Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, Heb laatst een 4 gb kaartje voor nds gekocht. R4 kaartje was te oud. Hierop een passend R4 kaartje erbij gekocht. Hier zit nu nieuwe software op. Alle spelletjes draaien en werken zoals het hoort. Alleen 1 spelletje krijg ik niet draaiende. New super mario bros krijg ik niet draaiende. Komt niet door het gehele opstart heen. Bij een andere NDS met andere R4 kaart met software draaid het spelletje wel. Wie kan mij verder helpen. Heb al diverse malen het spelletje er op gezet. Ook al van diverse verschillende sites het spelletje gedownload. Maar nog steeds zonder resultaat. Wie weet raad.....
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door guilpje, -
Ps2 Back-up games spelen zonder memor32 of mod chip.
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Beste DukeN leden, Ik heb pas ondekt dat je met dit kaartje, dit kaartje kan je zelf maken: Back-Up games kan spelen! Met dit kaartje heb je één echte game nodig. De rede dat er geen back-up games kunnen worden gespeelt zijn omdat er op een back-up game geen een of andere boot wordt gebrand. Als je een originele spel laad, kan je de cd verwisselen met de slide-tool zonder dat je ps2 dat merkt en dan kan je genieten van je back-up game!! Ik heb dit op sites gelezen, en uitgeprobeerd! En kan nu games spelen zonder dat ik veel geld ga uitgeven !!!! Hopelijk gaat dit mensen helpen die geen memor32 kunnen gebruiken
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 4k weergaven
ik weet niet of het mag maar ik heb sinds kort guitar hero world tour gekocht en wil graag ook meer numemrs downloaden maar daar moet ik dus wii points voor hebben en ik heb niet echt zin om daar weer helemaal mijn geld ana uittegeven. heeft iemand een ide van hoe je gratis kan krijgen of?
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hee Heeft iemand een paar serials voor Age of Empires 3 the asian dynasties voor mij want ik heb hem gedownload en wil hem graag tegen mijn broertje spelen maar ik heb maar 1 serial online kunnen vinden en dat werkt natuurlijk niet
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb een probleem met BF:2142 voor de PC. Ik heb deze game gedownload als iso. bestand en toen heb ik de game geinistaleerd met power.iso nu is het probleem dat als ik de game opstart de PC vraagt de instalatsie disc te verweideren maar die heb ik dus niet wat moet ik doen?
Laatste reactie door YourNewBestFriend, -
- 2 reacties
- 3.6k weergaven
Hoi ik naar de top 100 ds games 2009/2010 weet er iemand een site daar voor? of torrent?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Terwijl Battlefield 3 ondertussen meer dan 15 miljoen keer is verkocht en Battlefield 4 vast ooit het daglicht ziet, viert deBattlefield-serie ondertussen al zijn tiende verjaardag. En wie jarig is trakteert en daarom stelt EA Battlefield 1942 gratis te downloaden via Origin. EA biedt gratis de kale game aan, zonder de The Road to Rome en Secret Weapons of WWII DLC-pakketten. Heb je altijd al willen weten wat voor concept art DICE gebruikte voor het maken van de game, dan kan je 150 megabyte grote PDF hier downloaden. Voor de installatie is een actief Origin account nodig en game kan onder de demo sectie gevonden worden. Klik hier om naar de demosectie te gaan. …
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo Allemaal, Heb hier een omgebouwde xbox 360 staan. Ik weet dat als ie niet is omgebouwd, niet alle oude xbox 1 spellen kan draaien. (dat Backwards compatibility "verhaal"). Nu is die van mij omgebouwd, en ik heb nog een zwikkie xbox 1 spellen gedownload (ooit...) Kan de X360 nadat hij is omgebouwd, WEL alle Xbox 1 spellen aan? Dat kan ik namelijk nergens vinden... Kan iemand mij daarover wijzer maken? Alvast heel veel dank, sowieso voor het meedenken! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik nu een week call of duty modern warfare 2 maar ik krijg hem niet aan de praat. Hij is helemaal geinstalleerd maar als ik hem aanklik gebeurd er niks :S Het is een illigale versie maar bij een vriend is het wel gewoon gelukt. Ik heb een windows XP proffesionel. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00702182&lc=en&cc=us&product=3207954&dlc=en〈=en <-- dat is mijn PC. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Zombymario, -
DS Spellen
door perfect- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Heey mensen !! Ik wil graag leren hoe je DS spellen moet downloaden en hoe je de spellen op je DS kunt krijgen. Kan iemand mij hier bij helpen met een duidelijke uitleg ??? zou fijn zijn! Groetjes!
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb medal of honor pacificgedownload, geinstalleerd en alles lijkt goed gegaan, maar ik krijg de melding "dat ik de dvd erin moet doen". Die zat er nog in , dus dat helpt niet. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Laatste reactie door hugohanegraaf, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, ik heb fifa 10 gedownload en geinstaleerd nocd etc. Maar als ik hem op wil starten gebeurd er niks Weet iemand hoe ik hem gestard krijg?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje: Ik heb mijn xbmc op mijn xbox verpest, beetje jammer, maar gelukkig een nieuwe versie van dit programma voor de xbox gevonden. Ik wilde voor de zekerheid de oude versie van xbmc kopiëren naar mijn pc, voordat ik de nieuwe versie erop zet, maar nu gaat het kopiëren heel erg traag. Ik heb voorheen iets in of uit kunnen zetten bij de opties van flash fxp, zodat dit sneller gaat. Maar ik weet echt niet meer welke optie dit nu is. Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank! Greetz Babidi
Laatste reactie door Babidi, -
Race07 online
door nick9319- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Weet iemand of er een illigale versie van race07 is waarmee je online kunt racen? (nu demonoid eruit ligt vind ik er geen) BVD
Laatste reactie door marcov, -
anno 1701 serial
door slayer13- 2 reacties
- 4.8k weergaven
ik weet dat er al een post is met een serial, maar ik en een vriend spele anno 1701 sunken dragon via hamachi, allebei dezelfde serial, je ziet mijn probleem wel, vraag is, hoe verranderen we 1 van de 2 serials? (deïnstaleren help niet zelfs niet met een reboot dr tusse :S) bij c&c was er een bestandje dat je kon aanpassen, vroeg me af, hier ook bij? kon het iig niet vinden :S help aub EDIT: laat maar, weet al hoe komen alleen een 2e serial tekort, serials.ws geraadpleegd, niets gevonde
Laatste reactie door kaasbroodje, -
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik krijg altijd het bericht: ER IS CD/DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN. SLUIT HET EMULATIE PROGRAMMA EN START HET SPEL OPNIEUW. Ik heb dit aan de hand met :FEAR en NFSMW . Moet ik ergens iets uit of aanvinken in windows.De spellen zijn voledig geinstaleerd met crack,toch lukt het niet. Kan mij iemand helpen die hetzelfde hebben meegemaakt?? GROETJES N.
-
Battlefield 2 problemen
door Gast alberto- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi. ik heb een problee, met battlefield 2. ik heb een iso gedownload van battlefield 2 en een tijdje met deamon gespeeld, maar toen ging ik de iso branden met nero zodat het spel meteen opstart en dat je geen deamon hoeft te gebruiken maar toen ik het spel weer wilde installeren krijg ik een fout melding en moet ik de installatie afbreken. wie weet wat ik fout doe of wat er mis is. Rodericky
-
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik heb een poostje geleden het spel The Witcher gekocht... Maar nu weet ik niet of het spel gratis te spelen is of betaald. Kan iemand mij informeren? Greetz, Demy.
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hey allemaal Ik heb onlangs de game Spellforce 2 gedownload. Het probleem wat ik nu heb telkens als ik probeer het te installeren zonder of via cd dan zegt hij altijd dit No Valid Installation Of Spellforce 2 - Shadow Wars Found.Please Reinstall Spellforce From Your Original DVD Het gaat allemaal goed totdat ik aan license agreement ik aanvaard dat en klik dan op volgende dan komt dat voor. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen, het is me inmiddels geluk om hem te installeeren. alleen als ik hem op wil starten komt er; Plaats de cd die heb ik dus niet. want hy is gedownload. moet ik nou nog iets apart downloaden ofzo? xx
Laatste reactie door IRUAL, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
gwn uit nieuwsgierigheid!!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 4.3k weergaven
hallo mensen, ik was tijdje terug wat aan het chille achter mijn laptop tot dat ik een playstation 4 en Xbox 720 tegen kwam. ik werd meteen enthousiast want gvd wat zien die er vet uit. het zal wel nog lang gaan duren voor dat die op de markt zijn. maar ik zal je zeggen ik kan nu all niet wachten. The PlayStation 4 or PS4 will be the eighth generation video game console developed by Sony. The console will be the successor to the PlayStation 3 and (according to PSW[1]) it will be twice as powerful with similar size to the Wii. Sony desires to put the PS4 on the market by 2011, although 2010 is halfway finished and no announcement has been made. :peace: Bron:wikip…
Laatste reactie door Robin,