Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 10 reacties
- 1,9k weergaven
Weet iemand van jullie toevallig een goede torrent van Handball Simulator: European Tournament? Het liefste een .iso file. Op isohunt heb ik al gekeken, maar dan krijg ik .bin en .cue files. Mijn PC zegt dan: de bestanden kunnen niet worden gevonden. Wilt u de bestanden selecteren in een lijst of een oplossing zoeken op internet? weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?
Laatste reactie door Marciej123, -
multiplayer functie in fifa 2006
door Gast waelrahman- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, heb fifa 2006 zojuist gedownload. Alleen de multiplayer functie werkt niet. Ik krijg telkens de melding 'rapport verzenden'. Op school werkt alles wel (ook gedownload). Heb ik misschien een speciale crack nodig voor de multiplayer functie?
Laatste reactie door Erwin., -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
wie heeft nog meer met resistance 2 online problemen dat hij gewoon niet kan verbinden ik moet gewoon een uur zoeken voordat ik een spel heb. mijn internet is gewoon goed (draadloos de ps3 heeft 100% ontvangst) of weten jullie mischien hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het prob…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb resident evil 5 gedownload,geinstalleerd en gecracked. het viel me al op dat de install in het japans was,maar had het toch maar geinstalleerd. toen ik het speelde zag ik dat de helft van de tekst in het japans was! heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door robertvg, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo heb probleem met deze spel geen beeld ik heb windows7 64 bits
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice,