Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb nu Flatout ultimate carnage, maar daar moet je dus hoogspringen maar ik heb geen idee hoe dat moet. Iemand die het wel weet? P.S Ik heb flatout dus op de pc. Gr. Thijs
Laatste reactie door Thijs, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb NO$GBA gedownload maar ik moet steeds de settings opnieuw instellen als ik hem opnieuw opstart, Ook als ik op save settings heb geklikt. Kan ik trouwens ook met Wi-Fi op m'n pc? En,, hebben jullie misschien een site om nd spellen te downloaden? Dankuu
Laatste reactie door Deeeemy, -
Yoo, Ik heb onlangs een spel gedownload, namelijk battlefield 1942.. Maar hoe moet ik deze game instaleren?? Als ik naar de downloadmap ga (documenten>downloads>BF1942) dan zie ik 2 mappen: Disk 1 en Disk 2. Als ik naar Disk 1 ga zie, staat er: BF1942_1.xmd en BF1942_1.xmd.. Ik heb de .exe al gedownload.. Daemen tools en poweriso heb ik ook. Wat moet ik doen? MVG, shahab
Laatste reactie door Tom, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Weet iemand misschien een goede (download) site om cracks mee te downloaden?
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 1,9k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
vga switcher
door Maserati- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey ik heb geleerd van een ander forum dat ik als ik xbox op me lcd monitor wil aansluiten een vga switcher nodig heb,,, omdat me monitor geen 2 uitgangen heeft waar ik zowel die van xbox en pc op kan aansluiten.. mijn vraag is in welk winkel kan ik die nu halen en wat is de prijs ongeveer voor zon ding? en hoe werkt het.. alvast bwdankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Wie O wie heeft er een werkende crack voor mij om dit spel te kunnen spelen. Het ziet er heeel erg leuk uit, is niet zwaar voor mijn pc en wil het spel graag spelen, maar de crack die ik heb gevonden, of doet het niet of ik doe iets verkeerd.
Laatste reactie door iOrale, -
Clan movie maken
door TorresNL- 7 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Heeft iemand enig idee hoe je het beste een clan movie kan maken? En waar mee te-editen enzo. Of ken je iemand die dat zou kunnen? Groetjes,
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123,