Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4.8k weergaven
Hallo, Ik had gekeken naar de Duken Server maar dat topic is wel verouderd ( Pre TBC ) dus laat ik over een nieuwe server posten. Wij hebben een server van WoW patch 2.4.3, en we zijn op zoek naar Nederlandse members. De server is ook in Nederland gelokaliseerd dus je ping zal zeer goed zijn. De server is blizzlike, mid rate ( 35x ) en we zijn bezig met eigen dingen toe te voegen aan de game. We zijn pas net begonnen en we zijn vooral op zoek naar Nederlandse members. Forum link Registratie link set realmlist itsbytes.sytes.net Er is een "How to connect guide" gepost op het forum.
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 4.7k weergaven
:redface: please.. is er iemand in the house.. die mij kan vertellen dat er een truukje is..om het probleem van de firmware update in combinatie met de flashcards op te lossen??? ik had het net allemaal voor elkaar en nu :'( lees ik overal dat ik het zo in de prullenbak kan gooien! poef.. weg euro's! iemand?? please???
Laatste reactie door aardewerk, -
CureRom
door Gast alberto- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Wie weet hoe het programma CureRom werkt en wat het doet
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo ik heb een vraag is matrix online gratis geworden maar je hebt wel de spel nodig?
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hallo duken, ik ben paar sniper montages aan het maken, maar hoe moet krijg ik in mijn montage mezelf als 3rd person??? heb hier een voorbeeld filmpje... http://www.youtube.com/profile?annotation_id=annotation_587342&feature=iv&user=IDutchFilmsI#p/u/4/jHGfsUsiRAI ik gebruik Fraps en Sony Vegas Pro. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi. Ik wil racedriver grid (weer) kopen voor de ps3. Heb het spel vorig jaar weggedaan maar heb nu stuurtje en het lijkt me toch weer erg tof. Maargoed, ik zag dat er nu ook Racedriver Grid Reloaded is. Iemand die het verschil tussen Grid Reloaded en de "normale" Grid voor de ps3 weet? En of het uberhaupt wel te spelen is met een Logitech Driving Force GT. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik ben waarschijnlijk van plan om call of duty modern warfare 2 maar wat voor systeem moet je dan hebben voor de pc. is het het zelfde als modern warfare 1 gewoon of zwaarder?. als iemand iets weet graag de systeem recruitmens neerzetten als je wilt mvg magicm14
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Wie kan me helpen. Hoe kan in op een DSTT kaart de volgorde bepalen van de games op een DSTT kaart. Ik heb al geprobeerd om alles alfabetisch te zetten maar dit werkt niet. Ik hoor het graag
-
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar de handleiding voor de fifa 2008 handleiding voor de pc. Als iemand dat heeft kan er gemaild worden naar: mendieta81@hotmail.com Ik zit namelijk vast met de besturing. Ik hoop heel gauw een reactie te ontvangen. Is de enige game die ik speel. Geeft niet of het nederlands of engels is. Groet
Laatste reactie door Mendieta, -
minecraft server
door proboss- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo ik heb is een vraagje. Ik speel een tijdje minecraft. Maar nu wel ik multiplayer met een vriend van me. Maar ik kan geen server opzetten. Ik heb via piratebay de server plus game geinstalleerd in de juiste mappen. Maar als ik een server opstart. Kan ik niet in me game omdat, hij aangeeft dat ik geen verbinding kan maken. Of omdat ik geen premium user ben.
Laatste reactie door proboss, -
Problemen met Fable 2 xbox360
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2k weergaven
Ik heb Fable 2 voor de xbox360 gedownload, gebrand en gespeeld, het spel deed het tot op een moment dat ie ermee stopte, toen heb ik de xbox opnieuw opgestart en dan doet ie het weer tot aan het hoofdmenu, als je dan op continue drukt gaat ie door, maar na een paar secondes wordt het beeld zwart :'(, ( ik heb 2 versies gedownload, maar bij beide doet ie dit) dit heb ik niet als ik een nieuw spel begin, maar daar heb ik geen zin in, BVD
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb laatst een spel gedownload en nu heb ik setup geinstalleerd en heb ik de crack in de map gekopieerd maar nu krijg ik nog steeds dit probleem(zie plaatje) Wie kan mij helpen. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Robbert, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Als ik de flashcard opstart via het dsi menu krijg ik geen thema maar hij blijft op het bovenste scherm blauw en onder waar ik de spelletjes kan kiezen zwart. En als ik het thema wil veranderen door op start enzo te drukken blijft hij vast zitten. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 3.5k weergaven
Staat niets te doen, mag weg tegen elk aannemelijk bod! Wellicht mooi kerstcadeau voor een broertje of neefje http://link.marktplaats.nl/877779800
- 2 reacties
- 3.9k weergaven
Nou, de titel zegt het al. Ik had Assassins Creed geinstalleerd en de crack geplaatst (dx 9, geen vista) en het spel opgestart. Er kwam heel snel een wit stukje beeld en vervolgens alleen maar zwart. Ik druk op de spatiebalk om de game verder te laten gaan tot de intro, maar daar hoorde ik alleen het geluid van. Ik weer op die spatiebalk drukken en weer komt heel kort dat witte schermpje en als het goed is zat ik toen in het hoofdmenu of iets dergelijks. Ik hoorde wel geluid, maar ik had geen beeld. Dus ik denk: laat ik de drivers eens updaten. Ik heb een MSI RADEON XPRESS 200 Series (Omega 3.8.421) (128 MB) als videokaart en ik heb de LiveUpdate uitgevoerd en die kon nie…
Laatste reactie door Tom, -
Cod 4 Single Player
door Bart'- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Ik probeerde zojuist CoD 4 Single Player te gaan spelen dus ik stop de CD er in, en via Xfire probeer ik hem te starten. Dit werkt niet, hij geeft aan dat de cd er niet in zit terwijl de CD er wel degelijk inzit, wie kan mij hiermee helpen?
Laatste reactie door Bart', -
Jtag xbox360 homefront update omzeilen
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb een jtag xbox360, en speel m'n spellen dus vanaf een externe hdd, nu heb ik tot nu toe(sinds ik 3 mnd geleden m'n xbox liet jtaggen) geen problemen gehad met spellen, maar nu geeft mijn xbox aan bij nieuwe spellen(homefront, crysis 2, dragon age 2) dat de xbox geupdate moet worden, maar dat kan dus niet omdat het een jtag is. Nu las ik op verschillende fora (allemaal engels) dat ik een update moet uitvoeren, of dat ik Dash launch 2.xx moet installeren, maar ik weet niet welke versie ik moet hebben(heb hem namelijk laten jtaggen). Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken en wat ik precies nodig heb? bvd Niels
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
hoe kan ik online spelen met een gedownlaode battlefield 2 met craced servers ofzo??? :-[
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hey mensen als ik wil inloggen op Burnout Paradise krijg ik de volgende melding: [img width=600 height=18]http://img11.imageshack.us/img11/serverproblemo.jpg/1/w640.png Weet iemand hoe dit kan? MVG Lajos
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
http://infiniteaion.com/ Je kan even op deze site kijken, bij mij doet de launcher het niet, weet niet of het aan mijn computer ligt... ??? Maar misschien heb jij er wat aan... O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Zou iemand mij kunnen helpen. Ik heb football manager 2008 gedownload. Daarna heb ik gemount, het spel geinstalleerd. Na de installatie geeft hij aan dat de installatie is voltooid echter dat er ernstige fouten zijn opgetreden voor meer informatie kijk in het installatielogbestand. Helaas kan ik dat bestand niet vinden. Als ik na de installatie toch het spel probeer op te starten krijg ik alleen een zwart beeld met de muis te zien. Kan iemand mij uit het lijden verlossen zodat ik het spel ook kan gaan spelen? groetjes Pascal
Laatste reactie door pascal27,