meest memorabele en impactvolle wraakacties in de geschiedenis van videospellen. Elk voorbeeld illustreert hoe wraak het verhaal kan versterken en emotionele verbindingen kan creëren. The Witcher 3: Hearts of Stone - Klein maar Krachtig Gant's Onverhullende Macht In de DLC "Hearts of Stone" onthult Gant zijn kracht in een schokkend moment. Hij straft een dorpsbewoner wreed voor een kleine on…
Laatste reactie door Girev, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
- 12 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 2k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, Ik heb net de sims 2 torrent gedownload en dat ging allemaal probleemloos, het uitpakken was ook geen probleem. Maar nu moet ik het natuurlijk nog installeren. Als je de gedownloade bestanden uitpakt heb je eigenlijk 4 mappen, van elke cd één. Het probleem is, bij het installeren, dat ik niet verder kom dan CD 1. Want dan vraagt de pc om CD 2 en ik kan hier geen installatiesetup voor vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of wat er mis is?
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Gamers hebben vaak de neiging om een videospel te beoordelen op basis van de eerste indruk, vooral als het gaat om graphics en sfeer. Dit kan echter leiden tot het onterecht afschrijven van titels die verrassend veel te bieden hebben. Dit artikel neemt je mee op een ontdekkingstocht door tien ondergewaardeerde videospellen die de verwachtingen overtreffen en bewijzen dat uiterlijke schijn bedrieglijk kan zijn. 1. Rise of the Ronin (KOEI Tecmo) Visueel Bescheiden, Gameplay Goud "Rise of the Ronin" is geen grafisch meesterwerk, maar de aantrekkingskracht ligt in de gameplay. De diepgaande gevechtsmechanica, geïnspireerd door de Nioh-serie, zorgt voor uitdagende…
Laatste reactie door Girev, -
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
hallo mensen van duken en mischien ook zijn er kenners onder jullie daarom een vraagke van een zeer goede kameraad hij is een gamer via de pc nu hij vroeg aan mij hoe kan livestreamen be welke software of dergelijk kan dat
Laatste reactie door guguuihuifhidhfihellboy, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje,