Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
[DS] R4 op DSi XL?
door dampie- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi... Volgende maand krijgen m'n beide zoontjes een dsi-XL voor de verjaardag.. Nu heb ik getwijfeld om een gewone dsi te kopen of een XL.. Al mijn vrienden hebben een dsi met R4 maar hoe zit dat nu met een XL en hoe werkt het precies..heb begrepen dat dit niet gaat lukken met een gewoon R4 kaartje ( kan ik bijvoorbeeld gewoon spellen van FTD downen of zijn hier weer andere sites voor, hoe gaat dat met flashen, wat moet ik nog meer doen voordat ze aan de gang kunnen met bv. 35 games op een kaartje enz. enz. :-[..) Grtzzz Dampie
Laatste reactie door Zombymario, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo kan iemand me helpen ik wil graag gold voor gaia online of een account ik hoop dat iemand me kan helpen dank u als je me helpt
Laatste reactie door Pctje, -
GRID controller
door steffris- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb voor mijn neefje Grid gedownload. Hij wil het spelen met zijn Logitech Rumplepad II controller, maar kon nergens vinden waar je in kunt stellen dat je met een controller wil spelen, ik heb ook gekeken maar het staat nergens bij opties, je kunt alleen het toetsenbord veranderen. Weet iemand hoe je het kunt instellen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
heei iedereen! heb even een vraagje! ik heb sinds kort de sims 3 (jeeeei ;D) en ik heb het tot 2 keer toe goed kunnen spelen.. maar nu als ik het spel open en een familie wil maken, zie ik in dat onderste sjabloontje waar het gezicht van je sims normaal staat nisk meer staan, :-\ en als ik dan mijn familie op sla en wil verhuizen zie ik alleen 2 zwarte schimmen ??? snap er helemaal niks van hoe dat kan! hij dee het namelijk eerst wel goed! :'( heeft iemand toevallig een oplossing? ik heb het trouwens ook als ik een bestaande familie verhuis.. dan zijn het ook zwarte schimmen x :-*
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020? Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! met vriendelijke groet, Lemurian.
-
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, tja daar ben ik weer... Na een hoop getob kwa software of r4igold... (nepkaart) Ben ik het nu écht beu! Ik wil een andere die wel update's heeft regelmatig. Ik lees veel goede berichten over een acekard2i, m3i,dstt supercard... maar ja door de keuzes weet ik het niet meer... Ik speel/zou willen spelen, kingdomhearts, puzzelspelletjes/zoek etc Ben benieuwd
Laatste reactie door ferrariking, -
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 1,9k weergaven
NOG een probleem met resident evil 5! ik kan niet opslaan! je hebt een LIVE account nodig van microsoft, die heb ik ook. maar ik heb ook een product code nodig van het spel, en die heb ik niet! dus de vraag: heeft iemand een productcode voor mij of een alternatieve manier om op te slaan?
Laatste reactie door robertvg, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Hieronder zie je een plaatje van Robben in FIFA 08. Zoals je ziet, is zijn rugnummer ver uit elkaar. Dat moet een 11 voorstellen. Mijn vraag is, hoe krijg ik zulke rugnummers dicht bij elkaar. Ik heb alles met Creation master geprobeerd, maar niks lukte. Jullie enig idee?
Laatste reactie door PES2008, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil graag Nascar Inside Line voor de ps3 kopen, maar wat is nu het goedkoopst: In Nederland bestellen voor iets meer dan 40 euro en dan verzendkosten, of vanuit Amerika bestellen? Ik heb hier geen ervaringen mee en ik weet ook geen Amerikaanse, Candadese gamesite's. Ik hoor het wel. Gr
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Heej allemaal, ik heb fifa 11 gedownload en heb zoals de meeste hetzelfde probleem, als ik het spel opstart krijg ik een wit scherm te zien en verder niets. Ik heb een R4 i kaartje en heb deze update geprobeert (1.56) http://www.r4ultra.com/download.htm Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem, het witte scherm. Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt Mvg, talietje
Laatste reactie door talietje, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum en zoek altijd eerst mijn vragen op voordat ik ze stel. Nu heb ik een probleem die meerdere keren op dit forum is voorgekomen waar maar ik niet zelf uit kom. Ik gebruik deamon tool en alles ging goed tot ik het spel probeerde te spelen en toen kreeg ik dit: Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele "NBA2K10_EU" CD/DVD. Zie http://www.securom.com/message.asp?m=nodisc&l=nl voor meer details. Ik weet nu dat het komt omdat ik deamon tool gebruik, maar er is een manier om het spel alsnog te kunnen spelen. Kan iemand mij helpen? Met vriendelijke groet Cedric
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey beste mensen Ik heb een vraagje ik download nu al een tijdje xbox360 games maar dan wel allen de PAL games, kan ik ook de NTSC downloaden ?. Vriendelijke groet john
Laatste reactie door boekema, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
halllo allemaal mmm ik heb laats mirror edge gedonwload blablabalb alles gedaan geinstal;leerd en nu wanneer ik heb wil starten staat er "voer hier je regristratie code in. voer de regristratiecode in die je vind in je bevestiging email, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de game card" je kan kiezen van verdergaan tot niet verdergaan al klik je op verdergaan staat er invalid code ofzo en niet verdergaan staat er kan game niet starten. kruisje is er ook niet alvast bednkt gr de baas>>> :-[
Laatste reactie door de baas, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe kan ik skins op mijn nds zetten groetjes jorn !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Kun je een Dsone gebruiken voor de dsi als je de goede firmware hebt? Bestaat er eigenlijk ook al een supercard voor de 3DS????
-
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Heb rare figuren door sommige spellen lopen. Spellen zoals Sims 3 Dead Space 2 en champions online. Mijn pc kan ze makkelijk aan. Iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen?? Miss dat screen kan helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Via Daemon Tools Pro kan ik Pro Cycling Manager spelen zonder ik de "echte" cd nodig heb, maar binnen 11 dagen vervalt Daemon Tools Pro, wat moet ik doen zodat ik toch nog Pro Cycling Manager kan blijven spelen?
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi hoi ik heb een dslite en een dstt kaartje met de laatste firmware erop ( als t goed is ) veel wat oudere spellen doen t maar de nieuwere zoals Harry Potter en Pokemon Black en Pokemon white niet. Enig idee of t dan tijd wordt voor een van de R4 kaartjes of is er software voor de DSTT zodat deze spellen wel werken?
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
een vriend van me heeft een game server en heeft daar batlefield 1942 server gemaakt en mijn vraag is hoe iedereen onze server adress moet toevoegen om online te kunnen het is gratis server voor batleifield 1942 moet je ergens in je bestanden een regel veranderen en dan onze server adress in zeten zo ja weet iemand waar je dat moet doen kan iemand ons helpen
Laatste reactie door v0id, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb vaak eens gehoord dat je via iets genaamd Xlink Kai gratis on-line voor op de xbox kon (of iets in die richting). Meestal dacht ik dat het werd gebruikt als je gebannt bent van live. Maar ik ben niet gebanned maar ik heb alleen geen live. En wil ik dat liever ook niet kopen. Maar als ik nu lees op de website van Xlink Kai kan je dus gratis on-line spelen, klopt dat? Maar mijn vragen zijn: kan het dus met een bestaand xbox (silver) account, kan je gebannen worden als je het gebruikt, hoe gebruik je het precies. Ik dacht dat je ping ofzo precies 30 moest zijn, klopt dat? Ik hoop dat iemand me misschien meer kan uitleggen. Thanks
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Yoo Dukers, Weet iemand toevallig of Forza Horizon voor de X360 3D ondersteunt? Thnxx
Laatste reactie door Bolleeder,