Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 2k weergaven
Blijkbaar had ik Caps on, maar nu geheel ververst opnieuw een poging. Ik heb het spel gedownload en via demon tools light op een virtuele schijf gemount. Vervolgens heb ik een crack programma gedownload en hiermee een key gegenereerd. De installatie gaat prima. Alleen als ik het spel op de virtuele dvd speler opstart moet ik de key steeds opnieuw invoeren. Blijkbaar is de keygenerator niet goed. Wie weet wat ik fout gedaan heb. Groeten Hugo
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
O.a. de spellen Fifa 11 en My Sims Sky heroes werken niet meer op een DSTT (iig niet op een NDS lite). Nu heb ik gelezen dat DSTT geen nieuwe firmware meer update. Met welke kaart kan ik deze spellen wel afspelen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb NFS carbon gedownload en ik heb een crack gebruikt, maar wanneer ik het spel open heb en op een toets druk gaat het spel digt > >:(en krijg ik dit: [modbreak=Door DukeN] Topic en topic titel aangepast i.v.m. drukke letters (kleur) en bold [/modbreak]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 7 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb mijn USB loader van versie 67 ge-update naar Versie 70. Ik vind de nieuwste versie 3 keer niets, ik vind het ook erg traag en er verschijnt onder en bovenaan witte taakbalken. Graag wil ik terug naar de versie 67. Is er een manier om dit terug te doen? onder update zie ik versie 67 niet meer in de lijst voorkomen.
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle, -
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo ik kan het spel niet instaleren
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
m3 real
door r4dioactivity- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik heb na een lange tijd zoeken een firmware gevonden die werkte op mijn m3 real. Alleen nu zijn er spellen die een hogere firmware nodig hebben. Als ik de nieuwste firmware erop zet lopen alle spellen vast bij het opstarten. Weer iemand hier een oplossing op?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
hey, (meschien domme vraag :s) ik heb laatst Red Alert 3 op me oude pc gezet en als ik hem wil opstarten geeft hij datik moet checken of ik wel een goede videokaart heb of directX 9.0 heb.. DirectX heb ik en dus is mijn videokaart te slecht (1,7Ghz terwijl 2Ghz nodig is).... is er een manier om dit toch te kunnen spelen (liever niet overklokken) mzzls, royke
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey, Ik heb onlangs mijn Xbox 360 laten ombouwen, en heb middels een gebrande schijf van de ombouwer zelf gezien dat hij werkt. Ik heb laatst Fifa 09 gedownload voor de Xbox, en alles perfect uitgevoerd zoals ook in dit forum beschreven staat. (Uitpakken met winrar, branden met Alcohol op laagste brand snelheid op verbatim +r schijf enz.). Echter, als ik de schijf erin doe, zegt de Xbox dat de schijf dirty is en dat ik hem moet schoonmaken. Het ligt niet aan vuil ofzo op de schijf, want het zijn gloednieuwe dvd's.. Heeft iemand anders ervaring/oplossing betreffende dit probleem, hoor ik het heel graag! Gr, Jefferson.
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
- 5 reacties
- 2k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Mijn playstation 3 is nu ongeveer 3 jaar oud en het downloaden en installeren van demo's begint steeds slomer te worden. Volgens mij is dit ook zo bij systeem/game updates, maar omdat dat veel kleinere bestanden zijn heb ik daar stuk minder last van. In het begin downloade alles erg snel. Ik denk niet dat dit aan mijn internet verbinding ligt, want die is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden. Het is overigens in verloop van tijd steeds slomer geworden. Niet opeens. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zelf dacht ik misschien dat dit aan ruimte (heb 80G versie) kan liggen. Ik verwijder regelmatig oude demo's en save games. Ik heb echter wel de indruk dat ik nu minder …
Laatste reactie door KianYu, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo allemaal, een hele tijd terug (meer dan 1 jaar) wou ik een spel spelen, deze vereiste echter games for windows live. Helaas deed deze het niet, elke keer als ik hem probeerde op te starten zei hij "Een vereist windows-onderdeel is uitgeschakeld op je computer. Wil je leren hoe je dit probleem kunt oplossen?" Met daar onder 2 knopen: annuleren en probleem oplossen. Probleem oplossen bracht mij slecht's naar de microsoft site op een pagina waarbij vermeld werd dat ik tegen een fout was opgelopen. Lekker nuttige info... Nu heb ik laatst bioshock 2 gedownload. En ja hoor, het vereist gfwl. Helaas heb ik nu nog steeds dezelfde error. Ik heb al meerdere keren ge-uninstall…
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Wanneer ik hem wil installeren zegt hij dat hij een CD key nodig heeft. Ik heb al tientallen CD keys geprobeerd, maar geen 1 lijkt te werken
Laatste reactie door Tom, -
Vraag over crack
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 2k weergaven
Ik download meestal spellen, maar nu heb ik een paar echte spellen gekocht(Sid meier's IV en section 8 ), ik vroeg me af of ik nog gewoon met die spellen online kan als ik het spel crack, weet iemand hoe dit zit? Bvd, niels
Laatste reactie door Wesley,
